Axee napisał(a):turbognojek, po kolei: wybierasz zestaw wskaznikow (17), adaptacja (10), tu mozesz zrobic zerowanie: kanal 00, odczyt, zapis, nastepnie wybierasz kanal 30, odczyt, najprawdopodobniej jest tam wartosc 100 i zmieniasz ja w zakresie 85-115 o ile sie nie myle (w Twoim przypadku, wiecej niz 100), po wpisaniu nowej wartosci testuj, zapisz. Wylaczasz, wlaczasz zaplon i wskazowka paliwa powinna byc przesunieta.
Przed chwilą zrobiłem jak pisałeś miałem wartość 128 zmieniłem na maxymalną jaką dało się wklepać czyli 136 i wskazówka trochę się przesunęła ale wydawało mi się że nie do konca tak jak powinno być więc pojechałem dotankować do pełna (do pierwszego odbicia dystrybutora) i jescze to nie jest chyba to bo wskazówka pokazuje tak:

po tym zabiegu obawiam się żeby nie było sytuacji kiedy zaświeci się rezerwa to mogę nawet do stacji nie dojechać bo będę myślał że mam jeszcze kilka litrów a tu nagle zonk
dodam jeszcze że w 17instruments -> Measuring Blocks -> kanał 002 po zatankowaniu do pełna pokazuje 49L a jak ustawiłem auto tak żeby tył był trochę wyżej to pokazuje ~52L więc chyba pływak ok nie wiem już sam czy dobrze rozumuję
kicoro napisał(a):turbognojek, to spróbuj poruszać wtyczką przy pompie paliwa,
(jest pod prawym siedzeniem z tyłu, trzeba taki dekielek odkręcić pod nim są wtyczki)
możliwe że jest zły styk i jest duża rezystancja przejścia na obwodzie od pływaka
wtyczka ok
poprawka do mojego poprzedniego posta chyba jednak wskazówka zaczyna opadać od razu a nie po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów
