przez Bonus » 26 stycznia 2020, 22:57
Najpierw sprawdz czy spreżynka się porusza. Sprężynka na ośce czy rusza sie po przygazowaniu i puszczeniu gazu jak do biegu jałowego. Czyli czy bieg jałowy jest sterowany silniczkiem. zdejmij pokrywke przepustnicy sprawdź czy stycznik biegu jałowego jest czysty i z jakim oporze przewodzi gdy jest zwarty. CZY w ogóle się zwiera przy puszczeniu przepustnicy i rozwiera przy otwarciu. Da się to też sprawdzić w VAGu w którymś z blokow wartośc zmienia sie z 0 na 1 lub przeciwnie 1 na 0 po naciśnięciu pedału gazu. Sprawdz czy jest luz na lince konieczny do sterowania biegiem jałowym.
Kolejna sprawa bieżnia potencjiometru przepustnicy czy nie jest przetarta (możesz ją popisać grafitem z ołówka) . Silnik przepustnicy (sterowanie biegu jałowego) też dalo by się sprawdzić czy reaguje ale nie wiem jakim napięciem. Poza tym styki gniazdka przepustnicy. Auto bez gazu? Bo jak LPG jest to regulacja dawki na biegu jałowym. Czujnik wspomagania kierownicy (na pompie) gdy odepniesz coś się zmienia? Wtryski benzynowe pylą poprawnie? Lambda działa?
Lemur 1.6 AKL łatwiej wymienić co działa - karoseria niezardzewiała