przez miroA3 » 15 czerwca 2018, 05:31
Jesli nie jestes mechanikiem to porywasz sie z motyka na slonce
silnik r32 z poprzecznego na podwoziu golfa5, dawca moze tez byc duzo popularniejsze a3 8p czy TT
silniki te wystepowaly tylko i wylacznie w polaczeniu z napedem quattro , czesto z DSG
jesli ma to byc zrobione po bozemu, to wypadaloby przelozyc rowniez naped 4x4
1. silnik
2. skrzynia
3. hamulce, europa 345przod/312 tyl , USA audi 312/288 ( na upartego mozesz zostawic swoje bidne 288 )
4. pólosie
5. bak z całym ukladem paliwowym
6. wiazki elektryczne silnika
7. sterowniki
8. zegary
9. chlodzenie
- i jeszcze pare pierdół
- skrzynia z napedem, przerobienie blacharskie bagaznika, podpory, wał itd
- z napedem na przod, da się zrobić,
Koszt przekroczy wartosc twojego obecnego auta.
Nie wiem jaki masz silnik 2.0TDI, jesli to 16V BKD/AZV to naprawde wiele w sensownych pieniadzach mozna zrobic
( w BMM 8V tez, ale juz wiekszym nakladem kosztow )
jak masz zdrowe BKD, ze sprawnymi wtryskami, to zmieniajac turbo na GTB i przerabiajac wydech, nawet nie caly, tylko DP,
na upartego mozna zostawic seryjny FMIC, bo ten styka do wiekszych mocy, jestes w stanie uzyskac moc rzedu 220-230PS/430-450Nm