Kontrolki nie działają, vag nie łączy.

Witam,
Trochę nabroiłem i potrzebuję Waszej pomocy.
Seat LEON 1M 2005 rocznik. Zacięły się drzwi po prawej stronie (przednie i tylne). Wyciągnąłem zamki poprawiłem luty itp. ale nie pomogło.
Zacząłem grzebać w kabelkach (bo może się przetarły czy coś) i tu zaczęły się problemy.
Odłączyłem prawdopodobnie immobilajzer (taka czarna skrzynka z dwoma złączami pod kierownicą) i włączyłem zapłon (chyba w takiej kolejności).
Objaw jest teraz taki, że:
Po przekręceniu kluczyka włącza się nawiew, światła działają ale nie wyświetla się nic na wskaźnikach (poziom paliwa, świece żarowe itp.)(jest tylko zegar i kilometrówka).
Chciałem interfejsem VAG podpiąć się i skonfigurować immo ale niestety interfejs nie działa (sprawdzałem dwoma urządzeniami).
Silnik włącza się i od razu gaśnie (po paru próbach już się nie włącza - prawdopodobnie skończyły się resztki ropy w przewodach bo pompa chyba też jest odcięta).
Czy może ktoś z Was wie jak w takim przypadku uruchomić samochód (choć przywrócić połączenie z interfejsem)?
Drzwiami się zajmę później
P.S. Bezpieczniki sprawdziłem są ok (przynajmniej te po lewej stronie kierownicy i na akumulatorze). Odpięcie akumulatora na półgodziny i podłączenie nic nie dało.
Pozdrawiam,
Trochę nabroiłem i potrzebuję Waszej pomocy.
Seat LEON 1M 2005 rocznik. Zacięły się drzwi po prawej stronie (przednie i tylne). Wyciągnąłem zamki poprawiłem luty itp. ale nie pomogło.
Zacząłem grzebać w kabelkach (bo może się przetarły czy coś) i tu zaczęły się problemy.
Odłączyłem prawdopodobnie immobilajzer (taka czarna skrzynka z dwoma złączami pod kierownicą) i włączyłem zapłon (chyba w takiej kolejności).
Objaw jest teraz taki, że:
Po przekręceniu kluczyka włącza się nawiew, światła działają ale nie wyświetla się nic na wskaźnikach (poziom paliwa, świece żarowe itp.)(jest tylko zegar i kilometrówka).
Chciałem interfejsem VAG podpiąć się i skonfigurować immo ale niestety interfejs nie działa (sprawdzałem dwoma urządzeniami).
Silnik włącza się i od razu gaśnie (po paru próbach już się nie włącza - prawdopodobnie skończyły się resztki ropy w przewodach bo pompa chyba też jest odcięta).
Czy może ktoś z Was wie jak w takim przypadku uruchomić samochód (choć przywrócić połączenie z interfejsem)?
Drzwiami się zajmę później
P.S. Bezpieczniki sprawdziłem są ok (przynajmniej te po lewej stronie kierownicy i na akumulatorze). Odpięcie akumulatora na półgodziny i podłączenie nic nie dało.
Pozdrawiam,