Strona 1 z 1
Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
26 listopada 2007, 12:31
przez Xylometazolin
Witam, mam pewien problem. Od jakiegoś czasu systematycznie ubywa mi płynu od wspomagania. Zauważyłem, że cieknie mi z węża a dokładnie z części elastycznej.
Znalazłem na allegro od golfa 4 :http://allegro.pl/item271994005_przewod_wspomagania_vw_1j0_422_893_cs.html
Chciałbym sie spytać czy będzie pasował do mojego tolka bo nie jestem pewien czy to na pewno taki sam kształt, nie widzę go dokładnie z góry.
Z góry dziękuje za pomoc
Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
26 listopada 2007, 13:02
przez jaro4444
Musi być od konkretnego modelu bo mocowania przy skrzyni biegów są różne dla różnych silników. Jak coś mam taki wąż dla ASV
Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
27 listopada 2007, 12:52
przez endrju
Odnośnie pompy wspomagania to ja mam jedno pytanko. Zauwazylem ostatnio przy wymianie paska klinowego ze mam luz na kole pasowym od wspomagania. Czy to kolo jest wymienialne?
Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
27 listopada 2007, 14:12
przez jaro4444
endrju napisał(a):Zauwazylem ostatnio przy wymianie paska klinowego ze mam luz na kole pasowym od wspomagania. Czy to kolo jest wymienialne?
Masz luz na kole czy na wałku pompy?
Jak na kole to trzeba dokręcić śruby mocujące koło do pompy.
Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
27 listopada 2007, 14:18
przez endrju
Koło jest dokręcone, ale jak sprawdzałem to reka wyczuwalny jest luz na kole. Wiec wychodzi na to ze luz jest na wałku pompy.
czy ten luz na wałku można jakoś zniwelować, bo mechanik mi cos niewyraznie mowil, ze pompa jest nierozbieralna i trzeba juz nowa pompe kupic.
W sumie luz nie jest taki duzy, ale jak da sie go wyeliminowac, to bylo by dobrze.
Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
2 grudnia 2007, 22:13
przez Lucjan
endrju napisał(a):Koło jest dokręcone, ale jak sprawdzałem to reka wyczuwalny jest luz na kole. Wiec wychodzi na to ze luz jest na wałku pompy.
czy ten luz na wałku można jakoś zniwelować, bo mechanik mi cos niewyraznie mowil, ze pompa jest nierozbieralna i trzeba juz nowa pompe kupic.
W sumie luz nie jest taki duzy, ale jak da sie go wyeliminowac, to bylo by dobrze.
Nie da sie jej rozebrać samemu.
Jedyne co to oddac do zakładu np. co regeneruje lub kupic drugą.
Jedna rada zrób to jak możesz w miarę szybko
![Uśmiech z =]](./images/smilies/icon_menu.gif)
Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
3 grudnia 2007, 15:28
przez endrju
Lucjan, dlaczego piszesz, ze powinienem zrobić to szybko. Mozesz rozwiną to ?
Czy jazda z luzem na pompie wspomaggania moze sie zle skonczyc?
Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
3 grudnia 2007, 15:36
przez jaro4444
Może skończyć się wyciekiem płynu, zatarciem pompy, skończeniem się nagłym wspomagania, zerwaniem się lub zapaleniem paska multirowkowego, skończenie się ładowania, klimy. To chyba dość jak na jedną pompę

Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
3 grudnia 2007, 15:50
przez endrju
Niby taka niewinna pompa, a spustoszenia i rozpierduchy w aucie może zrobic co niemiara.
Pojade gdzieś na szrot i może coś dobrego za nieduze pieniądze uda mi sie wyrwać.
Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
3 grudnia 2007, 16:03
przez jaro4444
Nowe kosztują ok 250 zł więc nie kombinuj lepiej. Za używki chcą ok 150 zł.
Pamiętaj, że musi być zalane płynem do wspomagania FEBI M6162 lub VW G 002 000
Re: Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

Napisane:
8 grudnia 2007, 16:36
przez Szczepek
no moze wersja jest mniej optymistyczna. nowa pompa oryginalna kosztuje 1200 PLN, nowa podrobka ok 500 PLN, oryginal po regeneracji kosztuje ok 400 PLN pod warunkiem, ze oddasz stara nie peknieta (inaczej 200 PLN wiecej). wiem dokladnie bo wymienialem przedwczoraj.