Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
robi723 napisał(a):A, co ma wspólnego filtr paliwa do zwiększonego zużycia ?
transit_master napisał(a):Zapewne kolega florek nam to wyjaśni bo sam jestem ciekawP.S. Chłopie ogarnij sie troche
florek napisał(a): robi723 napisał(a):A, co ma wspólnego filtr paliwa do zwiększonego zużycia ?
no ma bo jak jest zasyfiały to nie pali wam więcej wtedy? jak dawno nie był wymieniany?
florek napisał(a):no ma bo jak jest zasyfiały to nie pali wam więcej wtedy? jak dawno nie był wymieniany?
ksl napisał(a):Kolego Florek czy jest jakis temat na forum w ktorym nie zabierasz głosu ?
(sorry za OT)
SEBOOL2006 napisał(a):florek napisał(a): robi723 napisał(a):A, co ma wspólnego filtr paliwa do zwiększonego zużycia ?
no ma bo jak jest zasyfiały to nie pali wam więcej wtedy? jak dawno nie był wymieniany?
No raczej nie. Zasyfiony filtr paliwa ma objawy w dieslu mniej wiecej takie:
-brak prawidłowego ciągu paliwa
-nierówna praca silnika przy dużych prędkościach ( chodzi o falowanie prędkości ale mało zauważalne na zegarach )
florek napisał(a):olejoodporną
Marcin4 napisał(a):oil catch tank,
Bierny napisał(a):Z kąt bierze się duża ilość oleju w odmie (tak stwierdził mechanik i powiedział że do wymiany) ? Wcześniej wystarczał mi 1l oleju na 10tyś km ostatnio dolałem ok 150ml/ 1000km. Co robić? Mechanik który powiedział o wymianie odmy robi tez regeneracje turbo( GP Nysa -http://www.gpnysa.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=109&Itemid=111 ) Pomóżcie jak podejść do tematu żeby nie zbankrutować:)
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości