1) otwórz maskę ! hihi
2) nie obejdzie się bez podnośnika, bo niektóre śróby od kolektora łatwiej odkręcić od dołu !
3) zdejmij osłonę śilnika
4) odłącz rurę która zasysa pow. z filtra
5) odłącz rurę od IC do dolotu
6) odkręć dolot (to metalowe cuś)
7) odłącz EGR

odłącz wydech (uważaj przy odkręcaniu żeby nie połamać szpilek bo śróby mają tendencję do zapiekania się
9) odłącz przewody olejowe od turbiny (zasilający i ujście)
10) odłącz przewód podciśnienia od turbiny
11) odłącz przewód gumowy wychodzący z turbiny do nadkola
12) odkręc Turbo od bloku silnika
DONE !
a przyda ci się nowa uszczelka pod kolektor wydechowy, dolot
pod EGR (są dwie) i pod układ wydechowy, wtedy będziesz miał pewność że wszystko oki a kosztują grosze!
jak założysz nowe turbo i wszystko podłączysz to najpierw zdejmij z pompy paliw wtyczkę przekiślaj go troszkę wtedy dotrze do nowego turbo oliwa

!!