Strona 1 z 1

Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 10 maja 2006, 08:26
przez zenitram
Witam,
Wczoraj mój Leoncio zaczął się buntować !!! Wygląda to w ten sposób że po rozgrzaniu silnika (czyli gdzieś po 6 kilometrach) powyżej 2500 obrotów na każdym biegu silnik zaczyna sie dziwnie zachowywać - dławi się, traci moc, po chwili ją odzyskuje i znowu traci. Co jest grane ???!?!?!?!?
Sprawdzałem dzisiaj rano i na zimnym silniku wszystko jest OK aż do magicznych 90 stopni. Co się dzieje... Błagam !!!! Pomóżcie !!! :cry:
Nadmienie że wszstkie filtry oraz olej były zmieniane około 9000 kilometrów temu. Jeżdże oczywiście na Motulu. Lada dzień czeka mnie dłuższa trasa (prawie 2500 km) i aż się boję jechać.

Z góry dziekuje za pomoc

pzodrawaim

Re: Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 10 maja 2006, 09:30
przez Tonny S
zenitram, VAG w dłoń i diagnozować - sprawdz przepływke, jedna w podobny sposób mi padała (nie przez zabrudzenie a elektronika siadła - czujnik) i wtedy wywaliło mi bład przepływki na VAG-u i wskazywało 0, lepiej auto chodziło z wypieta przepływka bo komp sobie ustawił stałą wartość 550.

Re: Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 10 maja 2006, 10:53
przez Barth
zenitram, sprawdz jeszcze wtyczke przepływki , u mnie bylka ona dziwnym trafem obluzowana i nie laczyla tak jak powinna.

Tak jak Tonny napisal , stawiam na przepływke

Re: Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 10 maja 2006, 11:00
przez zenitram
Tonny S napisał(a):zenitram, VAG w dłoń i diagnozować - sprawdz przepływke, jedna w podobny sposób mi padała (nie przez zabrudzenie a elektronika siadła - czujnik) i wtedy wywaliło mi bład przepływki na VAG-u i wskazywało 0, lepiej auto chodziło z wypieta przepływka bo komp sobie ustawił stałą wartość 550.


Dzisiaj po południu sie podłącze i sprawdze, a czy ktoś pamięta na którym kanale jest odczyt z przpływki ? Aha... ile kosztuje przepłwka jakby co? i gdzie sie ona znajduje ?

zenitram

Re: Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 10 maja 2006, 11:12
przez Tonny S
zenitram napisał(a):gdzie sie ona znajduje ?
Za obudowa filtra pow. w kierunku turbiny masz wtyczke i tam siedzi własnie przepływka.

zenitram napisał(a): Aha... ile kosztuje przepłwka jakby co?
Allegro, warsztaty 250-400 zł nowa, w ASO za ok 360 zł, stara musisz zdać.


zenitram napisał(a): a czy ktoś pamięta na którym kanale jest odczyt z przpływki ?
viewtopic.php?t=928

Re: Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 10 maja 2006, 11:18
przez zenitram
Tonny S napisał(a):
zenitram napisał(a):gdzie sie ona znajduje ?
Za obudowa filtra pow. w kierunku turbiny masz wtyczke i tam siedzi własnie przepływka.

zenitram napisał(a): Aha... ile kosztuje przepłwka jakby co?
Allegro, warsztaty 250-400 zł nowa, w ASO za ok 360 zł, stara musisz zdać.


zenitram napisał(a): a czy ktoś pamięta na którym kanale jest odczyt z przpływki ?
viewtopic.php?t=928


Tonny S jest WIELKI :)

Re: Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 10 maja 2006, 19:44
przez WojtekTDi
zenitram, przeplywke ostatnio zmienialem 320PLN Bosch...w ASO daja regenerowane

Re: Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 10 maja 2006, 20:08
przez Tonny S
WojtekTDi napisał(a):w ASO daja regenerowane
Ale z 2 letnia gwarancja, z regenerowanego jest obudowa, bo reszta raczej nie nadaje sie do regeneracji ;-)

Re: Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 17 maja 2006, 07:25
przez zenitram
Tonny S napisał(a):zenitram, VAG w dłoń i diagnozować - sprawdz przepływke, jedna w podobny sposób mi padała (nie przez zabrudzenie a elektronika siadła - czujnik) i wtedy wywaliło mi bład przepływki na VAG-u i wskazywało 0, lepiej auto chodziło z wypieta przepływka bo komp sobie ustawił stałą wartość 550.


Witam, wczoraj w końcu znalazłem troche czasu i podłączyłem się do VAG'a. W silniku odnotowano następujące błędy:

17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
P1248 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
po ich usunięcu i kilkukrotnym restarcie silnika nie pojawiały się ponownie lecz po przejechaniu kilkuset metrów były znowu. Co jest ciekawe, porównywałem odczyty z Vaga z "Blokami wartości mierzonych" z przyklejonego postu, zrobiłem chyba ze 30 kilometrów jeżdżąc i porównując, i wszstkie wartości u mnie mieszczą się w podanych przedziałach.... Czyż nie jest to dziwne. ??? Ma ktoś może jakiś pomysł ? Bo teraz zastanawiam się czy jak kupie nową przepłwkę (mam dojście do nówki Bosha na gwarancji za 230 pln) to na pewno rozwiążę ten problem. Co jest przyczyną błędu "17656 - P1248" ???
A może to wcale nie wina przepływki ? bo dlaczego na zimnm silniku jest dobrze ?


pozdrawiam

[ Dodano: Sro 17 Maj, 2006 ]
halo halo, help me :( nie wiem co robic...

[ Dodano: Czw 18 Maj, 2006 ]
Czy naprawde nikt nie może mi nic doradzić ?


pozdr
mz

utrata mocy

PostNapisane: 13 maja 2007, 22:44
przez gizele22
Witam. Jstem właścicielką seata leona 1,9 TDI 110KM, 2000 rok. Przy przyspieszeniu i przekroczeniu około 2500 - 3000 obrotów silnik traci moc. Odzyskuje ją dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu go. Podczas sprawdzania na komputerze pojawia się błąd BAT BOOST CONTROL (nie jestem pewna czy tak to się pisze). Będę wdzięczna za wszelkie informacje. Pozdrawiam.

Re: Dławi się .... co jest grane ?!?!?!

PostNapisane: 14 maja 2007, 06:31
przez Tonny S
gizele22, łapie ci notlaufy - problem z ciśnieniem doładowania

poszukaj :

sztanga, N75, kierownice turbiny.