przez tyle czasu sie wahalem ..
teraz znowy czytajac posty naszla mnie chcec zmiany
w okolicach warszawy kogo mozecie polecic ?
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
nowy napisał(a):poltora roku temu chcialem zrobic ową modyfikacje
przez tyle czasu sie wahalem ..
teraz znowy czytajac posty naszla mnie chcec zmiany
w okolicach warszawy kogo mozecie polecic ?
KiNiO napisał(a):No wiec troche mnie uswiadomiliscie ze do latwych zadan to nie nalezy... co do sprzegla wymienie je sam bo to akurat nie jest trudne... ogolnie pracuje jako mechanik.. dlatego pytam czy dalo by rade.. ale ok... to wiec powiedzcie mi ile by kosztowalo zrobienie takiego moda na 230-240KM 440-460 NM... nie liczac sprzegla.... tylko jak by co wydech, turbo, strojenie i jak by byla potreba walek........ wszystko jak byscie mogli uwzglednic ile za co mam zaplacic... moze byc PW... dziekuje za oswiecenie.....
KiNiO napisał(a):A jaka firme byscie polecili?? Intercooler na wiekszy??? w ARL jest duzy i on nie wystarcza?
marcin_kielce napisał(a):KiNiO napisał(a):A jaka firme byscie polecili?? Intercooler na wiekszy??? w ARL jest duzy i on nie wystarcza?
do mocy powyzej 230 koni nie wystarcza. Co do firm, to na forym masz u gory baneryzadzwon, popytaj.
Pozdrawiam
Marcin
leem napisał(a):Ja mam jeden z największych chyba
http://img186.imageshack.us/img186/2472 ... 005mb5.jpg
wygląda to tak, można zrobić wyższy ale chyba nie ma już sensu
co do wymiarów to muszę poszukać
Silver napisał(a):leem napisał(a):Ja mam jeden z największych chyba
http://img186.imageshack.us/img186/2472 ... 005mb5.jpg
wygląda to tak, można zrobić wyższy ale chyba nie ma już sensu
co do wymiarów to muszę poszukać
A klima działa latem przy takim colku ? czy tak sobie ...
Sachs perfoemance w tym momencie to koszt okolo 3000 PLN plus do tego dochodzi dwumas wiec cena rzekłbym średnia
marcin_kielce napisał(a):W Warszawie jest profi warsztat co robi to za 70 PLN od felgi więc teraz to ja ciebie nie rozumiemskąd to nawiązanie...
![]()
marcin_kielce napisał(a):2000 PLN, nawet niecałem więc cena jest teraz chora
marcin_kielce napisał(a):A tak btw to Sachs kosztował niedawno 2000 PLN, nawet niecałem więc cena jest teraz chora
Kozak napisał(a):marcin_kielce napisał(a):A tak btw to Sachs kosztował niedawno 2000 PLN, nawet niecałem więc cena jest teraz chora
problemem jest chore Euro
marcin_kielce napisał(a):Jakby Sachs kosztowal w tym momencie 2000 PLN plus do tego dwumas za 800 PLN bo tyle kosztuje nowy do ARLa to bym sie nawet nie zastanawiam, ale 4000 PLN za samo sprzeglo to dla studenta takiego jak ja dosc duzy wydatek
leem napisał(a):Ja mam jeden z największych chyba
http://img186.imageshack.us/img186/2472 ... 005mb5.jpg
wygląda to tak, można zrobić wyższy ale chyba nie ma już sensu
co do wymiarów to muszę poszukać
Patrox napisał(a):Musze ostudzić trochę twoje zapędy z takimi mocami bo na dzień dzisiejszy nie ma w Polsce tunera który zrobi ci moc powyżej 230ps. Ze względu na to że nie ma nikt w ofercie sprawdzonych i dobrych wałków sportowych które pozwalają taką moc uzyskac. A do 230PS i około 430Nm wsytareczy twój coler od ARL. Tak jak dave napisał, zacznij jeśli masz mozliwośc od sprzegła, hamulcy 312 i 256 na tył a potem popytaj o dalsze mody bo nie sztuka jest zrobić szybki samochód tylko sztuka jest zrobic sprawny samochód.Przy mocach rz edu 230Ps tarcze 288 po jednym hamowaniu sa fioletowe!!!!!![]()
![]()
lec napisał(a):
A co do mocy to chyba nie zrozumialem wypowiedzi dobrze, bo znam przypadki gdzie Rob555 zrobil wiecej, Rogal zrobil, Wy zrobiliscie...
a z czego ten coolerek jest ? czy 100% custom ?
lec napisał(a):leem napisał(a):Ja mam jeden z największych chyba
http://img186.imageshack.us/img186/2472 ... 005mb5.jpg
wygląda to tak, można zrobić wyższy ale chyba nie ma już sensu
co do wymiarów to muszę poszukać
a z czego ten coolerek jest ? czy 100% custom ?Patrox napisał(a):Musze ostudzić trochę twoje zapędy z takimi mocami bo na dzień dzisiejszy nie ma w Polsce tunera który zrobi ci moc powyżej 230ps. Ze względu na to że nie ma nikt w ofercie sprawdzonych i dobrych wałków sportowych które pozwalają taką moc uzyskac. A do 230PS i około 430Nm wsytareczy twój coler od ARL. Tak jak dave napisał, zacznij jeśli masz mozliwośc od sprzegła, hamulcy 312 i 256 na tył a potem popytaj o dalsze mody bo nie sztuka jest zrobić szybki samochód tylko sztuka jest zrobic sprawny samochód.Przy mocach rz edu 230Ps tarcze 288 po jednym hamowaniu sa fioletowe!!!!!![]()
![]()
Patryk, jak bym powiedzial ze 312 szalu tez nie robią.... przy tych mocach.
A co do mocy to chyba nie zrozumialem wypowiedzi dobrze, bo znam przypadki gdzie Rob555 zrobil wiecej, Rogal zrobil, Wy zrobiliscie...
lec napisał(a):A co do mocy to chyba nie zrozumialem wypowiedzi dobrze, bo znam przypadki gdzie Rob555 zrobil wiecej, Rogal zrobil, Wy zrobiliscie...
leem napisał(a):Ja mam jeden z największych chyba
http://img186.imageshack.us/img186/2472 ... 005mb5.jpg
marcin_kielce napisał(a):sluchajcie a ma ktoś jakiś namiar na firmę/firmy które zajmują się produkcją takich customowych intercoolerów??
marcin_kielce napisał(a):ale mi chodzi i sam rdzeń, cooler bez orurowaniagdzie coś takiego mogę dostać??
Sammael napisał(a):Sharan w 4x4 długo nie pożyje. Tyle z mej strony.
marcin_kielce napisał(a):Nie no przeciez sa firmy, ktore robia to na zamowienie, np taka:
http://www.nissens.com.pl/serwisy.php?kat=94
nie róbcie znowy jakichś tejemnic z tego, bo tu nie ma wielkiej filozofii![]()
Pozdroo
marcin_kielce napisał(a):ale mi chodzi i sam rdzeń, cooler bez orurowaniagdzie coś takiego mogę dostać??
Lucjan napisał(a):marcin_kielce napisał(a):ale mi chodzi i sam rdzeń, cooler bez orurowaniagdzie coś takiego mogę dostać??
Marcin jak coś to dzwoń może uda się coś załatwić za normalne pieniądze z gwarancją
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości