Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ukryte funkcje climatronik

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Cheeroki » 6 maja 2008, 19:59

KoLoS napisał(a):
Licznik/climatronic/GPS
100/94-96/95-96
Realne 200km/h to z tego co kojarze okolice 210-215 na liczniku


Ale porażka :/ chociaż z tego co pamiętam to fotoradar zgadzał się mniej wiecej z zegarami...
Zobacz Profil
Cheeroki
Sport
Sport
 
Posty: 271
Dołączył(a): 26 września 2007, 19:56
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Reklama

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Fliper84 » 21 czerwca 2008, 20:52

Witam... mam male pytanko co do tych kodow w climatronikach... Czy jest mozliwosc ze istnieja rozne wersje oprogramowania??? BO na liscie powyzej widze tylko kody do 61 u mnie (Leon TDi 2001) numerki ida do 78 czy 79 nawet (juz nie jestem na 100% pewny w tym momencie).. i co dalej.. np 51 wyglada na to ze by sie zgadzalo ze to temp cieczy chlodzacej... 17 to tez predkosc... , a np 31 powinno byc sprawdzenie ze wszystkie segmenty wyswietlacza wyswietla sie.. co sie nie dzieje... metoda prob i bledow doszedlem do tego ze pod nr 78 jest wlasnie taka opcja ze wszystko sie wyswietla na raz... zas pod 77 tak ze wszystko znika.... czy to istnieje jakas dluzsza lista tych kodow, odpowiednia do tego co pokazuje sie u mnie ???
Z gory dzieki za odp i Pozdrowionka :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fliper84
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 20 kwietnia 2008, 11:11
Lokalizacja: RADOM/ŁÓDŹ
Auto: LEON 1.9 TDi

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez grzesiek2202 » 1 sierpnia 2008, 22:45

witam u mnie jest dokładnie to samo (ALH 2003) jest do 78 i jest wszystko w innej kolejności teraz mam inny problem bo przestawiłem sobie stopnie C na F i nie wiem jak wrócić do stopni celsjusza bo na tym wykresie tych kodów zmiana stopni jest pod 55 a mnie sie wydaje ze to nie to ale tez nie wiem gdzie tego szukać próbowałem z 10 razy i nic moze ktos pomoze
Zobacz Profil
grzesiek2202
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 lipca 2008, 14:56
Lokalizacja: śląsk
Auto: leon ALH

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Kozak » 2 sierpnia 2008, 00:32

grzesiek2202 napisał(a):przestawiłem sobie stopnie C na F i nie wiem jak wrócić do stopni celsjusza

temperatura na + równocześnie "obieg zamknięty" przez kilka sekund

tak jest u mnie w padlinie i przypuszczam że w Leonie będzie tak samo

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez grzesiek2202 » 8 sierpnia 2008, 20:13

KOZAK dzięki za pomoc dzis zrobiłem jak pisałes i są stopnie C błachostka ale cieszy dzieki i pozdrawiam
Zobacz Profil
grzesiek2202
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 lipca 2008, 14:56
Lokalizacja: śląsk
Auto: leon ALH

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Gacek » 10 sierpnia 2008, 19:10

kod 51 to temperatura mierzona w nagrzewnicy. Nawet po odpięciu czujnika przy sillniku, climatronik wciąż pokazuje temperaturę.
20VT4 ... łapy, łapy, cztery łapy :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gacek
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 6 maja 2008, 20:47
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 20VT 4 ARY

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Mateopno » 31 sierpnia 2008, 16:34

nie posiadam komputera u siebie... czy sa jakies kody ktore pozwola na wyswietlenie spalania (mowa o leonku pierwszej generacji)?

pozdrawiam
Memento mori Carpe diem
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem. Administracja LCT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mateopno
Signo
Signo
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25 maja 2008, 11:40
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez duchpl » 6 września 2008, 12:20

dołączam się do pytania kolego czarny-000 :)
Zobacz Profil
duchpl
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 31 sierpnia 2008, 07:20
Lokalizacja: Oława
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Mateopno » 9 października 2008, 16:54

czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie dwa posty wyzej??


