Strona 1 z 1
CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
5 kwietnia 2009, 16:44
przez muzg
Witam. Koledzy mam kilka pytań myślę ze ktoś mi podsunie kilka pomysłów.Otóż mój leon ma dziwne objawy od kiedy temperatura wzrosła powyżej 5 stopni obiawy braku mocy powruciły . Chodzi o to ze przy niskich tem nic się nie dziej jak robi się ciepło auto dostaje nofauta i tu następna dziwna rzecz jak go odpale i osiągnie 90stopn to przez pierwsze 5, 7 km jest ok ciągnie na 3,4 biegu do 4000obr bez zadnych dolegliwosci ,po dluższej jeżdzie dostaje nofauta przy 3 ,3.3 obr a na 5 biegu nawet przy 2,5 tyś.W piatek bylem w warsztacie spraedzone przewody,wymieniony zawór n75,grucha działa ,sztango chodzi w pelnym zakresie a problem nadal wystepuje Mechanior powiedział ze musi to być turbo bo nic wiecej nie moze powodować przeladowania.Czy to jest mozliwe że na lekko rozgrzanym silniku nie ma problemu,a na dobrze rozgrzanym występuje,czy przeplywka nie ma na to wplywu[nie byla podmieniana]Jesli to turbo to czy czyścić czy regenerować ma juz luzy góra dół i wzdłóżne byla jusz raz zapieczona jak kupilem auto [teraz je zdzi głónie trasy i dostaje ognia wiec nie poeinny stanoc kierowniczki.I jeszcze jadno pytanko czy wgranie programu od 110 do mojej 90 jest możliwe przez gniazdo i czy bez dodatkowych operacji bedzie to działac poprawnie.Dzięki
Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
6 kwietnia 2009, 09:39
przez kamil-leon
muzg napisał(a):nofauta
Chyba notlauf'a
Zacznij od przeczyszczenia turbiny
Ostatnio parę razy też złapałem notlaufa'a i piszą, żeby raczej się szykować na jej czyszczenie i jeżeli jest zdrowa to po przeczyszczeniu będzie śmigała jak nowa
Dzisiaj oddaję samochód do diagnozy i zobaczymy jaki będzie jej wynik

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
6 kwietnia 2009, 12:25
przez muzg
Boję sie że czyszczenie może mi nie pomóc gdyz wczesniej już miała zapieczone kierowniczki a pozatym wirnik ma spore luzy i to zarówno góra dół jak i wzdłużne.Może ktoś ma namiary gdzie można kupić nówkę w przyzwojtej cenie bo w wyszkowie znalazłem za 3200 to jest troche dożo a do regenerowanej nie mam przekonania .Jakie są wasze opinie na temat regenerowanych czy warto wziąć taką za 1500 z roczną gwarancją.
Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
6 kwietnia 2009, 12:36
przez kamil-leon
Jak już chcesz szukać drugiej to chyba lepiej poszukać używanej np.od ASZ żeby była mocniejsza i bardziej odporna i to w normalnej cenie, chyba, że cena nie gra roli i chcesz koniecznie nową...
Więc Twój wybór

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
6 kwietnia 2009, 13:34
przez muzg
Cena jest podstawą .Posłuchaj a ta ASZ TO JEST OD 110 i czy dam rade sam wymienić czy bedzie pasowała bez żadnych przeróbek.I co z softem bedzie chodzic na programie z 90km czy trzeba wgrac mapy ze 110
Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
6 kwietnia 2009, 20:52
przez kamil-leon
ASZ ma 130KM
Jak Ty masz 90KM to może lepiej będzie włożyć turbo ze 110 i będzie

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
6 kwietnia 2009, 21:58
przez Sammael
i tak dla sprawnego chodzenia całości wymagana jest korekta, jak już wjeżdżać z nową sprężarką to soft i ~140KM
Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
7 kwietnia 2009, 07:28
przez kamil-leon
Sammael napisał(a):jak już wjeżdżać z nową sprężarką to soft i ~140KM
Zgadzam się
Nowe turbo + program =

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
7 kwietnia 2009, 19:59
przez muzg
Doszedłem do wniosku że zostane przy turbo ALH. Kupie nówke i zrobie program i narazie wystarczy.Mam nadziej że z seri 90 da sie wydusić ze 120 kucy na początek to wystarczy.Koledzy może ktoś podrzuci mi numer turbo od ALH BO WSZĘDZIE DZIE DZWONIĘ do sklepu chcą numer a moja siedzi jeszcze w aucie.Narazie znalazłem za 2600 nówke podobno ma pasować ale przydał by mi sie nr. żeby miec pewność
Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
7 kwietnia 2009, 21:24
przez untaztood
A czy wogóle do 90KM można włożyć większą turbinę? Przecież 90KM nie ma zmiennej geometrii, więc nie ma N75... Więc zapewne bez większych przeróbek się nie da...
Re: CZY TO KONIEC TURBO

Napisane:
7 kwietnia 2009, 22:26
przez Sammael
untaztood napisał(a):A czy wogóle do 90KM można włożyć większą turbinę? Przecież 90KM nie ma zmiennej geometrii, więc nie ma N75... Więc zapewne bez większych przeróbek się nie da...
AGRy nie miały VNT - co nie znaczy, że się nie da.
ALH miały VNT.