Przeznaczenie miasto i próba jazdy jak najdłużej bez problemów - niestety najczęściej na krótkich dystansach w tym momencie - ale jeśli auto nie osiąga optymalnej temperatury nie ma "butowania".
1. Chciałbym poznać Waszą opinię czy do turbo gtb2056 (obecnie ~230/434Nm) warto zamontować wydajniejsze wtryski gdyby trzeba było je wymienić z czasem czy też szukać nówek Boscha i liczyć na to że się trafią dobre ? Jak jest obecnie z awaryjnością obecnie oferowanych wtrysków w praktyce - pytam bo dość często widzę, że są oferowane osobno wtryski o innym wydatku - odnoszę wrażnie, że są sprzedawane bo się nie sprawdziły... Te parametry to podobno rozsądny bezdymny max co się dało na tych wtryskać uzyskać. A jak jest ze zużyciem wtrysków w czasie ? czy po jakimś czasie należy korygować program ? Pytam bo jeżdżę już około 3 lata tj. jakieś 30k kilometrów.
2. Jak wygląda sprawa dostępności tych nowych głowic AMC do BKD z 2006 - czy jedyne ich źródło to portal aukcyjny ?
3. Jaka jest różnica między tym turbo 2056 a innymi (2060vkrl albo analogiczne o ile dobrze zapamiętałem GTD2060)- czy wymiana ma jakis sens jeśli chodzi o wstawanie z dołu. Interesuje mnie czy ktoś widział wykresy kilku sprężarek sprawdzonych na jednym setupie - czy w wypadku wymiany sprężarki konieczna jest jakaś przeróbka poza softem ?