pozdrawiam
Memento mori Carpe diem
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem. Administracja LCT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mateopno
Signo
Signo
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25 maja 2008, 11:40
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez pynio110 » 26 listopada 2008, 18:24

WITAM. czy ta funkcja jest aktywna w każdym climatronicu, bo u mnie się nie daje załączyć.
pynio110
Zobacz Profil
pynio110
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13 października 2008, 18:35
Lokalizacja: warszawa
Auto: leon

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Kozak » 26 listopada 2008, 19:09

pynio110 napisał(a):czy ta funkcja jest aktywna w każdym climatronicu

w każdym
pynio110 napisał(a):bo u mnie się nie daje załączyć.

widocznie coś nie tak robisz

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez pynio110 » 26 listopada 2008, 19:58

WITAJ Kozak. bardzo proszę ,opisz mi jak wejść w tą funkcję. z góry dziękuję. :nauka:
pynio110
Zobacz Profil
pynio110
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13 października 2008, 18:35
Lokalizacja: warszawa
Auto: leon

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Kozak » 26 listopada 2008, 23:58

pynio110, pierwszy post tego tematu mówi co i jak krok po kroku , więc .... :x

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Mateopno » 27 listopada 2008, 09:49

Kozak, a wiesz moze cos o tym spalaniu na climatonicu?!

pozdro
Memento mori Carpe diem
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem. Administracja LCT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mateopno
Signo
Signo
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25 maja 2008, 11:40
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez pynio110 » 27 listopada 2008, 11:23

CZEŚĆ KOZAK. Czytałem wcześniej ten post o kodach climatronica i nic nie działało, dlatego się pytałem , bo myślałem , że jest jeszcze inna opcja załączenia tych kodów. Klimatyzacja działa OK , ale w kody wejść się nie da. Może w serwisie kiedyś coś zablokowali ?
pynio110
Zobacz Profil
pynio110
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13 października 2008, 18:35
Lokalizacja: warszawa
Auto: leon

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Mateopno » 27 listopada 2008, 11:53

pynio110, wcisnij najpierw guzik od obiegu zamknietego(trzymaj) i w tym samym czasie wcisinij pierwszy guzik od gory w tym samym pionie czyli strzalke w gore. pozniej wyskoczy Ci "1c" i dalej juz chyba wiesz czego chcesz!
Memento mori Carpe diem
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem. Administracja LCT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mateopno
Signo
Signo
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25 maja 2008, 11:40
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez pynio110 » 27 listopada 2008, 18:55

HEY czarny-000. Bardzo dziękuje.Jest OK.Trochę techniki i człowiek się pogubił :zawstydzony:
pynio110
Zobacz Profil
pynio110
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13 października 2008, 18:35
Lokalizacja: warszawa
Auto: leon

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Mateopno » 27 listopada 2008, 21:25

a ja nadal nie znam odpowiedzi na moje pytanie kilka postow wyzej, moze ktos mi pomoc?! potrzebuje konkretnej odpowiedzi:
Tak( numer kodu)
Nie nie mozna.

niech ktos cos napisze!!!!
Memento mori Carpe diem
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem. Administracja LCT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mateopno
Signo
Signo
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25 maja 2008, 11:40
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Kozak » 28 listopada 2008, 02:23

czarny-000 napisał(a):a wiesz moze cos o tym spalaniu na climatonicu?!

pierwsze słyszę aby była taka funkcja

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez koti » 4 lutego 2009, 18:47

Jeżeli na 1 kanale (1 Uszkodzenie systemu) wyświetla się wartość 50,3 oznacza to niski stan naładowania akumulatora.
Ja też mam 78 pozycji na climatronicu, 78 - test wyświetlacza (zapalają się wszystkie segmenty)
Seat Toledo II 1.9 TDI ASV 110KM 2000
Zobacz Profil
koti
Signo
Signo
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Grójec
Auto: Seat Toledo II

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Kozak » 5 lutego 2009, 00:37

nie orientujecie się czy jest równiez taka funkcja klimy w A3 8P ?? , próbowałem juz na różne sposoby i lipa

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez *PRZEMO* » 10 października 2009, 14:20

Wyświetlana wartości kodu. (climatronic powyżej 61 pozycji)
1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC),
2 Aktualna wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
3 Aktualna wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)
4 Aktualna wartość zewnętrznego czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
5 Aktualna wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) przód –zderzak (G 17)
6 Aktualna wartość czujnika wylotu powietrza w okolicy nóg
7 Aktualna wartość czujnika wylotu powietrza na desce rozdzielczej
8 Sprawdzenie wyświetlacza
9 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
10 Specjalna wartość klapy regulacji temperatury
11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy A/C(G 112)
12 Specjalna wartość klapy A/C
13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
17 Prędkość samochodu (km/h)
18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)
20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
21 Ilości występowania niskiego napięcia, nieustalony
22 Położenie przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
23 Ilość przełączeń wysokiego ciśnienia klimatyzacji, ustalony
24 Ilość przełączeń wysokiego ciśnienia klimatyzacji, nieustalony
25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
27 Prędkość obrotowa silnika (RPM)
28 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)
29 Wartość kodu
30 Wersja oprogramowania
31 Indeks oprogramowania
32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
44 Licznik cyklów operacji klimatronika
45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)
46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny, w ° C)
47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w ° C)
48 ECOR
49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)
50 Okres użytkowania (w minutach)
51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) w °C STRONA 1
52 Pozycja wyłącznika kompresora (dodatek)
53 Dodatkowe odczyty na wyświetlaczu – obroty kompresora , wartość powietrza, wartość wody
54 Cyfrowy kod sterujący
55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w °C lub °F potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
56 Temperatura w °C, z wewnętrznego czujnika w podsufitce (G 86)
57 Temperatura w °C, z wewnętrznego czujnika, deska rozdzielcza (G 56)
58 Temperatura w °C, z czujnika w kanale świeżego powietrza, (G 89)
59 Temperatura w °C, z zewnętrznego czujnika (G 17), przód-zderzak
60 Temperatura w °C, z czujnika dmuchawy świeżego powietrza (G 109)
61 Temperatura w °C, z czujnika wylotu powietrza na desce rozdzielczej
62 Czujnik nasłonecznienia W/m² 3
63 Czujnik nasłonecznienia przefiltrowany W/m²
64 Wartość delta dla nawiewów
65 Wartość delta dla klapy A/C
66 Wartość stała / 1.6 sekundy
67 Skorygowanie przy zimnej pogodzie
68 Max. współczynnik korekcji dla I oraz P
69 Aktualna wartość czujnika wylotu powietrza w okolicy nóg (stała)
70 Żądana wartość czujnika wylotu powietrza w okolicy nóg (stała)
71 Odchylenie (Epsilon)
72 Proporcja (+ grzanie - chłodzenie)
73 Nie wyskalowana wartość cyfrowa klapy TK (stała)
74 Nie wyskalowana wartość cyfrowa klapy ZK (stała)
75 Nie wyskalowana wartość cyfrowa klapy DK (stała)
76 Nie wyskalowana wartość cyfrowa klapy SK (stała)

naczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)
00.0 brak błędów
02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
poniżej)
06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
poniżej)
07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła
29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła
29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie
29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie

Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
*02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
*06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,
diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
*07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
*15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
*22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
*22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551
--------------------------------------------------------------------------------
Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony
Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
Część warunkowa
a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony
b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500
c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
e1 Funkcje systemu OK
f1 Funkcje systemu OK
a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)
b2 Niskie napięcie
c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.
d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)
e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)
f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)
a3 Wybrany tryb ECON
b3 Wybrane OFF
c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska
d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy
f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
Kropka dziesiętna
Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON
Kropka dziesiętna
Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF
--------------------------------------------------------------------------------
Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu
Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale.
Część warunkowa
a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury
b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
c1 Zamknięty zawór ogrzewania
d1 Przewody dwukierunkowe
e1 Kompresor klimatyzacji ON
f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON
a2 Klapa przepływu powietrza otwarta
b2 Klapa przepływu powietrza otwarta
c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta
d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz"
a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"
b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny”
c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz"
d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze"
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
PrZeMo
Zobacz Profil
*PRZEMO*
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 20 września 2008, 13:28
Lokalizacja: K-ce
Auto: LEON_ARL+

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez kornat » 16 października 2009, 15:28

A czego to tak jest że ja mam w toledo max 78c i w a3 też jest tyle a opisane jest 61 ?? pod funkcją 49c mam wartość -6.0 co ona oznacza??
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez przemest » 13 kwietnia 2010, 16:23

Ponawiam pytanie- czy za wskazanie na desce i climatroniku odpowiada ten sam czujnik?
Bo zarówno na desce jak i klimie silnik bardzo szybko mi się nagrzewa. 2-3minuty na wolnych obrotach na postoju i ma 90 stopni. I nie wiem teraz czy to wina czujnika, czy coś z termostatem/chłodnicą jest nie tak :/
Zobacz Profil
przemest
Sport
Sport
 
Posty: 305
Dołączył(a): 5 grudnia 2009, 14:30
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: Leon TS

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez ukiloki » 5 maja 2010, 16:41

odgrzeje kotleta

a jak skasowac bledy climatronica bez uzycie vag-com ?? czy jest na to jakas kombinacja klawiszy??

pytam bo moj kabelek nie laczy sie ze sterownikiem :( a kilka bledow sie zapisalo po swapie na climatronic
Zobacz Profil
ukiloki
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 stycznia 2009, 12:45
Lokalizacja: łódź
Auto: toledo 99

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez roosman » 6 maja 2010, 06:49

odłączyć akumulator na 30 minut. może na dłużej jak masz taką możliwość.
A tymczasem w garażu - 8,5l, 757KM, 16 cylindrów\
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
roosman
Cupra
Cupra
 
Posty: 3764
Dołączył(a): 14 października 2007, 10:07
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Mustang
Silnik: benzyna inny

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez ukiloki » 7 maja 2010, 17:24

roosman napisał(a):odłączyć akumulator na 30 minut. może na dłużej jak masz taką możliwość.


sterownik climatronic ma nieulotna pamiec bledow i ustawen wiec odloczenie aku nie pomoglo

jakies inne pomysly, pamietam ze w golfie 4 byla kombinacja klawiszy kasujaca bledy :zly:
Zobacz Profil
ukiloki
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 stycznia 2009, 12:45
Lokalizacja: łódź
Auto: toledo 99

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Kozak » 7 maja 2010, 20:21

ukiloki napisał(a):pamietam ze w golfie 4 byla kombinacja klawiszy kasujaca bledy

mało prawdopodobne , nie słyszałem jeszcze o takich cudach

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez ukiloki » 7 maja 2010, 21:41

Kozak napisał(a):mało prawdopodobne , nie słyszałem jeszcze o takich cudach


to ze nie slyszales nic jeszcze nei znaczy

poczytaj: (dla golf 4)
wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania przeskakuje się do następnych błędów aż pokażą się 3 zera (000), wyjście z trybu diagnostyki przez krótkie naciśnięcie ECON, kasowanie błędów przez naciśnięcie i przytrzymanie ECON aż pokażą się 3 czwórki (444 00 lub 02)
Zobacz Profil
ukiloki
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 stycznia 2009, 12:45
Lokalizacja: łódź
Auto: toledo 99

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Gość » 8 maja 2010, 09:34

ukiloki, znajdź w climatronicu w Leonie przycisk ECON i się potem wymądrzaj.

ukiloki napisał(a):to ze nie slyszales nic jeszcze nei znaczy


W Leonie niektóre błędy owszem można skasować poprzez odłączenie akumulatora, ale całą resztę kasujesz VAGiem.
Zobacz Profil
Gość
 

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez ukiloki » 9 maja 2010, 12:18

kolega mod Staszek20VT nie przeczytał chyba mojego postu uważnie, wiec wytłumaczę moją myśl:

zapytałem na forum czy ktoś zna sposób skasowania błędów w climatronic w Leon 1M bez użycia vag-com (czyli kombinacja klawiszy na panelu), żeby nieco naprowadzić i wyjaśnić o co mi chodzi opisałem taką procedurę dla golfa 4
ukiloki napisał(a):poczytaj: (dla golf 4)
wyłączyć zapłon, ....

tak więc
Staszek20VT napisał(a):znajdź w climatronicu w Leonie przycisk ECON i się potem wymądrzaj.
nigdzie nie napisałem zę w Leonie jest przycisk ECON,

Staszek20VT napisał(a):W Leonie niektóre błędy owszem można skasować poprzez odłączenie akumulatora,
bzdura, żadnych błędów w sterowniku climatronic w Leonie przez odłączenie akumulatora się nie da wykasować, sterownik jest tylko zasilany po włączeniu zapłonu z bezpieczników S5 (7,5A) i S25 (25A) tak więc po wyłączeniu zapłonu nie ma stałego zasilania - odpinanie akumulatora nic nie daje i nie kasuje błędów, sterownik ma 'nieulotną' pamięć błędów oraz ustawień np żądanej temperatury itp

wracając do pytania: czy zna ktoś sprawdzony sposób na wykasowanie wszystkich (nie tylko niektórych) błędów ze sterownika climatronic w Leonie 1M bez użycia vag-com ?? jeśli tak proszę się podzielić wiedzą
Zobacz Profil
ukiloki
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 stycznia 2009, 12:45
Lokalizacja: łódź
Auto: toledo 99

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Gość » 9 maja 2010, 19:37

ukiloki, dobra chłopie, bo zaczynam tracić cierpliwość. Po pierwsze nie jesteś na forum Golfa IV i procedury golfowe nie mają tu zastosowania. Po drugie, wcześniej miałeś pisane, że skasujesz tylko VAGiem. A po trzecie nigdzie nie napisałem, że błędy climatronica można wykasować odłączając akumulator, napisałem, o niektórych błędach, ale nie o climatronica. Myślę, że jest to wystarczająca odpowiedź i zamyka Twój problem.
Zobacz Profil
Gość
 

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez jackold » 12 grudnia 2010, 18:15

To ja odgrzeje kotleta :D


Pożyczyłem auto siostrze i przyznała mi sie że wcisneła coś na klimatroniku i wyświetla sie teraz temperatura w Faranhaitach zamiast w celsjuszach. Jak można to zmienic do poprzedniej formy??
meble biurowe, projektowanie, wizualizacja pomieszczeń

wiecej info napisz maila
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jackold
Sport
Sport
 
Posty: 834
Dołączył(a): 3 września 2008, 22:36
Lokalizacja: Szczecin
Auto: leon
Silnik: ASV 1.9

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez d_adam » 12 grudnia 2010, 18:52

