Strona 1 z 1

Przegląd 60 tys.

PostNapisane: 14 września 2004, 15:08
przez MW
Co robiliście w swoich autkach przy takim przebiegu. Chodzi mi o takie rzeczy jak paski świece itd. Co się wymienia badz gruntownie sprawdza przy takim przebiegu.
Wiem jedno że napewno wymienię filt paliwa, klocki mam jeszcze ORI i sa dobre tak na oko z 6mm okładziny. Pomijam sprawe zawiechy bo to kwestia indywidualnego urzywania autka.

Re: Przegląd 60 tys.

PostNapisane: 14 września 2004, 15:14
przez Coogar
Byl juz taki temat, zapodawalem z 2 miechy temu. Myslalem ze szybciej dolece do przegladu tymczasem robie smieszne przebiegi w graniach 1000 km miesiecznie. Anyway, do wymiany dla AKL: olej ofkors, filt oleju, filr powietrza, filtr paliwa, swiecie, kable jak stan ok to zostaja, klocki raczej bankowo, tarcze zalezy od kierownika auta i dynamiki jazdy :wink: i to chyba tyle. Nie sadze by przy 1.4 bylo cos wiecej/inaczej. Jak o czyms zapomnialem to mnie poprawcie. :wink: Dlugo byla dyskutowana sprawa rozrzadu dla 1.6 i stanelo na wymianie paska przy 90 kkm.

Aha, ASO Auto-Sląsk we Wrocku zaspiewalo 800 pln, takze ja robie w innym (leo :wink: ) serwisie na czesciach po hurtowych cenach i oleju prosto z beki (bedzie mobil 5W30 albo 0W40, w sumie nie wiem co lepsze).

Re: Przegląd 60 tys.

PostNapisane: 14 września 2004, 20:33
przez kiray
Zgadza się. Po 60000 do wymiany są:
-olej z filtrem
-filtr eko
-filtr powietrza
-filtr paliwa
-świece zapłonowe
To jest standardowo, reszta zależy od "pacjenta".

Re: Przegląd 60 tys.

PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 11:47
przez walu
Napisz jeszcze prosze co sie robi przy 90 tys

Re: Przegląd 60 tys.

PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 12:12
przez peter174
spis czynnosci serwisowych zeskanowany z ksiązki przegladow i obsługi
Obrazek
Obrazek

Re: Przegląd 60 tys.

PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 13:31
przez jaro4444
- olej na klasy 505.01 np. Motula Specyfic 505.01,
- wszystkie filtry (paliwo, olej, powietrze, p. pyłkowy).

Jeśli samochód ma ponad 2 lata i nie było to robione to dodatkowo:
- płyn hamulcowy,
- płyn chłodzący,
- sprawdzić stan ukł. hamulcowego i przeczyścić prowadnice (klocki, tacze, zaciski),
- sprawdzic amory i całe zawieszenie (luzy, stuki),
- sprawdzić wydech,
- sprawdzić inne płyny eksploatacyjne i ewentualne wycieki,
- obejrzeć rozrząd,
- dokonać serwisu klimy (uzupełnienie R134 i oleju, odgrzybienie)
- przejrzeć błędy na VAG-u.

Powodzenia ;)