_tomek_ napisał(a):polecam jednak bardziej przyjrzeć się felgom niż szukać problemu z zaciskami, ilość odważników jest dość znaczna
black-dimon napisał(a):Tak jak mówi przedmówca - fele.
i tu pozwolę sobie nie zgodzić się. Owszem, ilość odważników przemawia za tym, że jest coś nie tak z felgami lub z oponami lub z jednym i drugim łącznie, ale... weźcie też pod rozwagę to, że taka ilość odważników może oznaczać też, że "Pan operator" wyważarki, nie ma o wyważaniu bladego pojęcia. Poszukaj
gooral87 dobrego wulkanizatora. Ja dwa lata temu byłem wyważać felgi 17" bo mi biły i okazało się przy okazji, że jedna jest krzywa, ale co mnie zdziwiło, to to, że operator wyważarki, przyklejał odważniki w innym miejscu niż wskazywała na to maszyna. Zapytałem "Dlaczego Pan przykleja tu, a nie tam gdzie pokazuje maszyna", a on mi wytłumaczył wtedy, że mało kto to wie, ale maszyna nie zawsze ma rację, a on po 20 latach pracy w wulkanizacji i kilkunastu szkoleniach, zna własnie takie sposoby na wyważanie. Gość był zafascynowany tym wyważaniem i cieszył się, gdy go dopytywałem o sprawy związane z wulkanizacją, opowiadał mi o tym, jakby to był najstarszy zawód świata.
