


Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
a nie 32730 ?kobzyr napisał(a):dla temperatury -1: 32710
transit_master napisał(a):a nie 32730 ?kobzyr napisał(a):dla temperatury -1: 32710
nie chodziło konkretnie o światła mijania ale ogólnie o jakikolwiek odbiornik prądu np. radio by pobudzić aku do działania.Tracer2 napisał(a):Był kiedyś probagowany sposób, żeby w zimie przed rozruchem na chwilę zapalić światła mijania.
cycuś napisał(a):rozruch auta zaczynam nie po kontrolce tylko słucham i obserwuje światełko w kabinie dopiero odpalam a to wszystko zaczęło się jakieś 2 lata temu gdy wymieniłem rozrząd zaraz po nabyciu Leona przed nie było żadnych problemów auto odpalało miękko i był ok. świece grzeją bo wyciągałem je i sprawdzałem filtr paliwa nowy powietrza w wężykach nie ma aku ma nie cały rok.
cycuś napisał(a):Witam wszystkich mających problem z leonkiem tdi. Ja też mam taki problem że nie równo mi odpala na wszystkie cylindry i przez jakieś 2 sekundy nie równo pracuje ale nie kopci tak jak u niektórych kolegów. Dowiadywałem się trochę co to może być i przeważnie każdy odpowiada że przestawiony Kąt wtrysku. Sprawdziłem więc swoim Vagiem i faktycznie powinno być coś ok. 57 a u mnie jest ponad 100. Jest jeszcze mały szkopuł ja mam silnik ALH podciągnięty do 120 KM i teraz nie wiem czy przestawienie kąta wtrysku nie pogorszy osiągów?
Kontrolka świec powinna tak samo długo świecić, tak myślę. Przekaźnik i kable w ARlu można sprawdzić na dwa sposoby:olszu napisał(a):czy zepsuty przekaznik swiec oddzialowuje na dlugosc swiecenia sie kontrolki na desce?
jeśli nie, to zaczął bym od o-ringów na zaworku zwrotnym na filtrze paliwa, a następnie, jak o-ringi nie pomogą to cały zaworek do wymiany.Marcel napisał(a):Panowie może coś nowego wniosę do tematu. Mianowicie zauważyłem ze Leoś tak kiepsko pali tylko jak kończę pracę![]()
tzn stawiam go na pochyle i jak odpalam po 12 h to właśnie cuda wianki się dzieją. Jakby nie na wszystkie gary przez chwilę jak mu dałem gazu i puściłem to jakby aż przygasał, i chodził jak traktor. Moim zdaniem gorzej odpala jak stoi dziobem do dołu. Nie wiem czy ma to coś wspólnego ale "warto rozmawiać
"
PrzemoPl napisał(a):Koledzy a co powiecie na taką przypadłość. Jest wilgoć, deszczowo, albo tak jak teraz nie pada ale jest jakieś 5-6 stopni, Leon stoi całą noc albo 8 godzin gdy jestem w pracy, wsiadam do niego, odpalam i to odpalanie jest takie hmm ciężkie, tzn. odpala dopiero po jakimś drugim-trzecim zakręceniu rozrusznikiem, w czasie tego kręcenia trzęsie się bardzo, jednak zaraz po "chwyceniu" wszystko jest ok, natychmiast wskakuje na obroty, chodzi równo, nie trzęsie, nie puszcza dymka. Nadmieniam, iż sytuacja pojawia się tylko kiedy odpalam go w takiej sytuacji, gdy było cieplej albo jest ciepły pali za pierwszym zakręceniem rozrusznika, gdy po takim odpaleniu go zgaszę (czyli po kilku sekundach) i odpalam ponownie wówczas pali już za pierwszym razem, gdy były przymrozki palił za pierwszym razem. Sam już nie wiem, może po prostu diesel tak ma?
cycuś napisał(a):Witam wszystkich mających problem z leonkiem tdi. Ja też mam taki problem że nie równo mi odpala na wszystkie cylindry i przez jakieś 2 sekundy nie równo pracuje ale nie kopci tak jak u niektórych kolegów. Dowiadywałem się trochę co to może być i przeważnie każdy odpowiada że przestawiony Kąt wtrysku. Sprawdziłem więc swoim Vagiem i faktycznie powinno być coś ok. 57 a u mnie jest ponad 100. Jest jeszcze mały szkopuł ja mam silnik ALH podciągnięty do 120 KM i teraz nie wiem czy przestawienie kąta wtrysku nie pogorszy osiągów?
olszu napisał(a):Wychodzi na to, ze jak zgasnie na blacie kontrolka, to jeszcze grzeja swiece ?
często za to winny jest: zużyty rozrusznik, akumulator lub mapa startowa na ciepły silnik.grzesiek998 napisał(a):wybaczcie jak może gdzieś wczesniej byl post na taki temat ale nie widzialem.. leon też asv (kolegi) ma taki problem ze dobrze mu pali na zimnym silniku a ma problemy z paleniem na rozgrzanym(musi dluuuzej go krecic) gdzie szukać przyczyny?
untaztood napisał(a):Wydłużając czas grzania świec można też paradoksalnie pogorszyć rozruch. Grzanie 5, ew. 8 świec (jeśli podgrzewany jest też płyn chłodniczy) może źle wpłynąć na akumulator i jego moc startową.
kobzyr napisał(a):Przekaźnik i kable w ARlu można sprawdzić na dwa sposoby:
kobzyr napisał(a):; 00000000 = Waiting for Coolant Temperature
; 00000001 = Waiting for ECO Start Request
; 00010000 = Pre-Glow
; 01010000 = No Pre-Glow
; 10110000 = Post-Glow
; 11000000 = No Post-Glow
; 11110000 = Interim Glow
; 00110000 = Readiness Glowing
; 01110000 = Glow Start
; 10110001 = Waiting for Post-Glow
; 11010000 = No Post-Glow
; 11110001 = Waiting for Interim Glow
; 11111111 = Glowing OFF
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości