Strona 1 z 1
1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
2 lutego 2013, 22:09
przez dreadlook
Panowie jak w temacie. Jadąc na rozgrzanym silniku i deptając na 4 biegu dochodzi mi do 3 tys. i nie idzie dalej. Potem muszę uruchomić ponownie silnik, bo już na każdym nie chce iść, co jest grane? Błędów żadnych mi nie wywala. Mechanik myślał, że to turbina i ją wyczyścił (mówił, że była strasznie zapieczona) ale dalej to samo...
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
2 lutego 2013, 22:54
przez QQmonzter
Pozostaje sprawdzenie układu podciśnienia, czyli wężyki i zawór N75.
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
3 lutego 2013, 00:12
przez dreadlook
Jak to mogę sprawdzić?
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
3 lutego 2013, 11:47
przez slawo80
dreadlook napisał(a):Jak to mogę sprawdzić?
Wysil się trochę, użyj funkcji "szukaj", było to wałkowane nie raz- podpinanie vacumetra, sprawdzenie gruszki czy jest szczelna, podmiana N75 z N18, wymiana wężyków podciśnienia, logowanie- naprawdę nie ma sensu pisać po raz kolejny o tym samym. Wpisz notlauf i przeczytaj ten wątek to będziesz wiedział o co chodzi.
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
3 lutego 2013, 11:57
przez pampi
Weź zrób logi i wstaw. Ktoś Ci to odszyfruje napewno. Masz notlaufa pewnie. Było juz to walkowane
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
3 lutego 2013, 12:13
przez dreadlook
Niestety nie mam kabla :/
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
3 lutego 2013, 12:40
przez LoozaQ
Taki trochę OT, ale jakby wszyscy "nowi" w swoim profilu, w pozycji "Lokalizacja" wpisywali z jakiej Koziej Wólki są to byłoby zdecydowanie prościej i pomóc, naprowadzić, a tak radźcie se sami jak jesteście tacy skryci....
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
5 lutego 2013, 17:25
przez dreadlook
Uzupełniłem to

-- 5 lutego 2013, 17:25 --
Właśnie zamówiłem wężyki podciśnienia, chcę je wszystkie wymienić. Jednak obawiam się, że coś tam może być pomieszane. Ma ktoś schemat jak wszystko powinno być podpięte i gdzie powinny iść wężyki 3,5mm, a gdzie 3mm?
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
5 lutego 2013, 18:52
przez LoozaQ
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
5 lutego 2013, 19:32
przez PaVLo
Spokojnie wystarczą węże o wewnętrznej 4mm, zarówno od filtra powietrza jak i do turbiny (gruszka). U siebie mam silikonowe i spisują się bardzo dobrze

Na zdjęciu widać, że wężyk od zbiornika podciśnienia jest w takim białym korytku, jednak odradzam to, bo podciśnienie potrafi zgnieść wężyki w takich miejscach i je zatkać (przy 3mm tak miałem z wężykiem od EGR).
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
5 lutego 2013, 19:49
przez dreadlook
Dobrze, że tu napisałem, zmieniłem ten wężyk 3mm na 5mm. Dzięki za pomoc. Też zamówiłem silikonowe

Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
5 lutego 2013, 19:59
przez PaVLo
5mm do wszystkiego to za dużo, bo w zaworkach są też końcówki na których takie węże będą zbyt luźnie osadzone, to samo będzie prawdopodobnie ze zbiornikiem podciśnienia

Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
8 lutego 2013, 19:33
przez dreadlook
Zamówiłem 2m tego 5mm i 3m wężyka 3,5mm

-- 8 lutego 2013, 19:32 --
Jutro biorę się za czyszczenie EGR, zamówiłem uszczelkę. Czytałem, że dobrze jest wyczyścić od razu kolektor, gdzie on jest umiejscowiony i czy też jest tam uszczelka (guma, czy papier?)?
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
8 lutego 2013, 20:56
przez LoozaQ
dreadlook napisał(a):Czytałem, że dobrze jest wyczyścić od razu kolektor, gdzie on jest umiejscowiony i czy też jest tam uszczelka (guma, czy papier?)?
EGR odkręciłeś od kolektora, kolektor musisz odkręcić od głowicy... Miedzy kolektorem a głowicą jest uszczelka o numerze 028129717D...
Kolektor wygląda tak jak na tej aukcji
http://allegro.pl/kolektor-ssacy-skoda- ... 07552.htmlW tym temacie też jest chyba wszystko
[1M] jeszcze raz EGR
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
14 lutego 2013, 15:59
przez dreadlook
Zdjąłem wąż z EGRu i nie jest tam zanieczyszczone, jedynie na ściankach mały nalot (do 2mm max), nie rozbierałem tego, bo raczej nie tutaj leży problem. Byłem u mechanika, który czyścił mi turbinę i podmieniał zaworki N75 z innego leona - to samo było. Podpinał go pod VAGa i mówi, że turbina nadaje się do generacji (zwróci całą kasę, którą wziął za czyszczenie). Szczerze to wolałbym wziąć turbinę po regeneracji, a swoją oddać w rozliczeniu - tylko brać od wersji AHF, czy innej?
-- 14 lutego 2013, 15:58 --
Wymieniłem przewody podciśnienia - dalej to samo. Czyli co? Pozostało turbo albo zapchany katalizator (skąd się dowiem jeżeli kat będzie zapchany?)? Dodam, że mechanik, który oddał mi kasę powiedział, że w turbo jest jakaś część do wymiany.
Re: 1.9 AHF odcina przy 3000 RPM na 4 biegu

Napisane:
21 lutego 2013, 16:49
przez tony065
dreadlook, turbo może być P&P z AHF lub ASV. do ASZ potrzebna jest tulejka/redukcja, zdaje się taka ->
http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 65494.html . poszukaj na forum, bo temat jest rozkminiony ze 100 razy. twoja stara suszarka może mieć już zajeb**te luzy na wirniku i dlatego czym prędzej daj ją do regeneracji lub kup nową.