Strona 1 z 1
Pompa wspomagania, cięższa praca kierownicy, zdjęcia..

Napisane:
31 grudnia 2012, 16:41
przez Gonzus_1989
Re: Pompa wspomagania ,cięższa praca kierownicy ,zdjęcia..

Napisane:
2 stycznia 2013, 10:15
przez marcin7x5
Nie zawsze pompa wspomagania jest winna cięższej pracy. Czasmi usterka tkwi w samym maglu a dokładnie w zaworkach jakie sa w maglownicy.
Re: Pompa wspomagania ,cięższa praca kierownicy ,zdjęcia..

Napisane:
2 stycznia 2013, 10:23
przez Gonzus_1989
Wydaje mi się że Gdyby to był magiel ,byłyby stuki podczas skręcania ,chrupanie ,większe wycieki itd. Tutaj jest pompa cała spocona ,mokra- normalna pompa nie wygląda raczej tak
Re: Pompa wspomagania ,cięższa praca kierownicy ,zdjęcia..

Napisane:
2 stycznia 2013, 11:40
przez marcin7x5
Skoro pompa jest cala spocona to może byc tak, że cos spowodowało wzrost cisnienia płynu w ukladzie i wypchnęło go przez pompę. Ale to tylko jedna z hipotez.
Re: Pompa wspomagania ,cięższa praca kierownicy ,zdjęcia..

Napisane:
2 stycznia 2013, 12:20
przez piotrek1991 TDi
Miałem kiedyś takie same spocenie w cordobie a stało się to przez zły olej który zimą strasznie gęstniał (duze ciśnienie po odpaleniu), po kilku dniach od strony kolka wywaliło uszczelnienie i parę kulek z łożyska... Że pompę jakąś używkę miałem w garażu to wieczór pod samochodem, "nowa" pompa i olej i wszystko suche i lekko chodziło później
Re: Pompa wspomagania ,cięższa praca kierownicy ,zdjęcia..

Napisane:
2 stycznia 2013, 12:26
przez Gonzus_1989
Dokładnie po zimie mi się tak stało ,płyn pewnie w ogóle nie był wymieniamy (auto sprowadzone z włoch ) . Identyczną diagnozę mechanik stwierdził,dlatego pompe nową zakupiłem ,teraz czekam na transport pompy i zakładam. Ps- jaki płyn wlewałeś? Ja zakupiłem elf elmatic g3. (jeździłem na kolorze czerwonym) .
Re: Pompa wspomagania ,cięższa praca kierownicy ,zdjęcia..

Napisane:
2 stycznia 2013, 12:39
przez piotrek1991 TDi
Płyn jakiś niemiecki, nie pamiętam nazwy, również czerwony
Re: Pompa wspomagania, cięższa praca kierownicy, zdjęcia..

Napisane:
21 kwietnia 2013, 20:17
przez PiterEL
Witam
Mam tez problem... U mnie wygląda on tak że podczas jazdy kierownica ciężej chodzi... Przynajmniej mam takie wrazenie i ma ona jakby takie blokady, ze tak jakby się blokowała lekko ze musze uzyc podczas jazdy większej sily aby ja ruszyc... Np. chce zmienić pas to tak dzisnie jakby kierownica była usztywniona i musze mocniej szarpnąć aby skrecić... Jednak np. na postoju kierownica chodzi luźno. Nie oglądałem jeszcze pompy i maglownicy ale maglownica nie ma żadnych stuków... Proszę o rade co zacząc sprawdzać ? Na pewno na oponach zimowych tak nie było...