Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Dziwne warczenie i przerywane przyspiesznie, brak turbo

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Dziwne warczenie i przerywane przyspiesznie, brak turbo

Postprzez biedren » 23 lutego 2013, 21:02

Witam!
Jestem nowy i do tego zielony w temacie a wiem ze są tu osoby które naprawdę są w stanie szybko pomóc, a mianowicie: wyjeżdżałem z parkingu, przejechałem może z 1km po czym stanąłem na światłach, na zielonym ruszyłem w miarę szybko, dobiłem 2,5-3tys obrotów wrzuciłem 2 po czym tez dobiłem 2,5 po czym nagle spadek totalnie mocy, jechałem na 3, dodawałem gazu po czym nie dość ze nie było mocy, jakby brak turbo, to na dodatek przerywało mi przyspieszanie podczas dodawania gazu i dziwnie warczał. Rozumiem że żeby wiedzieć co konkretnie się stało to musiałbym sprawdzić błędy itd itd...niestety nie mam na razie możliwości, dopiero w pon podjadę do mechanika, ale chciałbym wstępnie prosić o może jakieś przypuszczenie, czy spaliła się świeca, czy brak przepływ powietrza czy coś?
Proszę o pomoc :(
Zobacz Profil
biedren
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23 lutego 2013, 20:39
Lokalizacja: Tarnów/Lublin
Auto: Seat Leon
Silnik: turbo diesel inny

Reklama

Re: Dziwne warczenie i przerywane przyspiesznie, brak turbo

Postprzez Nogaj » 23 lutego 2013, 21:08

Poszukaj notlauf.
TDI+ by Goodhope
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Nogaj
Sport
Sport
 
Posty: 662
Dołączył(a): 16 maja 2009, 09:25
Lokalizacja: PO w CNA z PWA
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Dziwne warczenie i przerywane przyspiesznie, brak turbo

Postprzez biedren » 23 lutego 2013, 21:12

ok poszukam i dziekuje :)
Zobacz Profil
biedren
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23 lutego 2013, 20:39
Lokalizacja: Tarnów/Lublin
Auto: Seat Leon
Silnik: turbo diesel inny

Re: Dziwne warczenie i przerywane przyspiesznie, brak turbo

Postprzez dezeus » 27 lutego 2013, 20:56

To najpewniej notlauf , wiadomo logo mówią dużo , najczęściej to zapieczone kierownice ,ale oczywiście mogą być inne przyczyny ..., aby wyeliminować zapieczone kierownice lub potwierdzić , trzeba jak pisałem na swoich postach poruszać kierownicami turbiny i to jest najlepszy sposób na diagnozę jeżeli nie posiadamy Vaga .
TDI 1.9 ASZ 130 , jest obecnie kupiony i użytkowany w UK
TDI 1.9 ASV 110 jest w PL, nieużywany ewentualnie na sprzedaż, szkoda się pozbywać
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dezeus
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 6 grudnia 2008, 13:29
Lokalizacja: Okolice Lublina
Auto: Leon 1.9 TDi ASV


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości