Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 29 marca 2009, 09:22

Hejka, posiadam Leonka 1.9TDI z chipem na 130KM ze 110KM, ale brakuje mi mocy, pojeździłbym czymś mocniejszym i myślę właśnie o Cuprze 180KM i zrobić chipa na 200, bo tu w anglii ciężko mi znaleźć cupre z 225 konną odmianą. Myślałem równiez o audi TT ale osiągami sie nie różnią a potrzebuje trochę praktyczniejszego samochodu (dzidzia w planach).
Kwestia czy warto przesiadać sie na samochód o 50KM więcej, o spalanie sie nie martwię, jeśli tak na co zwrócić uwagę najbardziej - to pytanie dla posiadaczy 1.8, przy zakupie cupry, bo wiem ze takie autko na pewno bylo bardziej eksploatowane niż inne.
Dzięki
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Reklama

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Staszek20VT » 29 marca 2009, 09:31

A rozważałeś mocniejszego diesla - ARL 150KM? Po dobrym programie jeżdzi jak 1.8T po programie :), ale mniej pali. Skoro nie martwisz się o spalanie to szukaj Cupry R 210 KM lub 225KM, a na eBay.co.uk jest od zatrzęsienie tych aut... Albo popatrz na seatcupra.net, ale tą stronke powinieneś znać.

Pozdrawiam,

Staszek
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 29 marca 2009, 10:29

Myślałem juz o tym ale jakoś ciągnie mnie do cupry a na dodatek cięzko spotkać TDI 150KM a ceny jakie chcia to jakies 5tys funtow a za to moge sobie kupić Bmw seria 3 3.0 230KM, narazie rozważam to na co zmienić i oczywiście kalkuluje koszty utrzymania, najbardziej obawiam się o awaryjność takich silników, bo jak narzie po 2 latach eksploatacji TDI nie mam absolutni żadnych problemów z tym silnikiem poza normlanymi wymianami oleju itp.
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez tatian » 29 marca 2009, 16:49

Z tego co zaobserowałem o Leona jak i inne marki w TDI i innych odmianach diesla w UK ciężko, ale Cupr jest sporo.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez usher » 29 marca 2009, 17:07

Staszek20VT napisał(a):Po dobrym programie jeżdzi jak 1.8T po programie :)

W sensie że ARL po programie jeździ jak 1.8T po programie ? No raczej nie sądzę ;) chociaż osobną kwestią jest to że robienie samego programu w 1.8T bez FMICa mija się troszkę z celem bo w lato będzie to puchnąć ;)

A czy bardziej eksploatowane są 1.8T ? Raczej nie, zwrócić uwagę musisz na wszystko tak jak przy każdym zakupie używanego auta i to co już setki razy na tym forum napisane było. Generalnie to tak jak kolega Ci napisał już :
Staszek20VT napisał(a):Skoro nie martwisz się o spalanie to szukaj Cupry R 210 KM lub 225KM

tam sam program ma już sens i jest to najlepszy wybór imo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Grześ » 29 marca 2009, 17:12

Staszek20VT napisał(a):Po dobrym programie jeżdzi jak 1.8T po programie :)


:hahaha: :hahaha: nie ma takiej opcji


nie wiem czemu w angi nazywa sie sporta/topsport cupra no ale to inna historia

cupra r ma ten sam silnik co s3 czy tt 225 roznica polega w napedzie cupra R miala tylko FWD

skrzynia od 180 i 225 FWD jest identyczna polosie od diesla 6 biegowego pasują
do benzyny

nie wiem jak stoisz technicznie i finansowo , czy ty będziesz robił przekładkę czy będziesz to komos zlecał , co mogę powiedzieć to bardzo ważna sprawa jest wyjecie z auta dawcy silnika z wiązka ecu licznikiem i niezbędnymi elementami tak aby poszło to sprawnie (najlepiej z auta które odpala ) , wydech seria lub coś z kwasu intercoolery seria lub coś customowego

jak proponuje odrazy wersje 225 jest dożo bardziej rozwojowa nie będzie wielkiej rozncy w kosztach

http://cgi.ebay.co.uk/SEAT-LEON-CUPRA-R ... 240%3A1318

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 3D1&_rdc=1

tu co prawda już turbina i intercoolery sprzedane ale ogłoszenia sie trafiają


na allegro lezą takie silniki za 5 tys

nie zapominajmy o zawieszeniu i heblach , oryginalny zawias od cupry R w angli można wyrwać za grosze ,obecnie pewnie masz hamulce 280 co nie spisze sie przy takiej mocy wiec 312 obowiązek,


wiec jeśli już sie przestraszyłeś to lepiej sprzedaj auta i kup cupre R i ciesz sie potworkiem
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Staszek20VT » 29 marca 2009, 17:19

Grześ napisał(a):Staszek20VT napisał/a:
Po dobrym programie jeżdzi jak 1.8T po programie


nie ma takiej opcji


Ja nie powiedziałem o Cuprze R tylko o zwykłym TS'ie czyli bazie 180KM. I proszę Cię nie mówi mi jak co jeździ, bo miałem 1,8T po programie i na pewnym zlocie moje rozgoryczenie nie miało granic, jak mnie ARL po sofcie robił... Aha, a auto ogarniałem, żeby nie było... Dlatego teraz jest u mnie ARL :)

Pozdrówki,

Staszek
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez usher » 29 marca 2009, 17:29

Sam soft miałeś ? Wiesz że jeśli to było lato to w 1.8T konie po prostu uciekają ;) Nie dywagujmy tutaj nad przewagą ARLa bo jest ona tylko jedna - spalanie i koniec ;) Od siebie dodam że seryjne 1.8T ( 174 KM ) tylko bez tylnej kanapy objeżdżało ARLa po programie ( 182 KM ) także imo nawet jakby był full środek byłoby może równo... a co dopiero jakby był program ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Staszek20VT » 29 marca 2009, 17:39

Tak, miałem sam soft. A seria była o dziwo pełna :) i nie była mocno zagrzana, żeby konie uciekły. Nie pamiętam czyj to był ARL, ale na zlocie w Poznaniu parę latek temu to było i z tego co pamiętam też tylko na sofcie. No i z tym spalaniem to mega-racja :)
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Kozak » 29 marca 2009, 17:49

Grześ napisał(a):nie wiem jak stoisz technicznie i finansowo , czy ty będziesz robił przekładkę czy będziesz to komos zlecał , co mogę powiedzieć to bardzo ważna sprawa jest wyjecie z auta dawcy silnika z wiązka ecu licznikiem i niezbędnymi elementami tak aby poszło to sprawnie (najlepiej z auta które odpala ) , wydech seria lub coś z kwasu intercoolery seria lub coś customowego

Grześ ale RosenG nie chce robić przekładki silnika lecz zmienić auto

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 29 marca 2009, 17:51

Apropo przekładki to nic z tym wspólnego, bo mieszkam w anglii i tutaj będe użytkował samochód, tak samo jak Leona któego teraz mam, jedynie co to softy robiłem w Bielsku, czyli szukać 225 konnej odmiany, Tatian cupr jest sporo ale w ersjach 180KM, jeśli chodzi o wersje 225 to rzadko jeśli chodzi o sprzedaż no chyba ze ktoś chce wydac powyżej 5 tys funtów, łatwiej o Audii TT 1.8 225, już nawet nad tym myśle, w sumie fotelik sie zmiesci:).
Ale rzeczywiście kazdy poleca 225, tak tylko z ciekawosci ile mozna wyciagnac po sofcie ze 180KM i 225KM i czym sie tak naprawde rózni wersja 180KM od 225KM, to ta sama pojemnosc czy t tylko soft??
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Grześ » 29 marca 2009, 18:12

RosenG napisał(a):Ale rzeczywiście kazdy poleca 225, tak tylko z ciekawosci ile mozna wyciagnac po sofcie ze 180KM i 225KM i czym sie tak naprawde rózni wersja 180KM od 225KM, to ta sama pojemnosc czy t tylko soft??


roznic jest bardzo duzo a ja ne bede juz o tym pisale bo kilka razy to robilem

wersja 180 ma k03s i po wydechu intercooler i programie robi sie z tego 230km
wersja 225 ma k04 i po wydechu i intercooler robi się nawet do 270KM


RosenG napisał(a):Audii TT 1.8 225
ten typ posiada haldexa co czyni go pociskiem podczas ruszania ze świateł

Staszek20VT napisał(a):Ja nie powiedziałem o Cuprze R tylko o zwykłym TS'ie czyli bazie 180KM. I proszę Cię nie mówi mi jak co jeździ, bo miałem 1,8T po programie i na pewnym zlocie moje rozgoryczenie nie miało granic


miałem na myśli wersje 180km i po programie i ic zrobi arl z dobrym softem i nic tego nie zmieni

ic w wersji 180km jest konieczny bez tego nie ma co robić programu
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 29 marca 2009, 18:19

Cóż bede szukał wersji 225, chociaż bedzie ciezko, nie chciałbym zmieniać marki i mam nadzieje ze mi sie to uda:)
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Kozak » 29 marca 2009, 18:25

RosenG napisał(a):łatwiej o Audii TT 1.8 225, już nawet nad tym myśle, w sumie fotelik sie zmiesci:).

żebyś się nie zdziwił , kolega właśnie sprzedał TT bo jak włożył do tyłu fotelik to nikt nie mógł z przodu usiąść , hehe

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 29 marca 2009, 18:53

Hehe, właśnie zmartwiłeś moją żonę bo jej sie podoba tt, ale ja wole zostać przy Leonie, osiągi te same i bardziej praktyczny
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez wgi » 29 marca 2009, 19:03

to poszukaj leona 4x4 z 1.8t - będzie bardziej męski niż tt ;)
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Lucas » 31 marca 2009, 10:03

Staszek20VT napisał(a):A rozważałeś mocniejszego diesla - ARL 150KM? Po dobrym programie jeżdzi jak 1.8T po programie :), ale mniej pali. Skoro nie martwisz się o spalanie to szukaj Cupry R 210 KM lub 225KM, a na eBay.co.uk jest od zatrzęsienie tych aut... Albo popatrz na seatcupra.net, ale tą stronke powinieneś znać.

Pozdrawiam,

Staszek


Kolego ARL po programie i to mocnym jezdzi bardzo podobnie jak nie gorzej o seryjnego 1.8t. 180 Leona! . Sprawdzalismy to kiedys i 3 arle stawaly i zaden nie dawal rady.
Dla przykladu Ja jeszcze majac 205 kucy w 18t takiego ARL (wtedy dagi mial jednego z mocniejszych ARLow po programie 198 i 412 nm) robilem o jakoas dlugosc, poltorej... nie mowiac jaka przepasc byla tych slabszych ARL)
Z tego co zauwazylem w Leonach to diesel aby byl porownywalnie szybki do benzyny musi miec minimum z 20 kucy wiecej.
Troche obiektywizmu prosze :)

Jesli nie przejmujesz sie spalaniem to z 1.8t bedziesz zadowolony.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez marcus415 » 4 kwietnia 2009, 21:57

wgi napisał(a):to poszukaj leona 4x4 z 1.8t - będzie bardziej męski niż tt ;)


W uk nie ma leonow 4x4
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Grześ » 5 kwietnia 2009, 08:16

były bo sam takiego widziałem na ebay był z 2001 roku w wersji sport czy jak wy to nazywacie cupra

było również wersje 1.8T 4x4 w wersji top sport bardzo mało rarytasy tylko wersja 180KM jeden stoi na allegro
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez dave » 5 kwietnia 2009, 08:35

ja pierdziele. czy to jest temat "co jest szybsze? 1,8t czy arl?" za chwile napiszecie 150 stron na temat wyzszosci jedengo nad drugim. pierwszy i ostatni raz zwracam uwage.
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez marcus415 » 5 kwietnia 2009, 18:00

Grześ napisał(a):były bo sam takiego widziałem na ebay był z 2001 roku w wersji sport czy jak wy to nazywacie cupra

było również wersje 1.8T 4x4 w wersji top sport bardzo mało rarytasy tylko wersja 180KM jeden stoi na allegro


aso seat w uk mowi ze leon 1M 4x4z kiera po prawej stronie nie byl produkowany na ich rynek, a to ze widziales takiego na ebay nie swiadczy ze bylo inaczej.
sorry za OT.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 19 kwietnia 2009, 19:11

Ciekawi mnie jedno, jak przeglądam ogłoszenia to sa cupry ale niektóre maja zderzaki sportowe a niektóre nie, to samo tyczy sie białych zegarów, myslałem ze wszystkie Cupry tak mają, ale niestety tak nie jest, a przy wszystkich ta sama moc czyli 180KM. 225 nie moge znaleźć, szukam na autotraderze, upatrzyłem jedna jade oglądać w sobote

http://dealerservices.autotrader.co.uk/ ... owroom.htm
lub
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... ns=&page=5

ta niebieska z 2002 roku za 3995, 73tys mil, po chipie, ale jakos dziwnie wygląda ten przedni zderzak
Odnośnie 1 linka isc do 2 strony
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Sammael » 19 kwietnia 2009, 19:14

RosenG napisał(a):iekawi mnie jedno, jak przeglądam ogłoszenia to sa cupry ale niektóre maja zderzaki sportowe a niektóre nie, to samo tyczy sie białych zegarów, myslałem ze wszystkie Cupry tak mają

bo przed 2003 rokiem modelowym nie było pakietu cupry
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez kamil-leon » 19 kwietnia 2009, 22:03

RosenG napisał(a):jakos dziwnie wygląda ten przedni zderzak

Jak to dziwnie ?? Normalnie :)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez lec » 20 kwietnia 2009, 00:50

dave, a co jest ? :P w pierwszej kolejnosci tez chcialem mocno zaprotestowac.... tylko ze ja mam w głowie ze 1.8T to 150KM bo tak w jest w Octach....

osobiscie - wracajac do tematu - to mi jakos nie pasuje sposob w jakis moc jest rozwijana w 1.8T. Jezdzilem troche w O1 z wirusem na 180KM i jakos wogole nie czulem tej mocy. Predkosciomierz tylko pokazywal predkosc, natomiast dupohamowia czula zero....

Natomiast bardzo zazdroszcze posiadaczom 1.8T potencjalu jaki maja te silniki w sobie przy roznych modach.
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 20 kwietnia 2009, 06:17

Z takim zderzakiem sie jeszcze nie spotkałem:)
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Kozak » 20 kwietnia 2009, 09:11

RosenG napisał(a):ta niebieska z 2002 roku za 3995, 73tys mil, po chipie, ale jakos dziwnie wygląda ten przedni zderzak

RosenG napisał(a):Z takim zderzakiem sie jeszcze nie spotkałem:)

chodzi o tego , tak ??
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... gLetter=51
przecież to zderzak Cupra R

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 20 kwietnia 2009, 19:15

W takim razie w tej czarnej jest inny zderzak i również pisze ze cupra, link poniezej
http://dealerservices.autotrader.co.uk/ ... owroom.htm

strona 2
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Grześ » 20 kwietnia 2009, 19:18

zderzak od top sporta/FR bądź cupra 4
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Kozak » 20 kwietnia 2009, 22:55

RosenG, bo z tego co zauważyłem to angole nazywają Cupra wszystko co ma silnik 1.8 T i stąd tyle Cupr z różnymi zderzakami

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 21 kwietnia 2009, 06:06

Właśnie to tutaj jest pokopane, jeden koszyk bez róznic:)
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez DannyDaniels » 23 kwietnia 2009, 08:42

Witam

Ja miałem Leona TDI 150 KM, obecnie mam Cupre 225 skręconą na 260. Różnica w radości z jazdy jest kolosalna. Oprócz tego, ze CUPRA lepiej przyśpiesza to lepiej hamuje, lepiej trzyma się drogi no i znacznie przyjemniej ryczy...

Jeżeli liczy się tylko fun z jazdy to ja rekomenduję zdecydowanie CUPRE. Natomiast jeżeli stosunek radości z jazdy do kosztów to zdecydowanie ARLa. CUPRA nie tylko pali prawie dwa razy tyle co ARL ale ma droższe opony, klocki hamulcowe itp...
Zobacz Profil
DannyDaniels
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3 lutego 2009, 11:02
Lokalizacja: Wawa
Auto: Była CUPRA, jest Z4

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Sammael » 23 kwietnia 2009, 08:51

Chłopie ale co Ty porównujesz? serie ARLa z modzonym 1.8T na turbo K04??
DannyDaniels napisał(a):Oprócz tego, ze CUPRA lepiej przyśpiesza

Ciekawe dlaczego, tak jakby 100KM różnicy i różnica w paliwie zasilającym silnik :hahaha:
DannyDaniels napisał(a): to lepiej hamuje

pakiet brembo na 4 tłoczkach
DannyDaniels napisał(a):epiej trzyma się drogi

zupełnie inne zawieszenie niż ARL i 'zwykłe' 1.8T, do tego z tego co wiem buda Cupry ma najzwyczajniej w świecie więcej zgrzewów.

Cieszymy się, że zabrałeś głos, ale samo porównanie CR do zwykłego 1.8T to jest przepaść a co dopiero do seryjnego sadzomiota.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Grześ » 23 kwietnia 2009, 10:40

Panowie starajmy sie uzywac poprawnej nomenklatury cupra R

tak jak wspomniał Sammael, ten mogel znacznie rożni sie od pozostałych Leonów i nie ma co porównywać go z innymi autami bo jest klasa sama w sobie

Różnic jest ogrom
pakiet brembo z przodu i 256x22 z tyłu
ESP w seri
zawieszenie z solidnymi wahaczami z obniżonym mocowaniem sworznia wahacza innymi piastami czy innym sposobem mocowania drążka stabilizującego
wygląd auta to majstersztyk felgi zderzaki progi
środek recaro za dopłata , czarne wnętrze kierownica
silnik 1.8T który poza osprzętem ma zmiany w środku inna kompresja czy większe pin do obsadzenia tłoków

Sammael napisał(a):
DannyDaniels napisał(a):lepiej trzyma się drogi


zupełnie inne zawieszenie niż ARL i 'zwykłe' 1.8T, do tego z tego co wiem buda Cupry ma najzwyczajniej w świecie więcej zgrzewów.


moim zdaniem to zasługa zawieszenia bo tez takie mam i sobie chwale , co do zgrzewów to wątpię w to , bo oznaczało by to specjalne programy dla robotów zgrzewających a to pociągnęło by za sobą spore wydatki a możne nawet oddzielna linie produkcyjna , ale kto wie =]
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Sammael » 23 kwietnia 2009, 20:45

Grześ, nie mniej jednak kasta cupry w ETCE ma inny numer, wszystko jest to samo, kasta pojazdów z szyberem - inny numer (co oczywiste), kasta 4x4 (inny numer co też zrozumiałe) i osobno CUPRA R.

Tam tych wyższych już mi się nie chciało robić takiego screena - w każdym razie tam są podstawowe budy a CR zostaje CR osobno.
A roboty są po to, żeby je przeprogramowywać ;) Podobnie ponoć wersje amerykańskie aut mają mniej zgrzewów.
Obrazek
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez mieczyslawz » 23 kwietnia 2009, 22:52

Tak trochę [OT], ale pytam z ciekawości. Gdzie w UK można normalnie jeździć autem
/nie mówiąc już o ostrzejszej jeździe/? Czy można tam cieszyć się mocą auta? To jeden z najbardziej opuszkowanych krajów. No chyba, że chodzi o jazdę na torze, bo tak niektórzy w Anglii robią. :kreci:
Zobacz Profil
mieczyslawz
Stella +
Stella +
 
Posty: 49
Dołączył(a): 15 czerwca 2006, 00:09
Lokalizacja: Polska
Auto: VW 1.9 TDI AHF

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 24 kwietnia 2009, 06:27

Tu masz rację, ludzi stać na szybkie samochody ale żeby wykorzystać ich możliwosci musisz jechać i płacić za tor, dla tych co mają ferrari spoko ale dla tych co maja samochody pod 200KM raczej nie opłaca się poszaleć na torze bo w sumie nie ma czym.
A z kolei jak łapną cię kamery lub policja na autostradzie powyżej 160km/h grozi zabranie prawo jazdy i ponowny egzamin nie wspomne o grzywnie.
Bardzo fajnie panowie opisaliście ten wątek, już wiem na czym polega róznica, jeszcze jedno małe pytanko, w jednym poście napisałem że zderzak mi nie pasuje i zauważyłem że to były Cupry sprzed faceliftingu, czy mam racje??
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez Grześ » 25 kwietnia 2009, 17:37

leon 1M nie przechodzi faceliftingu

zderzaków były 3 rodzaje zwykły , sport/topsport/FR/cupra4, cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Przesiadka z TDI na 1.8T - czy warto

Postprzez RosenG » 26 kwietnia 2009, 08:29

Od 2003roku są inne lusterka, to napewno zmienilia czy to facelifting trudno powiedzieć, bo nie wiem co jeszcze poprawili, ale sporo tych odmian, teraz juz wiem
Zobacz Profil
RosenG
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 5 lutego 2007, 18:56
Lokalizacja: Londyn
Auto: Leon 1.9 TDI 130KM


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron