Hello, mam problem 1.8T AUQ.
Nagle auto przestało pompowac 1b, zamiast tego jest 0.6b. Potem wywalił mi błąd maf, kupiłem nowy wkład pierburga nr
722684130, taki mi dobral sprzedawca.
I wychodzą głupoty straszne, za dużo g/s, zalewa go, pompuje dalej 0.6b. Czy wtyczka podpięta czy odłączona tyle samo dmuchana tak samo jedzie, wsadzilem dla testu stary wkład po czyszczeniu i auto jedzie podobnie może ciut gorzej, gdzie wywala błąd i świeci sie kontrola trakcji.
Napięcia niby sa na okej na wtyczce od mafa.
To będzie zle dobrany maf i przez to te wszytkie głupoty? Dodam, ze podmienialem z Ibizy przeplywke na taką sama jaka ja miałem oryginalnie, n75, cewki. Ibiza dostała mojego mafa i n75, śmigala dobrze!
Brak nieszczelności, kilka dni temu wyrzucilem fizycznie sai, evap i całe badziewie. Wszystko usunięte programowo. Poprawy brak.
W sofcie jest, hardcut oraz popcorn.
Po odpieciu wtyczki n75 jest 0.4b.
Po zaslepieniu węża od gruchy, wskaźnik bije 1.4-1.5b.
Napiecie na n75 jest, spada pod obciążeniem do 6v.
Poniżej logi, nie mam możliwości podminanki mafa i innych rzeczy teraz, a w szczególności z tego samego 1.8T AUQ. Gdyby ktoś może mieszkał blisko mnie to mogę podjechać, Janów Lubelski, okolice. Pozdro
http://vaglogi.pl/log-001_002_031_GG85OU.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_TQEPG.html
http://vaglogi.pl/log-114_115_DuSa73.html