Strona 1 z 2

TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 5 lipca 2011, 08:43
przez maroszczak
Witam.
Mam taki problem jak przychodzę rano do samochodu to odpala od pierwszego strzału jak tylko ruszę wrzucę 2 bieg to samochód gaśnie i żeby znowu zapalił to trzeba go strasznie długo kręcić. Jak jechałem po trasie to było czuć że samochód przerywa i nie ma siły w pewnym momencie odcięło turbo. Zdziwiło mnie że pompka w zbiorniku nie robi już rano takiego charakterystycznego bul. pompa sprawdzona działa za to nie dochodzi do niej prąd. Może ktoś podpowie o co chodzi bo jak nie to sprzedam ten samochód!!!!!!

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 5 lipca 2011, 10:58
przez marcus415
Do sprawdzenia przekaznik pompy paliwa.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 5 lipca 2011, 14:47
przez ZbigNieff
Jeszcze zostaje przeplywka i zawor N75 do sprawdzenia ;)

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 5 lipca 2011, 20:36
przez junior
sprawdz przekaznik od pompy paliwa calkiem możliwe że masz wilgoć w bryce i coś tam szwankuje i głowa do góry są gorsze przypadki

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 5 lipca 2011, 20:44
przez bono
maroszczak, pozwol, ze to moderatorzy beda zwracali uwage na forum.
Jak ochloniesz to zacznij jeszcze raz.

Podlacz Vaga i wtedy bedziesz wiedzial co i jak, nikt wrozka nie jest.....

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 5 lipca 2011, 20:44
przez oczkolek
maroszczak napisał(a):Może ktoś podpowie o co chodzi bo jak nie to sprzedam ten samochód!!!!!!


Proponuję zachować troche spokojnieszy ton.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 15 lutego 2012, 23:05
przez norbert149
witam koledzy ja mam podobny problem z moim arl, gasnie mi podczas jazdy bez zadnych oznak. pozniej musze nim pokrecic z minute i odpala jak by nigdy nic . po przejechaniu nastempnych parunastu kilometrow powtorka z rozrywki. wymienilem filtr paliwa i wakum pompe bo mialem z innego silnika, vag nie pokazuje bledow. pompa w bagazniku jest bardzo glosna slychac ja bardzo dobrze jak zasysa paliwo po przekreceniu kluczyka. pomocy!!

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 00:31
przez Skrzydlaty
norbert149 napisał(a):witam koledzy ja mam podobny problem z moim arl, gasnie mi podczas jazdy bez zadnych oznak. pozniej musze nim pokrecic z minute i odpala jak by nigdy nic . po przejechaniu nastempnych parunastu kilometrow powtorka z rozrywki. wymienilem filtr paliwa i wakum pompe bo mialem z innego silnika, vag nie pokazuje bledow. pompa w bagazniku jest bardzo glosna slychac ja bardzo dobrze jak zasysa paliwo po przekreceniu kluczyka. pomocy!!


Sprawdzales bledy tylko silnika. ? Czy calosc przeskanowales..? Moze problem z imo.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 12:34
przez marcus415
Nogaj napisał(a):
florek napisał(a):sprawdź kąt wtrysku.

To jest ARL więc czasami lepiej się nie udzielać jak się nie ma pojęcia w danym temacie.

:hahaha:
norbert149 napisał(a):vag nie pokazuje bledow

Skrzydlaty napisał(a):Sprawdzales bledy tylko silnika. ? Czy calosc przeskanowales..? Moze problem z imo.

Tu nastepny, problem z immo objawia sie tez bledem w ECU.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 14:32
przez norbert149
sprawdzalem calosc dorodzy koledzy brak bledow:/ mozliwe jest rzeby pompa pod kanapa sie wieszala?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 14:38
przez marcus415
norbert149 napisał(a): mozliwe jest rzeby pompa pod kanapa sie wieszala?

Sprawdziles/podmieniles przekaznik pompy ?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 16:43
przez norbert149
moze wiesz ktory to przekaznik?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 16:51
przez Skrzydlaty
marcus415 napisał(a):
Nogaj napisał(a):
florek napisał(a):sprawdź kąt wtrysku.

To jest ARL więc czasami lepiej się nie udzielać jak się nie ma pojęcia w danym temacie.

:hahaha:
norbert149 napisał(a):vag nie pokazuje bledow

Skrzydlaty napisał(a):Sprawdzales bledy tylko silnika. ? Czy calosc przeskanowales..? Moze problem z imo.

Tu nastepny, problem z immo objawia sie tez bledem w ECU.
marcus415 napisał(a):
norbert149 napisał(a): mozliwe jest rzeby pompa pod kanapa sie wieszala?

Sprawdziles/podmieniles przekaznik pompy ?


Pompy ? O jakiej pompie piszesz

-- 16 lutego 2012, 16:51 --

norbert149 napisał(a):moze wiesz ktory to przekaznik?

Kolego silnik to ARL..?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 17:51
przez norbert149
tak tej pod kanapa, wyglada to jak pompa? jak sie myle to mnie popraw?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 19:13
przez untaztood
ARL ma w ogóle pompę paliwa??!!

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 19:21
przez Lesoto
A jak inaczej byłoby dostarczane paliwo z baku do silnika? Pewnie myślałeś o pompie wtryskowej, której ARL nie ma, bo to PD.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 19:26
przez untaztood
A to nie jest tak przypadkiem, jak u mnie w ASV, że pompa vacum ciągnie paliwo z baku?
Ja w baku nie mam żadnej pompy.
PD mają pompę wtryskową, tylko inaczej zbudowaną i pracującą pod innym ciśnieniem. Stąd nazwa "pompowtryskiwacze".

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 19:26
przez Lesoto
untaztood napisał(a):że pompa vacum ciągnie paliwo z baku?

Czyli innymi słowami jest chyba pompą paliwa...

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 19:28
przez untaztood
marcink79 napisał(a):
untaztood napisał(a):że pompa vacum ciągnie paliwo z baku?

Czyli innymi słowami jest chyba pompą paliwa...


Pompa vacum to pompa mechaniczna, wytwarzająca podciśnienie do układu turbo, hamulcy i do zasysania paliwa.
O jakich więc może być przekaźnikach mowa? :)
I jakim cudem mogła wylądować w... bagażniku... ?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 19:44
przez norbert149
to powiedz mi co o jest w takim razie w baku w arl?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 19:50
przez Lesoto
Może o takie coś chodzi: http://www.pompapaliwa.pl/?1738,pompa-p ... tdi-2.0tdi ?
Nie wiem, bo z techniką nie mam nic wspólnego poza jej używtkowaniem :mrgreen:

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 19:54
przez untaztood
norbert149 napisał(a):to powiedz mi co o jest w takim razie w baku w arl?


Zapewne, potocznie zwany czujnik poziomu paliwa, tudzież ssak ;)

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 20:19
przez norbert149
tak jak kolega pokazal post wczesniej pomp do 2.0 tdi tak sam jest u mnie mozliwe zeby przeznia auto gaslo? Czyli sie wieszala albo cos?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 20:27
przez untaztood
A ile kabelków do niej dochodzi?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 20:40
przez Misiek 88
untaztood, w ARL-ach jest pompa paliwa elektryczna w zbiorniku,dokładnie jest umiejscowiona pod siedziskiem tylnej kanapy i to nie podlega żadnej dyskusji :wink:

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 20:56
przez Skrzydlaty
Ahahahah ale temacik

W baku jest pompka a nie pompa :-) tak to brzmi lepiej


Zrob diagnoze calej fury i sprawdz bledy...

I nie szukaj "przekaznika pompy" bo jezeli juz go znajdziesz :wink: to nie on jest winny


Sprawdz czy pompka w baku zyje?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 21:02
przez norbert149
Odglos pompy po przekreceniu jest slyszalny . Powiedzial bym ze nawet bardzo glosna. Jak mozna sprawdzic czy zyje ? Podlaczyc ja na krotko?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 16 lutego 2012, 21:17
przez sławek
Skrzydlaty napisał(a):Zrob diagnoze calej fury i sprawdz bledy...

Napisał przecież, że nie ma błędów.

Skrzydlaty napisał(a):I nie szukaj "przekaznika pompy" bo jezeli juz go znajdziesz :wink: to nie on jest winny

Jaki jest problem ze znalezieniem? Skąd pewność, że to nie on?

norbert149- masz pompę niskiego ciśnienia w baku, niektóre PD miały. Sprawdź przekaźnik nr 167 pod kierownicą.
U mnie jak auto zgasło wywaliło checka na desce i vag pokazał przekaźnik pompy- przeczyszczenie styków załatwiło problem.
Sprawdź czy do pompki dochodzi napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 02:23
przez marcus415
Skrzydlaty napisał(a):Pompy ? O jakiej pompie piszesz

Slyszales o czyms takim jak elektryczna pompa paliwa w zbiorniku?
Skrzydlaty napisał(a):Kolego silnik to ARL..?

