Ali, nie ma problemu.
Kilka cytatów:
„Diesel Extra: olej napędowy Shell oparty na paliwie bazowym, jaki jest konwencjonalny Diesel i na dodatkach Shell poprawiających właściwości oleju tzn. obniżających pienienie, separujących wilgoć, zapobiegających korozji”….Czyli robiące to, co standardowe diesle (z normalnych stacji, nie opały i inne oleje po 2 PLN/litr) bez tego marketingowego balonu”
„Nowe paliwa BP Ultimate zwiększają moc silnika, utrzymując go w czystości, redukują zużycie i są bardziej przyjazne środowisku”……i pewnie nadają się do spożycia przez dzieci powyżej 1 roku życia
„Statoil - Suprema - PALIWO INNE NIŻ WSZYSTKIE - ma dwie cechy zasadniczo odróżniające ją od innych benzyn. Po pierwsze jest paliwem bezsiarkowym, po drugie zawiera unikalną kompozycję dodatków uszlachetniających, które utrzymują najwyższe parametry silnika w trakcie jego eksploatacji. Suprema jest paliwem w pełni ekologicznym. Do tej pory paliwa tego typu oferowane były jedynie w Niemczech, gdzie normy ekologiczne są bardzo surowe….
W Polsce też chociaż normy mamy gorsze ,ale rafineryjne instalacje nie mogą produkować gorszego paliwa.
„Statoil jako pierwszy wprowadza paliwo bezsiarkowe w Polsce - to ciekawe?….ile ppm siary zawiera to paliwo?, mimo iż norma regulująca zawartość siarki w paliwach będzie obowiązywać dopiero od 2009 r.”
Ale lepsze paliwo na rynku już jest, dlatego mafia ciągnie dziwne oleje z zachodu(niestety) i miesza to z dobrymi Dieslami z polskich rafinerii, uzyskując produkt, który jeszcze spełnia polskie normy zawartości siarki w paliwie…
Paliwa z Orlenu i LOTOS’u spełniają wymagania rynków UE, sprzedają się jak ciepłe bułeczki, dlatego Panowie cena Diesla tak skoczyła na rynku, bo jest na niego zapotrzebowanie w kraju i zagranicą.
Spytajcie kolegów z BP, Shella oraz Statoil skąd ich cysterny wiozą paliwo do firmowych stacji, bo ja znam odbiorców mojej firmy, ale to taka intelektualna zagadka
Idzie zima, jakość paliwa dla kierowców staje się bardziej istotna (zwłaszcza, dla diesli) więc zaczyna się wielka akcja promocyjna, dlaczego nie zyskać po 20-40 groszy na litrze paliwa? …Taki rynek.
Kupować i jeździć a o doznaniach pisać...
