Strona 1 z 1

Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 7 stycznia 2013, 21:46
przez Danios28
Witam!
Odpalam dziś autko i trochę je przegazowałem a on zszedł z obrotów i zaczął strasznie kopcić i silnik tak zaczął kuleć jakby chodził na 2 garczki.
Sytuacja się powtarza,wystarczy że silnik ma temp 40 stopni C i jak go przegazuje to zaczyna kopcić na siwo i prawie czarno i kuleje strasznie.Sytuacja trwa około 4-5 minut i wszystko wraca do normy.
Pod vagiem nie pokazał mi żadnych błędów.
Nigdy czegoś takiego nie było.
Czy ktoś już się spotkał z podobną sytuacją...?

-- 7 stycznia 2013, 21:40 --

Dodam że mój silnik to 1.9 TDI 110 KM AHF

-- 7 stycznia 2013, 22:46 --

No i co Panowie?Nikt nie znajdzie się co udzieli rady?
Zastanawiam się nad pompa oleju...

Re: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 8 stycznia 2013, 09:42
przez chlorek
zrób logi na zimnym i ciepłym silniku.

Re: Odp: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 8 stycznia 2013, 12:53
przez jędrek
Określ się czy na siwo czy czarno bo to robi różnice.
P.S
A kto gazuje zimne auto:o

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Re: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 8 stycznia 2013, 13:22
przez Danios28
Nie gazuje zimnego auta tylko jak ruszam i jadę i jak auto osiągnie 3 tys obrotów to wynika taka nieprzyjemna sytuacja.Wiec kolejna próba to było przegazowanie na zimnym i gęstym oleju i powtórzyło się.
Odnośnie logów to nie wiem jak to zrobić.

-- 8 stycznia 2013, 14:22 --

Nie wiem poprostu które kanały mam zlogować...

Re: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 10 stycznia 2013, 16:38
przez untaztood
Jak dla mnie to zawieszają (leją) Ci się wtryski... Miałem to samo w Golfie.

Re: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 10 stycznia 2013, 16:56
przez blachy
untaztood, jak rozwiązałeś problem? Kolega ma podobną sytuację, na zimnym musi jeździć muskając gaz, bo inaczej sytuacja jak powyżej.

Re: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 08:32
przez Danios28
niestety jeszcze nie rozwiązałem problemu.
W grę wchodzi opcja zbyt wysokiego ciśnienia z pompy olejowej co powoduje podwieszanie szklanek

Re: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 09:04
przez blachy
Dodam że kolega który ma problem ma AHF z 216 zrobionego na około 160ps (turbo ARL). Wymienił ostatnio pompe oleju na nową i nic się nie poprawiło.

Re: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 09:26
przez chlorek
nie muszą być koniecznie wtryski, ja po logach w e-performance - pokazało że mam do dupy program zrobiony i dlatego mi dymił, bipy czy jak to się zwie miałem na plusie po unormowaniu jak rękę odjął. Dlatego udaj się do dobrego warsztatu niech go tobie zlogują i wszystko pokaże co i jak a nie wymienisz pół auta i nic to nie pomoże.

Re: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 09:59
przez blachy
florek, problem nie jest samo dymienie czy nierówna praca po odpaleniu (chyba z tym się borykałeś), tylko ewidentne podwieszanie się czegoś w silniku co skutkuj bardzo nierówną pracą (telepawką jakby na 2 cylindry), prawie całkowitą utratą mocy i towarzyszącemu temu wszystkiemu dymieniu. Program pisany przez goodhope'a więc nie podejrzewam że to jest to zresztą wcześniej nie występował.

Re: Po przegazowaniu kopci kuleje...

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 13:44
przez chlorek
to jest loteria co może być, dlatego bez vaga wiele się nie dowiesz, trzeba diagnozować silnik.