Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Big Turbo do ARLa(150KM)

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez JayZ » 31 października 2011, 17:35

lukaszlsw napisał(a):trzeba przerobić je na sterowanie podcieniem i pobawić się z osadzeniem

Nie trzeba, można podłączyć elektroniczne sterowanie.
Poszukaj na ten temat na forum tdiclub.com
Zobacz Profil
JayZ
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 20 lipca 2007, 12:45
Lokalizacja: Południe: Krk-Kato
Auto: Ford TDCi
Silnik: turbo diesel inny

Reklama

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez grabarz18 » 31 października 2011, 18:21

florek, dochodzimy do punktu, gdzie zaczynają się rozważania o BigT... czyli czegoś o czym było pisane :). Ne będziemy tworzyli kilku tematów o tym samy a więc... scalamy :tancze:
Był czarnuch i nie ma czarnucha.
Był żółtek i nie ma żółtka.

Szukasz ubezpieczenia?
Unikaj PTU złodzieja!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grabarz18
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3338
Dołączył(a): 2 czerwca 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław
Auto: Leon 1.9 TDi ARL
Silnik: CJSA 1.8

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez chlorek » 31 października 2011, 22:20

dzięki panowie, byłem u kilku tunerowców dzisiaj.

Powiedzcie mi, doszedłem do wniosku że wstawię nowe turbo + chipa do 190km.
Jedni mówią tak drudzy nie - warto wsadzać dolot z kwarcówki do turbo - czy przy takiej mocy jest to bez sensu, i tak mam do wymiany rury IC, bo jedna jest nie szczelna a po zatym jest tam tyle nagaru że nie chce mi się tego czyścić.

Co ze stożkiem - takie same opinie, jedni mówią zwykły papier drudzy KN wsadzać.

Chce jeszcze zrobić dolot do EGR - samego jego nie chcę wywalać za dużo negów dostałem opiniujących.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez Sammael » 31 października 2011, 22:33

florek napisał(a): kwarcówki

czego? chyba kwasówki/kwasiaka/stali kwasoodpornej albo nierdzewki/stali nierdzewnej/INOX.
Z kwasówek raczej są wydechy ;) do dolotu wystarcza zwykła nierdzewka, tak czy siak, mówi się o kwasiaku - "mam dolot z kwasówki". Kwarcówka to lampa kwarcowa ;)

florek napisał(a): czy przy takiej mocy jest to bez sensu, i tak mam do wymiany rury IC, bo jedna jest nie szczelna a po zatym jest tam tyle nagaru że nie chce mi się tego czyścić.

Pierwsze, najważniejsze pytanie - zdajesz sobie sprawę, że piszesz o dwóch różnych rzeczach? bo orurowanie do IC to zupełnie inna sprawa niż dolot do turbo (odcinek od filtra powietrza do turbiny). Tak czy siak i jedno i drugie dla mnie jest bezsensownym wyrzuceniem pieniędzy w błoto.
Obrazek

florek napisał(a):Co ze stożkiem - takie same opinie, jedni mówią zwykły papier drudzy KN wsadzać.

Najzwyklejszy filtr świata z serwisu albo MANNa czy Knechta. Nie wrzucać gówien.

florek napisał(a):dolot do EGR

co chcesz zrobić?!

[ Dodano: 31 Październik 2011, 22:34 ]
florek napisał(a):amego jego nie chcę wywalać za dużo negów dostałem opiniujących.

Powiem krótko - za dużo bzdur się nasłuchałeś ale to Twoja sprawa.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez chlorek » 31 października 2011, 22:42

dlatego piszę na forum to są słowa tunerowców i firm które robią, jeszcze w środę postaram się do MR-MOTORS. Czyli dolot ze stali z kwasówki polecasz a orurowanie IC już jest bez sensu?

Co do EGR, również idzie rura, niestety mam wszystkie rury do czyszczenie przez turbo które puszcza olej w obieg - myślałem że tutaj też można zastosować z kwasoodpornej stali. Chcę zrobić dobrze samochód, zanim jaką kolwiek decyzję podejmę, samochód jest łatwo wsadzić do warsztatu a potem będę do nich jeździł bez skończoności bo coś zwalą.

Turbo napewno zostaję ARL - nowe + program.

[ Dodano: 31 Październik 2011, 22:46 ]
narazie zbieram informację a każda pomoc będzie dla mnie mile widziania :tuptup:
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez Sammael » 31 października 2011, 22:56

florek napisał(a):tunerowców

znam tylko tunerów, nie wiem kto to tunerowiec.
florek napisał(a):, jeszcze w środę postaram się do MR-MOTORS

To u kogo wcześniej byłeś? bo poza MR-MOTORS to ciężko mi w Wawie wymyślić inną sensowną firmę, no może jeszcze Masters, któremu i tak w to nie chciałoby się bawić.

florek napisał(a): Czyli dolot ze stali z kwasówki polecasz a orurowanie IC już jest bez sensu?

I jedno i drugie jest bez sensu do tego co planujesz. Seryjne w zupełności, całkowicie wystarcza.
florek napisał(a):myślałem że tutaj też można zastosować z kwasoodpornej stali

Seryjnie właśnie z takiej jest i co najwyżej to możesz sobie tą rurkę kupić nową, bo jak powiesz komuś, żeby Ci ją wyspawał to albo się załamie nerwowo albo Cie wyśmieje.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez transit_master » 31 października 2011, 23:00

florek napisał(a):niestety mam wszystkie rury do czyszczenie przez turbo które puszcza olej w obieg
założysz nowe turbo a olej i tak w dolocie będziesz miał z odmy więc... wyczyść ile się da i olej sprawę.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez bono » 31 października 2011, 23:04

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CK8GDsW4t00[/youtube]

sorry......
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez chlorek » 31 października 2011, 23:06

właśnie na takie sugestie oczekiwałem, rurka do wymiany bo jest nieszczelna napewno.
Byłem w Masters oraz RedRace.
Myślę że mój temat zamykam całkowicie. Teraz tylko czas pozbierać kaski na całość.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez Sammael » 31 października 2011, 23:06

bono, świetny tzw. timing czy jak kto woli "tajming" :hahaha:
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez marcus415 » 1 listopada 2011, 01:08

florek napisał(a): rurka do wymiany bo jest nieszczelna napewno.

O jakiej rurce Ty piszesz?
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez chlorek » 1 listopada 2011, 11:29

która wchodzi do IC, wydostaję przez nią się olej, po za tym straciłem moc ostatnio.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez Kozak » 1 listopada 2011, 23:00

florek napisał(a):która wchodzi do IC, wydostaję przez nią się olej


że co ??

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez chlorek » 2 listopada 2011, 10:00

poczytaj wcześniejsze posty, rura która idzie od turbo bezpośrednio - jest nie szczelna, nagar oleju wychodzi przez nieszczelność.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez hugo00 » 11 listopada 2011, 19:50

Ale ciężko się to czyta :P
Kolejny raz usuwam Ci podpis !!!! I masz dodatkowo pierwszy punkt! Colin23
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hugo00
Sport
Sport
 
Posty: 563
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:32
Lokalizacja: Wrocław/ Radomsko/ Lubin
Auto: bmw 330xd+
Silnik: turbo diesel inny

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez Grześ » 11 listopada 2011, 21:41

florek napisał(a):poczytaj nagar oleju wychodzi przez nieszczelność.


przecież to ręce opadają, skąd ty się urwałeś, skąd brałeś podstawy mechaniki i gdzie polskiego uczyłeś

a potem ktoś przeczyta i powtarza, chyba czas posprzątać w temacie bo to wstyd dla tego forum
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez chlorek » 13 listopada 2011, 15:45

jak masz problem to nie czytaj a nie głupoty piszesz na forum, temat dawno zakończony a ty piszesz.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Big Turbo do ARLa(150KM)

Postprzez Sebool2006 » 13 listopada 2011, 16:17

Skoro temat zakończony to śmietnikuje.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Poprzednia strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości