Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez siepan » 15 czerwca 2008, 07:27
Witam serdecznie
Jestem w posiadaniu seata Toledo II 1,6 16V z silniek AUS z kwietnia 2001r. czyli z filrem powietrza za silnikiem. Kilka dni temu po odpaleniu auta zaczely wariować obroty silnika tzn tak jak normalnie na zimnym silniku ma okolo 1000obr to nagle zaczely spadac to znowu wzrastac a silnikiem strasznie trzeslo. Wyłaczyłem zapłon i odpalilem auto znowu - pracowalo regularnie ale zaswiecila sie kontrolka silnika. Z racji tego ze brakowalo czasu na podpiecie VAG-a pod kompa bylem zmuszony jezdzic ze "swiecaca kontrolką silnika". Wczoraj znowu podobna sytuacja z obrotami, podpiałem VAG-a i otrzymałem coś takiego:
17589 - LINEAR O2 SENSOR
REFERENCE VOLTAGE: OPEN CIRCUIT
P1181-35-10---INTERMITTENT
Nie wiem w czym problem - przepływomierz?? ale nie bardzo wiem gdzie on jest i jak wyglada bo na drodze az do przepustnicy nie ma niczego co mialoby jakies przewody. Natomiast sama przepustnica byla czyszczona jakies 5000 km temu.
Prosze o rady co w tej sytuacji robic i w czym upatrywac problemu bo po skasowaniu bledów i uruchomieniu silnika pojawiaja sie znowu. Dodam jeszcze ze pomiedzy tymi zdarzeniami z obrotami z wczoraj z przed kilku dni wymienione zostało zlacze elastyczne tzw portki.
Pozdrawiam i prosze o rady
siepan
-
Zobacz Profil
siepan
- Stella +

-
- Posty: 95
- Dołączył(a): 17 września 2005, 17:55
- Lokalizacja: wrocław
- Region: dolnośląskie
- Auto: leon
- Silnik: BXE 1.9
przez Sammael » 15 czerwca 2008, 10:25
Strzelam ale jak dla mnie O2 sensorem w silniku benzynowym jest sonda lambda.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
-
Zobacz Profil
Sammael
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 4821
- Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
- Auto: Audi RS5
- Silnik: CJXA 2.0
przez siepan » 16 czerwca 2008, 19:37
hmmm, czyzby moje obawy sie mialy potwierdzic?? pytanie czy napewno????. Jaka tam wchodzi sonda ?
pozdrawiam
-
Zobacz Profil
siepan
- Stella +

-
- Posty: 95
- Dołączył(a): 17 września 2005, 17:55
- Lokalizacja: wrocław
- Region: dolnośląskie
- Auto: leon
- Silnik: BXE 1.9
przez Sammael » 17 czerwca 2008, 10:40
Sprawdziłem, miałem rację - to od sondy lamda, sprawdź kabelek czy nie wypadł.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
-
Zobacz Profil
Sammael
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 4821
- Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
- Auto: Audi RS5
- Silnik: CJXA 2.0
przez siepan » 17 czerwca 2008, 19:17
Sammael dzieki serdeczne za zainteresowanie i sprawdzenie. Napisz mi tylko, gdzie dokladnie mam szukać podłaczenia tzn gdzie dokladnie znajduje sie złacze bo nie bardzo wiem jak to zlokalizować.
Jeszcze raz dziekuje za zainteresowanie
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto 01 Lip, 2008 ]czy po wymianie sondy regulacyjnej tj tej za kolektorem (5 przewodowa) trzeba robic vagiem adaptaje nowej sondy - jesli tak to w jaki sposob? a wogole to czy warto kupic sonde NGK np ta
sonda lambda ?
pozdrawiam
-
Zobacz Profil
siepan
- Stella +

-
- Posty: 95
- Dołączył(a): 17 września 2005, 17:55
- Lokalizacja: wrocław
- Region: dolnośląskie
- Auto: leon
- Silnik: BXE 1.9
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości