[AHF] pedał przyspieszania i statyczny kąt wtrysku
Witam
Niedawno nabyłem Toledo 2 1.9 tdi silnik AHF na VP
Jako że lubię wiedzieć co mi w aucie piszczy kupiłem sobie VAGa i podpiąłem.
W bloku 002 w pozycji 2 wg opisu podawane jest położenie pedału przyspieszania.
Z rozpisek wynika że jest to wartość wyrażona w procentach.
U mnie przy maksymalnym wciśnięciu pedału wartość dochodzi tylko do 86%. Czy tak powinno być a jeśli nie to w czym jest problem.
W bloku 000 pozycja 2 podawany jest statyczny kąt wtrysku. U mnie się wacha pomiędzy 66-63. Według tego co znalazłem w sieci jest napisane aby wachało się pomiędzy 49-53, ale w niektórych źródłach podają że właśnie w okolicach 60. Jaka powinna być ta wartość dla AHF.
Jeszcze jedno pytanie na koniec. Po ilu obrotach wału korbowego powinien mi zapalać silnik? U mnie z 3 razy zakręci i załapuje. Czy tak powinno być?
Niedawno nabyłem Toledo 2 1.9 tdi silnik AHF na VP
Jako że lubię wiedzieć co mi w aucie piszczy kupiłem sobie VAGa i podpiąłem.
W bloku 002 w pozycji 2 wg opisu podawane jest położenie pedału przyspieszania.
Z rozpisek wynika że jest to wartość wyrażona w procentach.
U mnie przy maksymalnym wciśnięciu pedału wartość dochodzi tylko do 86%. Czy tak powinno być a jeśli nie to w czym jest problem.
W bloku 000 pozycja 2 podawany jest statyczny kąt wtrysku. U mnie się wacha pomiędzy 66-63. Według tego co znalazłem w sieci jest napisane aby wachało się pomiędzy 49-53, ale w niektórych źródłach podają że właśnie w okolicach 60. Jaka powinna być ta wartość dla AHF.
Jeszcze jedno pytanie na koniec. Po ilu obrotach wału korbowego powinien mi zapalać silnik? U mnie z 3 razy zakręci i załapuje. Czy tak powinno być?