Nacisnij i przytrzymaj recyklulacje, nacisnij + (zwiekszenie temp) aby przelaczyc pomiedzy C a F
Był: ASV+ Sport 134KM / 301nm by ECUProject
Był: BAM+ CupraR 252KM / 326nm by CompSport
Jest: BHZ Audi S3 Quattro 8P 353KM / 447nm by CompSport
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
d_adam
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 sierpnia 2010, 19:36
Lokalizacja: Bytom
Auto: Audi S3 Quattro 8P
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez DJ-Attack » 16 grudnia 2010, 15:19

fajne te funkcje, dzieki temu sprawdzilem ze to nie czujnik w chłodnicy walnięty tylko wskazówka na zegarach tylko czasem świruje i opada ;)
Obrazek
Zobacz Profil
DJ-Attack
Stella +
Stella +
 
Posty: 50
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 14:16
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat Leon 1M Sport

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez d_adam » 18 grudnia 2010, 18:02

Dzisiaj się troche pobawiłem i funkcja 51 -
51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC osiąga 90*C zanim wskazówka się wogóle ruszy....
Wyżej widzę że piszecie że jak wskazówka na 90 to na climatronicu dopiero 70... a w niektórych przypadkach odwrotnie

Jak ktoś może to prosze sprawdzić jak te obie wartości mają się do siebie
Był: ASV+ Sport 134KM / 301nm by ECUProject
Był: BAM+ CupraR 252KM / 326nm by CompSport
Jest: BHZ Audi S3 Quattro 8P 353KM / 447nm by CompSport
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
d_adam
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 sierpnia 2010, 19:36
Lokalizacja: Bytom
Auto: Audi S3 Quattro 8P
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez borba » 22 grudnia 2010, 15:58

d_adam napisał(a):Dzisiaj się troche pobawiłem i funkcja 51 -
51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC osiąga 90*C zanim wskazówka się wogóle ruszy....
Wyżej widzę że piszecie że jak wskazówka na 90 to na climatronicu dopiero 70... a w niektórych przypadkach odwrotnie

Jak ktoś może to prosze sprawdzić jak te obie wartości mają się do siebie


Jest tak dlatego że ECT jest błędnie interpretowane. Nie jest to bowiem temperatura chłodzenia silnika!!
Jest to temperatura płynu chłodzącego obiegu nagrzewnicy. Z chłodzeniem silnika pokrewne jednak nie to samo. Jeśli nie uruchomisz climatronika obieg nie zostanie załączony a co za tym idzie temperatura płynu na nagrzewnicy wzrośnie nieznacznie i będzie niższa od temperatury oleju. Jeśli natomiast zaraz po odpaleniu uruchomisz cliamtronik to temperatura będzie rosła szybciej niż temperatura oleju i nie zależnie od pory roku powinna osiągnąć 90 stopni. Po prostu w tym obiegu jeśli jest uruchomiony climatronik płyn powinien mieć 90 stopni jeśli nie jest uruchomiony temperatura będzie rosła wolno i zatrzyma się na bliżej nieustalonym poziomie w zależności od pory roku.

Ps.
Dodam na nieustalonym poziomie bo temperatura płynu przy nie uruchomionym climatroniku jest nie kontrolowana przez komputer. A jej zmienność wynika z przenikania ciepła w przewodach oraz warunków zewnętrznych. Temperatury na zewnątrz.
Zobacz Profil
borba
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 grudnia 2010, 15:38
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: toledo

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez d_adam » 22 grudnia 2010, 16:28

Dzieki za szczegółowe wyjasnienie!
Był: ASV+ Sport 134KM / 301nm by ECUProject
Był: BAM+ CupraR 252KM / 326nm by CompSport
Jest: BHZ Audi S3 Quattro 8P 353KM / 447nm by CompSport
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
d_adam
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 sierpnia 2010, 19:36
Lokalizacja: Bytom
Auto: Audi S3 Quattro 8P
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Arek84 » 22 grudnia 2010, 19:30

Jest jeszcze problem tego typu, że zegary są tak zaprogramowane, że temp na silnika waha się 80-95*C a na zegarach jest sztywno 90. Na forum passata jest dokładnie to omówione. Można sobie poprawić wsad w liczniku, żeby wskaźnik pokazywał temperaturę bardziej liniowo.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez kornat » 22 grudnia 2010, 20:01

A możecie sprawdzić co macie pod funkcją 49?
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez uciu_85 » 29 listopada 2011, 15:49

Witam

Czy można sprawdzić na climatronicu napięcie akumulatora?
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez Sony » 29 listopada 2011, 20:16

uciu_85, na kanale nr 20 mamy napięcie sprężarki klimatyzacji. Ja zawsze sądziłem, że to napięcie będzie bardzo zbliżone do napięcia akumulatora. Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi :-P
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sony
Sport
Sport
 
Posty: 476
Dołączył(a): 22 marca 2009, 14:38
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Region: łódzkie
Auto: Toledo II
Silnik: ASV 1.9

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez marinio665 » 18 stycznia 2012, 10:19

Panowie... mam taki problem.
Dzisiaj wyszedłem do auta, i zobaczyłem, że moja klima w dalszym ciągu się włącza (przy 2 stopniach w plusie). Sprawdziłem kody i wyszło mi tak:
5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód ----> 15
6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) -----> 21
7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109) ---> 3
59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód -----> 3
60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109) ---> 5

Z którego czujnika pobierana jest temperatura decydująca o włączaniu klimatyzacji ?
Pozdrawiam
Zobacz Profil
marinio665
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 24 listopada 2011, 13:54
Auto: Seat Toledo II

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez d_adam » 18 stycznia 2012, 10:25

Nie wiem z którego czujnika, ale moja też się czasami włącza jak jest <5 więc spokojnie :)
Widać zostaje jakiś "margines błędu".
Był: ASV+ Sport 134KM / 301nm by ECUProject
Był: BAM+ CupraR 252KM / 326nm by CompSport
Jest: BHZ Audi S3 Quattro 8P 353KM / 447nm by CompSport
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
d_adam
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 sierpnia 2010, 19:36
Lokalizacja: Bytom
Auto: Audi S3 Quattro 8P
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez LoozaQ » 18 stycznia 2012, 11:11

Działa Ci klima??? To się ciesz bo Ci mniej będą szyby parować.
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LoozaQ
Sport
Sport
 
Posty: 761
Dołączył(a): 25 czerwca 2010, 07:46
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon 1M ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez octaviars1 » 19 lutego 2012, 14:03

panowie, a bedzie dzialac w skodzie to?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
octaviars1
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 18 lutego 2012, 18:20
Auto: skoda octavia II RS

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez browarr » 15 marca 2012, 23:14

Czy powie mi ktoś może jak włączyć te funkcje w Leonie 1P 2008r.
Zobacz Profil
browarr
Stella
Stella
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19 lutego 2012, 22:39
Auto: leon cupra

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez paja29 » 3 maja 2012, 22:39

Witam,
pod jedynką - Diagnostic Trouble Code wyskakuje mi błąd 50.3 ktoś mi podpowie co to może być?!?! :-|
Zobacz Profil
paja29
Stella
Stella
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20 marca 2011, 23:59
Lokalizacja: olsztyn/bridgwater
Auto: Seat Leon 1,8 20V

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez marcus415 » 29 maja 2012, 13:53

paja29 napisał(a):Witam,
pod jedynką - Diagnostic Trouble Code wyskakuje mi błąd 50.3 ktoś mi podpowie co to może być?!?! :-|


Niskie napiecie akumulatora.


Edit by Oczkolek
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: ukryte funkcje climatronik

Postprzez creative1432 » 1 czerwca 2012, 14:39

wyświetla mi sie na climatroniku 51 stopni Fahrenheit zamiast celcjuszy mam pytanie jak zmienić spowrotem na celcjusze
Zobacz Profil
creative1432
Signo
Signo
 
Posty: 158
Dołączył(a): 30 października 2011, 22:35
Lokalizacja: Zawoja
Auto: Seat leon
Silnik: ASV 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości