Strona 1 z 1

odpalanie klekota

PostNapisane: 23 marca 2008, 10:43
przez damien79
witam...problem z moim Leonkiem ASV mam następujący...podczas dłuższego postoju (parę godzin) mam problem z odpaleniem...strasznie długo muszę kręcić aż odpali...problem znika jeżeli przekręcam kluczyk gasną wszystkie kontrolki tylko czynność muszę powtórzyć kilka razy...wtedy odpala bez problemu...jak przestoje są niedługie odpala również bez problemu...wymieniłem świece na nowe...filtr paliwa dobrze założony...ciśnienie na cylindrach tez OK...jaka może być przyczyna problemu odpalenia?

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 23 marca 2008, 10:49
przez erw0
SPRAWDZ KĄT WTRYSKU NA POMPIE

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 23 marca 2008, 12:23
przez Tonny S
erw0,

Regulamin.

11. Zabrania używania WIELKICH LITER i wykrzykników w tytułach tematów oraz w postach na forum.

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 23 marca 2008, 12:23
przez Kozak
erw0, Nie pisz dużymi literami :nonono: , już trzeci raz dziś masz zwróconą uwagę , jeszcze raz i dostaniesz ostrzeżenie

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 23 marca 2008, 12:43
przez erw0
sory. ok.

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 25 marca 2008, 20:21
przez damien79
a jakieś inne sugestie...czy np. może to być nieszczelność układu paliwowego bo zobaczyłem w przewodzie tym przezroczystym duża banie powietrza...

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 25 marca 2008, 22:34
przez erw0
jak najbardziej. zapowietrza się tobie układ paliwowy.
sprawdz nieszczelność i czy posiadasz zawór zwrotny to go wymień.

pozdr

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 25 marca 2008, 22:48
przez JanuszSz
Nie tyle się zapowietrza,co paliwo cofa się z filtra,na skutek przepuszczającego oringu na zaworze zwrotnym.Postaw samochód z tyłem wyżej,jeśli po tym zabiegu odpali bez problemu wiadomo będzie czego szukać.

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 5 sierpnia 2008, 16:34
przez DAMiANO
Panowie mam pytanko czy zastosowanie np. takiego zaworu zwrotnego Zaworek wpływa w jakiś sposób negatywnie na pracę silnika ?

Pozdrawiam :piwko:

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 10:40
przez ryto
Nie chcę zakładać nowego tematu więc podczepię się pod ten.

Otóż ostatnio wymieniany był filtr paliwa, pojawiły się bąbelki w ukł paliwa, więc postanowiłem zmienic zawór i przy okazji przewody - przede wszystkim ten przezroczysty i ten obok niego (równoległy).

Numer katalogowy zaworu znam (1J0 127 247) natomiast nie wiem jak nazywają się te dwa przewody. Byłem w Inter Cars, ale tam nie byli w stanie mi pomóc, bo nie znali nr katalogowego... (nie mogę odczytać z przewodu bo częśc jest trochę starta).

Czy ktoś moze podać mi fachową nazwę tych przewodów oraz ich nr katalogowy... Silnik TDi 110KM ASV.

Pozdrawiam.

Re: odpalanie klekota

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 16:45
przez 00ghost27
ryto napisał(a):Nie chcę zakładać nowego tematu więc podczepię się pod ten.

Otóż ostatnio wymieniany był filtr paliwa, pojawiły się bąbelki w ukł paliwa, więc postanowiłem zmienic zawór i przy okazji przewody - przede wszystkim ten przezroczysty i ten obok niego (równoległy).

Numer katalogowy zaworu znam (1J0 127 247) natomiast nie wiem jak nazywają się te dwa przewody. Byłem w Inter Cars, ale tam nie byli w stanie mi pomóc, bo nie znali nr katalogowego... (nie mogę odczytać z przewodu bo częśc jest trochę starta).

Czy ktoś moze podać mi fachową nazwę tych przewodów oraz ich nr katalogowy... Silnik TDi 110KM ASV.

Pozdrawiam.


bąbelki w układzie paliwa.. hmm.. chodzi o to że przez rureczkę (są dwie z lewej strony:D) widać pęcherzyki powietrza? to niedobrze :P?
(sory, nigdy nie miałem diesla, ba... nigdy nie miałem samochodu i wszystkiego dopiero sie uczę :D)

czy to może powodować że auto traci na mocy? dziś jak wracałem z pracy to mulił że szok! przy wyprzedzaniu myślałem że sie zabije, 60KM na godzine, na 3 biegu, ja na lewy pas, pedał do podłogi... a autko zamiast ruszyć z kopyta (jak to ma w naturze ..) to 61..62..63...64.... :O