Tak oczywiście BS!! Vag com 311.2 01 Engine> blok 000> pozycja 2
Powiem tyle że u mnie nie ma mechanika z kompem

a jak ma bez możliwości sprawdzenia tego byłem u niego i on przekręcał a ja sprawdzałem na wykresie pod silnikem ASV , samochod był rozgrzany ale po kilku próbach temp spadła do około 70 , i w końcu wyszło 55 mówie że silnik ostygł wskazania mogą nie być wiarygodne on że nie ma różnicy i że lekko przyśpiszony może być że nawet lepiej ....po rozgrzaniu 57-59, Vaga mam 2 tyg. i ciągle się uczę i bez niego nie wyobrażam sobie jakiś napraw bo mechanicy ..., dużo by pisać , zależy mi na tym aby silnik pracował dobrze bo na wiosne do Angli jade kolejny raz i chce zrobic porządek z tym katem i turbiną .
daje link do fotoporady,m przed chwila znalazłem
http://toledoclub.vipserv.org/stcforum/ ... 927.0.html
Axee dzięki za info. na razie zostawie
[ Dodano: Sob 30 Sty, 2010 ]Chciałbym poruszyć problem bloku 004 , chodzi mi o to że przy kącie statycznym 55-58 , na bloku 004 wychodzi :
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wsLCwsRU5E
czyli żeby pokrył się pokazywany przez ECU 0,4 z rzeczywistym potrzeba aby kąt statyczny cofnąć do około 38 , wtedy będzie oscylowało w okolicach 0.4-0.8 , skąd takie przypuszczenia widziałem na logach u innych osób z silnikiem ASV, które miały taki kąt , ale wtedy kąt statyczny jest do bani.
Czy Adaptacja :
-laczymy sie z Ecu Silnika [01]
-Login [11]
Login do silnikow 4 cyl. 12233
Kanal 04
Zmiana kata początku wtrysku
Tu przesuwamy cala os mapy „wartosci wymaganej „ ( block 004 pole 2 ) kata poczatku tloczenia .
( w silnikach PD kanal ten jest niedostepny / nie mozna zapisac innej niz org. wartosci)
Może zmienić ten kąt podawany przez ECU na np. na 1.1
Zacząłem tym się interesować bo u niektórych z silnikami ASV są inne katy podawane przez ECU .
Jednak zdaje sobie sprawe że zmiany w kanałach adaptacji mogą doprowadzic do uszkodzenia silnika, więc proszę o opinię .