motyka8 napisał(a):W vento widac bylo styki(blaszki) ktore podczas krecenia kierownica przesowaly sie po sznie z pradem i one wlasnie robily szum.
W leonie wystepuje tasma (zwijak). A tego napewno nie pryska sie WD40!
WD40 to mozna sobie zardzewialy lancuch w rowerze popryskac, a nastepnie i tak trzeba przesmarowac go jakims lepszym smarem np. grafitowym. A nie pryskac wszystko co sie nadaje i nie nadaje do tego, WD40. Do stykow elektrycznych sa o wiele lepsze preparaty, jak rowniez do odkrecania i penetracji zardzewialych srubek, zatem WD40 to zbedny polsrodek.
oczkolek napisał(a):Sprawdź czy plastiki od osłony kolumny kierownicy nie ocierają gdzieś o kierownicę.
Przerwa pomiedzy kierownica, a oslona powinna wynosic jakies 2-3mm, w razie czego nalezy odkrecic gorna oslone kolumny kierownicy (dwa wkrety od spodu w dolnej oslonie), zluzowac srube obejmy manetek, odsunac manetki wraz z dolna oslona na odpowiednia odleglosc, dokrecic srube obejmy, zalozyc i przykrecic gorna oslone.