Strona 1 z 1

Gwint TA - Technix / Fabryczne Zawieszenie

PostNapisane: 19 sierpnia 2019, 13:09
przez KiingDames
Cześć,

Niedawno kupiłem Seata Leona 1P 1.6 tdi CAYC 2010r. W aucie jest zamontowany gwint TA - Technix i... na poczatku mi nie przeszkadzało, ale teraz jest mega twarde, i auto leży praktycznie na glebie, najwiekszym problemem są koleiny na drogach.

Chce najpierw jechac do mechanika zeby mi to wyregulował na wyżej, a jeśli nadal bedzie tak twardo to czy dobrym pomysłem byłoby zamontowanie fabrycznych amorków i spreżyn? Rozumiem ze gwint to tylko amory i spreżyny, moge to wymienic na standard? I tu nasówa sie kolejne pytanie, jakie amorki i sprężyny są fabryczne ?

Z góry dzięki za opinie.

Re: Gwint TA - Technix / Fabryczne Zawieszenie

PostNapisane: 20 sierpnia 2019, 07:36
przez chlorek
Jeśli ci za twardo a to jeden z miększych gwintów to kup sobie zawieszenie od wersji FR (dla sportowego zawieszenia) mogą być B4 lub szukaj używek z Cupry/FR.

Re: Gwint TA - Technix / Fabryczne Zawieszenie

PostNapisane: 20 sierpnia 2019, 14:22
przez KiingDames
Dzieki za odpowiedz, a jakie jest zawieszenie w wersji FR? Jakie tam są amortyzatory i sprężyny? Dla porównania ceny wie ktos jakie jest zawieszenie fabrycznie w wersji reference?

Re: Gwint TA - Technix / Fabryczne Zawieszenie

PostNapisane: 21 sierpnia 2019, 07:36
przez chlorek
Jeśli chcesz nowe to; B4 dla zawieszenia sportowego (jest w katalogu to rozdzielone), do tego wsadź sobie prokit i będzie prawie jak seria (ciut sztywniejsza)