Strona 1 z 1

Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewać ??

PostNapisane: 18 kwietnia 2007, 11:52
przez Barth
Tak jak w temacie , podczas wymiany turbawki z ALH na tą z ASZ na jakie ewentualności należy sie przygotować i jakie częsci trzeba posiadać ??


Mam :

1. Turbinke z kolektorem
2. Czerwony wąż idący do IC
3. Uszczelki kolektora wydechowego

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewać ??

PostNapisane: 18 kwietnia 2007, 12:15
przez Maicroft
Jak na ASZ-ta to nie powinno byc problemow. Bo kolektor wydechowy z turbina jest na 3 i tak samo chyba jest w ALH, bo to taka sama turbina jak w AHF-ie.

Jakbys wkladal z AWX-a to zabawy jest troche wiecej.

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewać ??

PostNapisane: 18 kwietnia 2007, 12:34
przez Tonny S
Możesz się zaopatrzyć w nowy przewód olejowy.

barth napisał(a):na jakie ewentualności należy sie przygotować
Przekrecanie strony zimnej tak by węże podpasowały - musi być idealnie bo szybkozłączki lubią się wypinać ;-)

Po zamontowaniu turbinki przed odpaleniem zalej kanał olejowy oliwą albo odłącz pompe paliwa i porezaj rozrusznikiem az naoliwisz łozyska na wirniku ;-)

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewać ??

PostNapisane: 18 kwietnia 2007, 12:51
przez Maicroft
Tonny S, Przewod olejowy dolny czy gorny?? Dolny jest chyba za krotki rowniez tu

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewać ??

PostNapisane: 18 kwietnia 2007, 13:05
przez Tonny S
Maicroft napisał(a):Przewod olejowy dolny czy gorny?? Dolny jest chyba za krotki rowniez tu
Generalnie one beda pasowały bo ja miałem kiedys ASZ zrobione na starych i nie było problemu jedynie mogą być już kiepskiej jakości dlatego proponowana wymiana, a Barth troche tkm ma już nalatane.

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewać ??

PostNapisane: 18 kwietnia 2007, 13:16
przez Silver
Poprzednicy wszysko juz powiedzieli.
Wąż olejowy może sie urwać przy odkecaniu - jeśli przeżyje to tak jak Tonny napisał - lepiej załóż nowe.

Michał TDI robi takie cuda na wymiar - wal do niego.
za flaszyne bedą sliczne oliwiaki !

a i oczywiscie kpl kluczy Ci potrzebny.
Jak masz juz wywalony EGR to wymiana turbawki zajmie Ci czas pomiędzy sniadaniem a obiadem - na podwieczorek już tylko jazda na strojenie !

W razie krzaków dzwoń - podpowiem co i jak.

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewa

PostNapisane: 18 kwietnia 2007, 20:29
przez rob555
barth napisał(a):Tak jak w temacie , podczas wymiany turbawki z ALH na tą z ASZ na jakie ewentualności należy sie przygotować i jakie częsci trzeba posiadać ??


Mam :

1. Turbinke z kolektorem
2. Czerwony wąż idący do IC
3. Uszczelki kolektora wydechowego


Powinno pasowac. Nie zapomnij sprawdzic jak turbo laduje po zamontowaniu. Czy nie szaleje albo czy nie ma dola. Moze trzeba by od razu regulacja pokrecic.

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewać ??

PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 07:41
przez horni
To ja się podepnę pod temat.

Planuję zainstalować w AHF turbinę od AWX.

Czy orientujecie się kto we wrocławiu wiedziałby/mógłby mi dorobić szybkozłączkę?
Ewentualnie zrobić całą przekładkę?

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewać ??

PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 08:20
przez Tonny S
horni, nie wrocław ale twierdzi, że ma http://www.tdiracing.pl/profile.php?mod ... ofile&u=53

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewa

PostNapisane: 20 października 2012, 17:15
przez ajron511
Może ktoś wie czy przewód olejowy (zasilenie turbiny) będzie pasował od AGR do ASV??
http://allegro.pl/przewod-olejowy-a3-go ... 02874.html

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewa

PostNapisane: 20 października 2012, 19:26
przez jędrek
będzie pasowało z tego co pamiętam

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewa

PostNapisane: 22 października 2012, 21:00
przez RafcioGTC

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewa

PostNapisane: 5 listopada 2012, 21:37
przez ajron511
Kupiłem ten z aukcji... nie pasuje do ASV :( autko zostawiłem rozkręcone jutro będę kombinował co dalej ehh.

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewa

PostNapisane: 5 listopada 2012, 22:09
przez RafcioGTC
spróbuj powyginac , albo znajdź typa co sie bawi w takie przewody to wygnie na dobrą sprawe na miejscu. Ja mam mój przewód od ASV, ale on jest pęknięty na samym końcu więc trzeba by go albo zespawac albo jakoś naprawic bo pęknięcie małe ale 2l oleju mi zwiały na odcinku 1km ...

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewa

PostNapisane: 5 listopada 2012, 23:21
przez ajron511
Mój przewód był już spawany (ukręciłem go przy turbinie) spawanie profesjonalne, niby wszystko chodzi ale rurka jest trochę poskręcana, poza to mam wątpliwości ile to wszystko wytrzyma. W okolicy mam zakład który się zajmuje zaciskaniem węży gumowych, jutro tam podjadę zobaczymy co powiedzą :)

Re: Zmiana turbiny z 90 na 130 czego sie można spodziewa

PostNapisane: 9 listopada 2012, 13:20
przez RafcioGTC
Tak samo padł mój pierwszy tylko to bubel od mechaników zresztą to był już 2x przez który Leon został unieruchomiony. Od tąd wszystko staram się robic samodzielnie.