Umiesz czytac?
norbert149 napisał(a):mam podobny problem z moim arl

A tu widze cos o czym nigdy nie wiedzialem :-D
untaztood napisał(a):PD mają pompę wtryskową, tylko inaczej zbudowaną i pracującą pod innym ciśnieniem. Stąd nazwa "pompowtryskiwacze".

Dostajesz Nobla ze znajomosci dzialania i budowy popowtryskiwaczy :hahaha: :hahaha: :hahaha:
untaztood napisał(a):Pompa vacum to pompa mechaniczna, wytwarzająca podciśnienie do układu turbo, hamulcy i do zasysania paliwa.

A dokladniej, to jest to pompa podwojna, czyli jedna pompa to podcisnieniowa, a druga to wysokocisnieniowa pompa paliwa. Paliwa sluzy do pompowania paliwa pod odpowiednim cisnieniem do PD oraz jego odbior i zanim zassie paliwo ze zbiornika, pierw musi jej je podac wtepna pompa w zbiorniku, dlatego wiekszosc aut z PD w baku ma pompe elektryczna niskiego cisnienia, sterowana przekaznikiem o nr.167.
norbert149 napisał(a):Jak mozna sprawdzic czy zyje ? Podlaczyc ja na krotko?

Zdejmij wezyk zasilajacy z filtra paliwa, wloz go w przezroczysta butelke, a druga osoba niech przekreci stacyjke - tylko czasem nie zrob tego na odwrot :wink: Jak paliwo bedzie leciec, to zaloz przezroczysty wezyk na doplyw paliwa do wysococisnieniowej pompy i zabezpiecz go metalowymi opaskami zaciskowymi, zeby sie nie zsunal i nie lapal "lewego" powietrza. Jak nastepnym razem auto samo zgasnie, sprawdz czy w przezroczystym wezyku nie ma czasem powietrza.

untaztood napisał(a):
norbert149 napisał(a):to powiedz mi co o jest w takim razie w baku w arl?

Zapewne, potocznie zwany czujnik poziomu paliwa, tudzież ssak

Leze :hahaha:

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 07:30
przez sławek
marcus415 napisał(a):
Skrzydlaty napisał(a):Pompy ? O jakiej pompie piszesz

Slyszales o czyms takim jak elektryczna pompa paliwa w zbiorniku?
Skrzydlaty napisał(a):Kolego silnik to ARL..?

Umiesz czytac?
norbert149 napisał(a):mam podobny problem z moim arl

A tu widze cos o czym nigdy nie wiedzialem :-D
untaztood napisał(a):PD mają pompę wtryskową, tylko inaczej zbudowaną i pracującą pod innym ciśnieniem. Stąd nazwa "pompowtryskiwacze".

Dostajesz Nobla ze znajomosci dzialania i budowy popowtryskiwaczy :hahaha: :hahaha: :hahaha:
untaztood napisał(a):Pompa vacum to pompa mechaniczna, wytwarzająca podciśnienie do układu turbo, hamulcy i do zasysania paliwa.

A dokladniej, to jest to pompa podwojna, czyli jedna pompa to podcisnieniowa, a druga to wysokocisnieniowa pompa paliwa. Paliwa sluzy do pompowania paliwa pod odpowiednim cisnieniem do PD oraz jego odbior i zanim zassie paliwo ze zbiornika, pierw musi jej je podac wtepna pompa w zbiorniku, dlatego wiekszosc aut z PD w baku ma pompe elektryczna niskiego cisnienia, sterowana przekaznikiem o nr.167.
norbert149 napisał(a):Jak mozna sprawdzic czy zyje ? Podlaczyc ja na krotko?

Zdejmij wezyk zasilajacy z filtra paliwa, wloz go w przezroczysta butelke, a druga osoba niech przekreci stacyjke - tylko czasem nie zrob tego na odwrot :wink: Jak paliwo bedzie leciec, to zaloz przezroczysty wezyk na doplyw paliwa do wysococisnieniowej pompy i zabezpiecz go metalowymi opaskami zaciskowymi, zeby sie nie zsunal i nie lapal "lewego" powietrza. Jak nastepnym razem auto samo zgasnie, sprawdz czy w przezroczystym wezyku nie ma czasem powietrza.

untaztood napisał(a):
norbert149 napisał(a):to powiedz mi co o jest w takim razie w baku w arl?

Zapewne, potocznie zwany czujnik poziomu paliwa, tudzież ssak

Leze :hahaha:

I tyle w temacie. :-D

TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 07:38
przez untaztood
marcus415 napisał(a):
Skrzydlaty napisał(a):Pompy ? O jakiej pompie piszesz

Slyszales o czyms takim jak elektryczna pompa paliwa w zbiorniku?
Skrzydlaty napisał(a):Kolego silnik to ARL..?

Umiesz czytac?
norbert149 napisał(a):mam podobny problem z moim arl

A tu widze cos o czym nigdy nie wiedzialem :-D
untaztood napisał(a):PD mają pompę wtryskową, tylko inaczej zbudowaną i pracującą pod innym ciśnieniem. Stąd nazwa "pompowtryskiwacze".

Dostajesz Nobla ze znajomosci dzialania i budowy popowtryskiwaczy :hahaha: :hahaha: :hahaha:
untaztood napisał(a):Pompa vacum to pompa mechaniczna, wytwarzająca podciśnienie do układu turbo, hamulcy i do zasysania paliwa.

A dokladniej, to jest to pompa podwojna, czyli jedna pompa to podcisnieniowa, a druga to wysokocisnieniowa pompa paliwa. Paliwa sluzy do pompowania paliwa pod odpowiednim cisnieniem do PD oraz jego odbior i zanim zassie paliwo ze zbiornika, pierw musi jej je podac wtepna pompa w zbiorniku, dlatego wiekszosc aut z PD w baku ma pompe elektryczna niskiego cisnienia, sterowana przekaznikiem o nr.167.
norbert149 napisał(a):Jak mozna sprawdzic czy zyje ? Podlaczyc ja na krotko?

Zdejmij wezyk zasilajacy z filtra paliwa, wloz go w przezroczysta butelke, a druga osoba niech przekreci stacyjke - tylko czasem nie zrob tego na odwrot :wink: Jak paliwo bedzie leciec, to zaloz przezroczysty wezyk na doplyw paliwa do wysococisnieniowej pompy i zabezpiecz go metalowymi opaskami zaciskowymi, zeby sie nie zsunal i nie lapal "lewego" powietrza. Jak nastepnym razem auto samo zgasnie, sprawdz czy w przezroczystym wezyku nie ma czasem powietrza.

untaztood napisał(a):
norbert149 napisał(a):to powiedz mi co o jest w takim razie w baku w arl?

Zapewne, potocznie zwany czujnik poziomu paliwa, tudzież ssak

Leze :hahaha:


Poczytaj sobie trochę Etkę to zobaczysz, jak nazywa się element w baku, w samochodach bez pompy paliwa, a potem się wypowiadaj;-)

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 09:45
przez chlorek
Wczoraj wymieniałem pompę paliwa ori i mam na fakturze pompa paliwa/tendendowa - to jest jeden element, mechanik też powiedział że te dwie pompy wymienił. Wymienia się to jednocześnie?. Że czas gonił nie dopytałem się dokładnie.

marcus415 napisał(a):
Nogaj napisał(a):
florek napisał(a):sprawdź kąt wtrysku.

To jest ARL więc czasami lepiej się nie udzielać jak się nie ma pojęcia w danym temacie.


w ARL nie ustawia się kąta wtrysku - że tak spytam, bo coś ostatnio mi się wydaję że ja sprawdzałem na vagu i mam 5.1. Jeśli to nie to to przepraszam.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 11:25
przez sławek
Pompa tandemowa to dwa w jednym- może dlatego powiedział że wymienił dwie.
W ARLu nie ustawia się kąta wtrysku, tylko synchronizuje się wałek rozrządu.
W jakim kanale miałeś 5.1?
A co do kłótni o ssaka :mrgreen: ssak to od oleju jest, a co ma wspólnego sam czujnik poziomu paliwa ze ssakiem to nie wiem. :roll: :-D

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 12:39
przez untaztood
Ssak, czyli potocznie zwane urządzenie podające paliwo z baku. Nazwa przyjęła się od dość popularnego słowa "ssać", czy wyciągać coś, przez odpowiednie do tego urządzenie. (bez skojarzeń)
W samochodach element "ssak" występuje w różnych miejscach. Od miski olejowej, po bak paliwa. Generalnie wszędzie tam, gdzie jest potrzeba wyciągnięcia jakiegoś płynu przeciwnie do sił grawitacji.
W samochodach TDI ssak jest zintegrowany z czujnikiem poziomu paliwa, tudzież zwanym pływakiem. Czasem zdarza się, że jest wspomagany elektryczną pompką paliwa.

Część z Was ma może dzieci i wie, że one też ssą. I to wcale nie olej silnikowy.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 12:54
przez chlorek
sławek napisał(a):W ARLu nie ustawia się kąta wtrysku, tylko synchronizuje się wałek rozrządu.
W jakim kanale miałeś 5.1?

nie pamiętam bo to było w wakacje, jakie powinna spełniać normy to sprawdzę sobie po weekendzie.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 13:35
przez marcus415
untaztood napisał(a):Poczytaj sobie trochę Etkę to zobaczysz, jak nazywa się element w baku, w samochodach bez pompy paliwa, a potem się wypowiadaj;-)

Doczytales moze jaki jest tytul tego tematu? Chyba nie, wiec Ci napisze "TDI ARL odpala i gaśnie", a co za tym idzie, piszemy o Leonie 1M z silnikiem ARL, ktory to posiada elektryczna pompe paliwa, Ty zas piszesz o jakiejs tajemnej wiedzy w ogole nie zwiazanej z tym tematem, wiec jak teraz cos napiszesz, to proponuje zeby to bylo zwiazane z wyzej wymienionym problemem :wink:
untaztood napisał(a):Ssak, czyli potocznie zwane urządzenie podające paliwo z baku. Nazwa przyjęła się od dość popularnego słowa "ssać", czy wyciągać coś, przez odpowiednie do tego urządzenie. (bez skojarzeń)
W samochodach element "ssak" występuje w różnych miejscach. Od miski olejowej, po bak paliwa. Generalnie wszędzie tam, gdzie jest potrzeba wyciągnięcia jakiegoś płynu przeciwnie do sił grawitacji.
W samochodach TDI ssak jest zintegrowany z czujnikiem poziomu paliwa, tudzież zwanym pływakiem. Czasem zdarza się, że jest wspomagany elektryczną pompką paliwa.

Część z Was ma może dzieci i wie, że one też ssą. I to wcale nie olej silnikowy.

:hahaha: :hahaha: :hahaha:
Nie wiem calkowicie o czym Ty piszesz, ja wiem ze np. pompa oleju ma smok , ale co to jest ssak? My tu o samochodach, Ty zas o zwierzetach :hahaha: Istny cyrk :hahaha:
untaztood napisał(a):W samochodach TDI ssak jest zintegrowany z czujnikiem poziomu paliwa, tudzież zwanym pływakiem

Piszesz, ze czujnik poziomu paliwa zwie sie plywakiem? :hahaha:
A ja Ci napisze, ze to dwie rozne rzeczy :-D

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 13:51
przez LoozaQ
untaztood napisał(a):Część z Was ma może dzieci i wie, że one też ssą. I to wcale nie olej silnikowy.

marcus415 napisał(a):My tu o samochodach, Ty zas o zwierzetach :hahaha: Istny cyrk :hahaha:


marcus415, masz coś do dzieci ?? Szydzić można ale Ty już idziesz po bandzie...

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 13:53
przez norbert149
szukalem przekaznika 167 u mnie i go niema przedstawia sie sytulacja tak panowie http://img812.imageshack.us/img812/7340/17022012.jpg po miedzy drugim a czwartym jest wolne mieisce moze tam ma byc?? moze ktos wie dzieki. a co do zdjecia wezyka za filtrem to po przekreceniu kluczyka leci tylko przez chwilke i pozniej przestaje.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 14:35
przez marcus415
LoozaQ napisał(a):marcus415, masz coś do dzieci ?? Szydzić można ale Ty już idziesz po bandzie...

Bylo to odniesienie do slowa "ssak" a nie "dzieci".

norbert149 napisał(a):szukalem przekaznika 167 u mnie i go niema

U Ciebie bedzie to prawdopodobnie przekaznik nr. 53. Najlepiej zamien je ze soba miejscami

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 14:52
przez norbert149
niewiesz ktory to do pompy?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 15:14
przez marcus415
Jeden pewnie jest od klaksonu, drugi od pompy, zobacz ktory "cyka" po przekreceniu stacyjki.
norbert149 napisał(a):po przekreceniu kluczyka leci tylko przez chwilke i pozniej przestaje.

No to pompa jest ok. Teraz tylko zamien przekazniki nr. 53
Jak nie bedzie poprawy, to sprawdz cisnienie na wysokocisnieniowej pompie.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 16:03
przez Skrzydlaty
marcus415, dowciapny z ciebeie egzemplarz, ale zapewne tylko w teorii :-D

Zeby ci transferu nie zabraklo przy sciaganiu wiedzy z internetu :-)

Konec OT

Btw

Mialem taki przypadek gdy klient zapomnial powiedziec o niestandardowym zabezpieczeniu antykradziezowym...
Taki sam objaw jak u Ciebie, vag ne pokazywal bledow a wystarczylo zatarabanic do klienta i zapytac o potocznie nazywany "pstryczek"

alarm niestandardowy?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 20:47
przez marcus415
Skrzydlaty napisał(a):marcus415, dowciapny z ciebeie egzemplarz, ale zapewne tylko w teorii :-D

Ty zas ani w teorii ani w praktyce, ale co sie dziwic, masz 250/550 :-D
Skrzydlaty napisał(a):Zeby ci transferu nie zabraklo przy sciaganiu wiedzy z internetu

Wiedze niestety posiadam z wlasnego doswiadczenia, bo leona posiadam od kilku lat, a nie jak Ty od wczoraj i w odroznieniu od Ciebie, znam ogolnie konstrukcje i dzialanie silnika TDI oraz jego osprzetu.
Skrzydlaty napisał(a):Mialem taki przypadek gdy klient zapomnial powiedziec o niestandardowym zabezpieczeniu antykradziezowym...

Aha, kupil auto, jezdzil i dopiero teraz zabezpieczenie sie odezwalo? :hahaha:

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 21:41
przez norbert149
jakie powinno byc cisnienie na pompie wysoko cisnieniowej i nisko cisnieniowej. a co da alarmu nie znalazlem zadnych dziwnych skrzynek pod maska i w srodku

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 21:50
przez marcus415
norbert149 napisał(a):jakie powinno byc cisnienie na pompie wysoko cisnieniowej i nisko cisnieniowej. a co da alarmu nie znalazlem zadnych dziwnych skrzynek pod maska i w srodku

Jak sie nie myle to na wolnych ~3 bary, a ta w zbiorniku ~ 2 bary.
Zrob jeszcze test z przezroczystym wezykiem, moze uklad sie zapowietrza?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 21:53
przez norbert149
jak sie zapowietrza czyli ktorys wezyk nie trzyma?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 21:57
przez marcus415
norbert149 napisał(a):jak sie zapowietrza czyli ktorys wezyk nie trzyma?

Wezyk, zaworek na filtrze paliwa, zakretka pod filtrem, sama pompa w zbiorniku.
Zrob test z wezykiem i bedziemy myslec dalej, jak nie bedzie w przezroczystym wezyku pecherzy powietrza, wtedy zmierz cisnienie na pompach.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 17 lutego 2012, 22:12
przez Skrzydlaty
marcus415, nie bede robił OT i powstrzymam się od dalszej rozmowy z Tobą bo widzę że jesteś wszechwiedzącym i "1st IN DA WORLD" :brawo:


pozdrawiam i powodzenia w naprawie.

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 22 lutego 2012, 14:21
przez norbert149
zalozylem przezroczyst wezyk i na postoju jak damy mu gazu od czasu do czasu pojawia sie bombelek powietrza(czy tak powino byc?) ale gdy mi zgasnie to w wezyku nie widac powietrza. Jeszcze nie sprawdzilem cisnien na pompach. Jak naj latwiej to sprawdzic?

Re: TDI ARL odpala i gaśnie

PostNapisane: 22 lutego 2012, 23:30
przez marcus415
norbert149 napisał(a): pojawia sie bombelek powietrza(czy tak powino byc?

Nie
norbert149 napisał(a):Jak naj latwiej to sprawdzic?

Jechac do mechanika.