Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

kopci rano

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: kopci rano

Postprzez junior » 21 lipca 2011, 22:05

Jak coś to można czujnik tem cieczy zmienic coś bylo na forum że jak wali bialego bąka to czujnik poszukaj
Zobacz Profil
junior
Stella +
Stella +
 
Posty: 70
Dołączył(a): 8 grudnia 2010, 15:18
Lokalizacja: czestochowa
Auto: seat leon

Reklama

Re: kopci rano

Postprzez Marcin_TDI » 22 lipca 2011, 08:14

na logach wyjdzie co się dzieje z EGR
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 22 lipca 2011, 09:08

a jak śmierdzi spalinami - nawet po nagrzaniu, nie jest to lekki zapach, jak z autobusu bym powiedział.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez misiu_tdi » 22 lipca 2011, 09:36

u mnie też okropnie śmierdzą spaliny. Mam wywalony kat i zaślepiony egr. masakra.
byl ... Leon TS bigT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
misiu_tdi
Signo
Signo
 
Posty: 144
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, 15:08
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Volvo
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 22 lipca 2011, 09:40

też myślę że kat się kończy ale EGR mam, w poniedziałek wstawiam go na reklamację i zobaczymy co powiedzą, dzisiaj to im szczęki po opadały, myślą że na leszcza trafili i kita będą wciskać mi:) że diesel lubi drgać :hahaha:
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez nickame » 23 lipca 2011, 11:36

Niech sprawdzą ciśnienie na pompie paliwa tandemowej. Wyczytałem gdzieś że na wolnych ma być 4.5bar a przy 4k ma być 7bar. Ja u siebie podejrzewam lewe powietrze w tej okolicy.
Dodatkowo powiedz na ile masz ustawiony kąt synchro i jak wygląda odpalanie po długim staniu przez noc ? Odpala od strzała czy zakręci trochę dłużej ?
Zobacz Profil
nickame
Stella +
Stella +
 
Posty: 46
Dołączył(a): 16 czerwca 2011, 13:31
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: Leon

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 24 lipca 2011, 11:04

odpala za pierwszym razem bez problemu, ale dymi rano i za każdym razem jak tylko po stoi chociaż 5godzin.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez nickame » 24 lipca 2011, 23:34

Sprawdź pompę tandemową bo skoro zrobili ci cały silnik to nie pozostaje za dużo.
A wtryski jak tam korekty i pidy ?
Zobacz Profil
nickame
Stella +
Stella +
 
Posty: 46
Dołączył(a): 16 czerwca 2011, 13:31
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: Leon

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 25 lipca 2011, 13:01

dzisiaj go odstawiłem na reklamację zobaczymy co powiedzą, ale wydaję mi się gdyby wtryski były to by mocy nie miał a zbiera się bardzo dobrze samochód - czekamy i odpowiem:)
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez Marcin_TDI » 26 lipca 2011, 08:15

przy 1500 obr ma być min 3,5 bara
Obrazek
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 26 lipca 2011, 09:58

stwierdzili że to turbina kopci białym dymem, czy to możliwe jest??

a trzęsienia leżą po stronie poduszki - ale nie zawsze one występują.
czy objawy trzęsienia mogą pochodzić z??

dwumasy - choć jest nowa wsadzona firmy LUK jak i sprzęgło
wtrysków
EGR
jak to sprawdzić bo zaraz to ja cały samochód wymienię:)
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez czyku_ck » 26 lipca 2011, 10:19

jak są uszkodzone oringi na pompowtryskach to olej przedostaje sie do egr? czy to wina tylko i wyłącznie turbo?
Obrazek
Zobacz Profil
czyku_ck
Stella
Stella
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 lipca 2010, 16:17
Lokalizacja: CK/WWA
Auto: Seat Leon Cupra 4
Silnik: ARL 1.9

Re: kopci rano

Postprzez mlodyjacek » 26 lipca 2011, 14:18

miałem to samo rano zaślep EGR i będzie gitara.
Zobacz Profil
mlodyjacek
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 21:59
Lokalizacja: Radom
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 26 lipca 2011, 20:32

to jak wytarte są pompowtryski to dostaję się do EGR, myślałem że to skutek turbiny na ogół jest, jeśli jest nie szczelna puszcza więcej oleju w obieg i dostaję się właśnie tam przez co widzimy dramatyczne zdjęcia na forum.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez CupRacing4 » 3 sierpnia 2011, 21:43

mlodyjacek, EGR zaślepiony i u mnie nadal rano puszcza bąka zaraz po odpaleniu zawsze na zimno i na ledwo ciepłym.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CupRacing4
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 24 maja 2011, 19:24
Auto: brak

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 4 sierpnia 2011, 16:41

no to już tylko origni, ale ja bąkiem bym się nie przejmował w tym wypadku, większość leonów puszcza bąka a nawet diesle, jeśli ci nie dymi po tym bąku to jeździj dalej, z takim czymś to można do końca silnika się bawić.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez lukaszlsw » 11 sierpnia 2011, 18:58

Witam panowie, od niedawna jestem posiadaczem ARLa i mam problem z tym kopceniem przy odpalaniu. Dzis było z 5 stopni rano zapalił dosłownie na pół obrotu ale tak jak by na 3 cylindry po 2 sekundach takiego dudnienia praca unormowała się, w momencie dudnienia kłęby białego dymi z tyłu i potem spokój. Po każdym długim postoju zakotłuje sie czasem bardziej czasem mniej i moment to ustaje.Podczas jazdy zero dymu. EGR zaślepiony kat wywalony kąt synchronizacji wącha się od -1 do 0. korekcje 08,01.03.06 bipy jeden max 18 resta 3-5. Coś z tym robić czy nie przejmować się? Dodam że po 1500km płynu ani oleju nie ubyło nic. Myśle może regulacja PD pomoże albo zwiększenie dawki rozruchowej. Dym wyraźnie jest od paliwa i tylko na zimnym silniku. Podejrzewam jeszcze czujnik temperatury że przekłamuje, świece wszystkie ok
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: kopci rano

Postprzez CupRacing4 » 11 sierpnia 2011, 19:10

Mój zawsze po odpaleniu na zimno puszcza bączura, a dodatkowo zanim się nagrzeje do 85 st C ma dziwne drgawki na biegu jałowym. Kat wywalony, EGR zaślepiony, żadnych błędów, kopa ma i nie kopci nadmiernie podczas jazdy. Zachodzę w głowę co to może być?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CupRacing4
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 24 maja 2011, 19:24
Auto: brak

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 11 sierpnia 2011, 21:23

brak kata i zaślepiony egr - częste zjawisko a do tego pewnie jeszcze ci śmierdzi spalinami, na zimnym silniku też tak mam ale to raczej od wydechu bo mam cały ULTERA wsadzony.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez michall » 21 sierpnia 2011, 22:29

ja mam podobna sytuacje, kopci na zimnym ale nieraz takze na ciepłym. wtryski sprawdzone-ok. uszczelka,pierścienie,rozrzad wraz z katem,wymienione. kat wyciety. nie wim co mam robić. może ktoś podpowie coś? z góry dzieki.
Z benzyną we krwi.
Zobacz Profil
michall
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lutego 2011, 18:55
Lokalizacja: Wrocław
Auto: SEAT LEON

Re: kopci rano

Postprzez bono » 22 sierpnia 2011, 06:45

michall napisał(a): może ktoś podpowie coś?


lukaszlsw napisał(a):Podejrzewam jeszcze czujnik temperatury że przekłamuje


częstą przyczyną kopcenia jest zwalony czujnik temperatury
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: kopci rano

Postprzez michall » 22 sierpnia 2011, 09:23

koledzy czy chodzi o czujnik temperatury paliwa g-61 bo go wymieniłem i Zadnych zmian.
Z benzyną we krwi.
Zobacz Profil
michall
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lutego 2011, 18:55
Lokalizacja: Wrocław
Auto: SEAT LEON

Re: kopci rano

Postprzez bono » 22 sierpnia 2011, 09:33

Czyjnik temperatury cieczy G2/G62
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 22 sierpnia 2011, 10:29

w twoim wypadku kopcenie pochodzi z braku kata, zobacz czy w EGR nie masz za dużo syfu, nie sądzę aby czujnik był walnięty, gdyby się popsuł na kontrolkach mrugała by ci czerwona lampka.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez bono » 22 sierpnia 2011, 10:31

florek napisał(a):w twoim wypadku kopcenie pochodzi z braku kata, zobacz czy w EGR nie masz za dużo syfu, nie sądzę aby czujnik był walnięty, gdyby się popsuł na kontrolkach mrugała by ci czerwona lampka.

jak będzie lekko przekłamywał to żadna kontrolka nie wyskoczy, dopiero jak będzie znaczne odchylenie od charakterystyki temp zapisanej w kompie
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: kopci rano

Postprzez michall » 22 sierpnia 2011, 11:22

a gdzie ten czujnik sie znajduje? dzieki
Z benzyną we krwi.
Zobacz Profil
michall
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lutego 2011, 18:55
Lokalizacja: Wrocław
Auto: SEAT LEON

Re: kopci rano

Postprzez bono » 22 sierpnia 2011, 13:18

florek napisał(a):czujnik jest wraz ze zbiorniczkiem płynu, wymienia się go w całości, koszt zbiorniczka

że co ??
viewtopic.php?t=7341

nie pisz głupot
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 22 sierpnia 2011, 13:20

bono napisał(a):
florek napisał(a):w twoim wypadku kopcenie pochodzi z braku kata, zobacz czy w EGR nie masz za dużo syfu, nie sądzę aby czujnik był walnięty, gdyby się popsuł na kontrolkach mrugała by ci czerwona lampka.

jak będzie lekko przekłamywał to żadna kontrolka nie wyskoczy, dopiero jak będzie znaczne odchylenie od charakterystyki temp zapisanej w kompie


proszę o więcej informacji, bo u mnie też kopci i myślałem że to przez EGR i kończącego się kata a może jak mówisz jest to czujnik temperatury.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez misiu_tdi » 22 sierpnia 2011, 14:11

Ale kopci Wam normalnie na czarno? Diesel bez kata z zaślepionym EGR kopci i śmierdzą spaliny okrutnie. Jechać za mną to masakra heh.
byl ... Leon TS bigT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
misiu_tdi
Signo
Signo
 
Posty: 144
Dołączył(a): 29 czerwca 2010, 15:08
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Volvo
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez michall » 22 sierpnia 2011, 15:06

kopci tak na jasno siwo.
Z benzyną we krwi.
Zobacz Profil
michall
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lutego 2011, 18:55
Lokalizacja: Wrocław
Auto: SEAT LEON

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 22 sierpnia 2011, 16:13

bono napisał(a):
florek napisał(a):czujnik jest wraz ze zbiorniczkiem płynu, wymienia się go w całości, koszt zbiorniczka

że co ??
viewtopic.php?t=7341

nie pisz głupot


to usunąłem nie wiem dlaczego to zostało - ale to pomyłka bo myślałem o czujniku zbiorniczka, wytłumacz lepiej jak sprawdzić ten czujnik temperatury - jeśli nawet VAG nie pokazuje błędu.

Mi też na siwo dymi praktycznie za każdym odpaleniem.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez bono » 22 sierpnia 2011, 19:47

florek napisał(a):wytłumacz lepiej jak sprawdzić ten czujnik temperatury - jeśli nawet VAG nie pokazuje błędu.


Jak go dokładnie sprawdzić szczerze mówiąc nie wiem. Jednak aby Ci naświetlić trochę zasadę działania takiego czujnika to napiszę tak. Sterownik ma zapisane w sobie odpowiednie charakterystyki jak powinien nagrzewać się silnik w określonych warunkach. Jeżeli w danym czasie wartości będą się różnić od tych jakie ma zapisane sterownik to wywali błąd. Temperatura ma osiągnąć określoną wartość bądź zadany przyrost temperatury w zdefiniowanym czasie. Jeżeli tak nie jest to znaczy, że coś z czujnikiem nie halo. Dodatkowo jak czujnik jest nie sprawny to sterownik ustala temperaturę na podstawie temperatury w dolocie a nie na podstawie temperatury cieczy. A wiadomo temperatura ma wpływ na dawkowanie paliwa itd.....
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: kopci rano

Postprzez Ohapara » 22 sierpnia 2011, 20:53

florek napisał(a):wytłumacz lepiej jak sprawdzić ten czujnik
kup nowy 30 pare złotych i masz spokój z nim ;) u mnie po wymianie, kopcenie po odpaleniu porannym troche sie zmniejszylo, nic poza tym
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 22 sierpnia 2011, 21:50

dziękuje panowie za odpowiedź, kupię nowy czujnik bo rzeczywiście jest tani a może coś pomoże.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez bono » 23 sierpnia 2011, 05:08

Ohapara napisał(a):kup nowy 30 pare złotych i masz spokój z nim

chyba , że trafisz na chińską podróbkę jak ja i po 2 tygodniach musiałem ponownie wymieniać. Jak co to polecam ten sklep http://skodexauto.pl/ oni mają ori.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 23 sierpnia 2011, 11:10

ja też kupowałem kiedyś od SKODEXA i było wszystko okey.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez michall » 21 września 2011, 15:25

a ja mam taki problem ze do poki sie nie nagrzeja kopci na biało jak parowóz. wymieniałem pierscienie uszczelke pod głowica pompki sa git bo byłem sprawdzac rozrzad wymieniony kat ustawiony. nie mam pojecia co to moze byc. teraz zrobie jeszcze uszczelniacze zaworów. i jak nie pomoże to juz nie mam pojecia, macie może jakies pomysły???
Z benzyną we krwi.
Zobacz Profil
michall
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lutego 2011, 18:55
Lokalizacja: Wrocław
Auto: SEAT LEON

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 22 września 2011, 10:02

a brał wcześniej olej?, może musi się wypalić u mnie to trwało 5tys km.
Możesz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury oraz EGR może puszcza olej większą ilość i idzie do układu. Wymień ORINGI na POMPOWTRYSKACH - jest to tani zabieg a może pomoże.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez michall » 22 września 2011, 14:40

nie brał oleju. a teraz troszke bierze. z gory dzieki.
Z benzyną we krwi.
Zobacz Profil
michall
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lutego 2011, 18:55
Lokalizacja: Wrocław
Auto: SEAT LEON

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 22 września 2011, 18:57

to jak bierze dymić będzie.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez michall » 23 września 2011, 16:08

tytlko ze ten dym nie jest niebieski tylko biały i strasznie śmierdzi spalinami.
Z benzyną we krwi.
Zobacz Profil
michall
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lutego 2011, 18:55
Lokalizacja: Wrocław
Auto: SEAT LEON

Re: kopci rano

Postprzez raptor » 23 września 2011, 17:37

A jak zajeżdza z rana troche niebieskim dymem, tylko na zimnym silnikiem?Co to może byc? Płyn chłodniczy, przedostajacy sie do oleju?
Let's Rock!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
raptor
Sport
Sport
 
Posty: 443
Dołączył(a): 8 stycznia 2010, 14:36
Lokalizacja: Racibórz/Głubczyce
Auto: seat

Re: kopci rano

Postprzez jędrek » 23 września 2011, 19:14

Michall ja mam podobnie jak Ty niedopala się paliwko i to jest powód
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez transit_master » 23 września 2011, 22:26

raptor, jak niebieski dym to olej.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: kopci rano

Postprzez Martinus1985 » 24 września 2011, 09:21

Dobra niedopala sie paliwo ale dlaczego??
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: kopci rano

Postprzez Gucio » 27 września 2011, 08:59

Prawdopodobnie do ustawienia kąt wtrysku, kiepsko pali z rana.

Kto ma VAGa i pomoże ? (Warszawa lub Pruszków)

Jak trzeba zapłacę nic za darmo :ok:
Seat Leon 1,9 TDI 110 KM
Obrazek
Zobacz Profil
Gucio
Stella +
Stella +
 
Posty: 71
Dołączył(a): 31 sierpnia 2008, 07:49
Lokalizacja: Warszawa, Pruszków
Auto: LEON

Re: kopci rano

Postprzez Sebool2006 » 27 września 2011, 10:46

Gucio napisał(a):Prawdopodobnie do ustawienia kąt wtrysku, kiepsko pali z rana.

Kto ma VAGa i pomoże ? (Warszawa lub Pruszków)

Jak trzeba zapłacę nic za darmo :ok:


Podjedź albo napisz do Marcina_TDI i Ci na pewno wszystko zdiagnozuje :)
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 4 października 2011, 13:37

padł mi czujnik kolektora ssącego, przynajmniej vag mi pokazuje coś takiego, co to jest i gdzie w silniku. - to może być wina dymienia porannego??.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez Sammael » 4 października 2011, 13:54

florek napisał(a):padł mi czujnik kolektora ssącego, przynajmniej vag mi pokazuje coś takiego, co to jest i gdzie w silniku. - to może być wina dymienia porannego??.

G-ile?
bo to w polskich vagach pokazuje to parodia. Jedynie co to może być MAP sensor.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: kopci rano

Postprzez chlorek » 4 października 2011, 14:23

to chyba podjadę do jakiegoś dobrego mechaniora, bo znów zaczął mi dymić po błędzie:(
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości