Foto porada , czyszczenie chemiczne turbiny
Zakupiłem środek http://www.innotec-partner.pl/index.php?pid=318 do czyszczenie turbiny , ponieważ ruszając samymi łopatkami turbiny wyczułem delikatny opór troszkę to rozruszałem i podczas jazdy na 4 i 5 biegu nawet nie jest ta źle ale wiem doskonale że samo to się nie wyczyści nawet podczas ostrej jazdy więc wykorzystam ten środek wprowadzę do poprzez otwór od EGR odkręcając tuż przy kolektorze wylotowym i postaram się odkręcić rurę wydechową od turbiny i tam również zaaplikować według instrukcji leżąc pod samochodem .
Mieszkam w UK i nie mam możliwości czyszczenia mechanicznego w zakładzie.
Przeprowadziłem czyszczenie za pomocą wyżej wymienionego środka jednak w inny sposób niż instrukcja oto logi
przed czyszczeniem :
Log (0 - 011) bieg -3
Log (1 - 011) bieg -4
po czyszczeniu:
Log (0 - 011) bieg -4
Log (1 - 011) bieg -3
Log (2 - 011) bieg -3
NA 4 biegu nie widać dużych różnic ,ale na 3 są różnice według mnie .
Preparat zapodałem przez rurkę EGR demontując ja i zdejmując zawleczkę z dźwigni kierownic i ruszając nimi aplikowałem preparat 1 potem preparat 2 aż znikło wyczuwalny opór na kierownicach wykorzystałem około 35 % preparatu.
Zdjęcia:
Wyjęcie rurki EGR

Aplikacja preparatu najpierw 1 potem 2 odstęp około 45 minut

Dokładne miejsce aplikacji , ruszałem rurką aby odpowiednio wstrzyknąć preparat.

Odzielenie sztangi od dźwigni kierownic

Ruszanie kierownicami podczas aplikacji.
[/quote]
Mieszkam w UK i nie mam możliwości czyszczenia mechanicznego w zakładzie.
Przeprowadziłem czyszczenie za pomocą wyżej wymienionego środka jednak w inny sposób niż instrukcja oto logi
przed czyszczeniem :
Log (0 - 011) bieg -3
Log (1 - 011) bieg -4
po czyszczeniu:
Log (0 - 011) bieg -4
Log (1 - 011) bieg -3
Log (2 - 011) bieg -3
NA 4 biegu nie widać dużych różnic ,ale na 3 są różnice według mnie .
Preparat zapodałem przez rurkę EGR demontując ja i zdejmując zawleczkę z dźwigni kierownic i ruszając nimi aplikowałem preparat 1 potem preparat 2 aż znikło wyczuwalny opór na kierownicach wykorzystałem około 35 % preparatu.
Zdjęcia:
Wyjęcie rurki EGR

Aplikacja preparatu najpierw 1 potem 2 odstęp około 45 minut

Dokładne miejsce aplikacji , ruszałem rurką aby odpowiednio wstrzyknąć preparat.

Odzielenie sztangi od dźwigni kierownic

Ruszanie kierownicami podczas aplikacji.
[/quote]