wyniki VAG - 1.8T

Witam,
Słowem wstępu, kupiłem Polski VAG 2.5 zgodny z VAG 1551 wraz z kabelkiem na USB, w zasadzie z czystej ciekawości, wyniki:
Znalazłem kody błędów:
16985 - uszkodzony komputer sterujący lub Sterownik ECM - wadliwa suma kontrolna pamięci EPROM
16825 - nieprawidłowa przepustowość układu odpowietrzania zbiornika paliwa
604 - Potencjometr w V71 (G113) (dla innych wartości np 1604 znowu ECM)
1206 - Sygnał opóźnienia wyłączenia zapłonu
1. No i moje pytanie, poprzedni właściciel robił mod'a, więc leon ma +- 200ps, przy zakupie diagnosta z autoryzowanego VW powiedział że jest błąd związany z kompem ale że niby to normalne przy zmianie programu, (tak/nie) ?
Mogę dodać tylko że leon jest z 2001 roku na liczniku mam 127 tys km, ja przejechałem 31 tys km i wymieniam tylko olej i leje benzynkę, silnik 1.8T AUQ mod na 200ps chodzi jak burza! Nie wiem gdzie był robiony program i wydech.
2. Czy wszystkie z tych elementów mając kabel na COM mógłbym odczytać?
3. Czy z kabelkiem z Polskiego VAG'a mogę korzystać z VAG-COM'a? (próbowałem z 3 wersjami 5.xx 7.xx i VCDS 8.xx wersja beta bez efektów, może jest na to jakiś patent) ?
4. Może ktoś ma jakieś doświadczenie z blokami danych, ściągnąłem info z ABC Diagnozowania dla 1.8T które zamieszczone są przez Masters'a ale jakoś nie bardzo wiem od czego zacząć.
Zapraszam do dyskusji
Słowem wstępu, kupiłem Polski VAG 2.5 zgodny z VAG 1551 wraz z kabelkiem na USB, w zasadzie z czystej ciekawości, wyniki:
silnik
16985 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16825 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
pu skasowaniu pojawił się od razu
16985 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
skrzynia biegów - brak odczytu
abs - zaczynają się świecić kontrolki - brak odczytu
poduszki - brak błędów
sprzęgło - brak odczytu
zawieszenie - brak odczytu
przeciw zaśnięciu - brak odczytu
immobilasier czyta bloki - brak błędów (nic nie wypisuje)
dach - brak odczytu
zamek centralny - brak odczytu
licznik - brak błędów
klimatyzacja -
604 Potencjometr w V71-G113
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
1206 Sygnał zapłonu (obrotów) - brak
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
usunięto - brak błędów
siedzenia - brak odczytu
poziomowanie - brak odczytu
monitor wnętrza - brak odczytu
regulacja świteł - brak odczytu
wspomaganie kierownicy - brak odczytu
moduł komfortu - brak błędów
radio - brak odczytu
ustawienia siedzeń - brak odczytu
pomoc w parkowaniu - brak odczytu
ogrzewanie dodatkowe - brak odczytu
Znalazłem kody błędów:
16985 - uszkodzony komputer sterujący lub Sterownik ECM - wadliwa suma kontrolna pamięci EPROM
16825 - nieprawidłowa przepustowość układu odpowietrzania zbiornika paliwa
604 - Potencjometr w V71 (G113) (dla innych wartości np 1604 znowu ECM)
1206 - Sygnał opóźnienia wyłączenia zapłonu
1. No i moje pytanie, poprzedni właściciel robił mod'a, więc leon ma +- 200ps, przy zakupie diagnosta z autoryzowanego VW powiedział że jest błąd związany z kompem ale że niby to normalne przy zmianie programu, (tak/nie) ?
Mogę dodać tylko że leon jest z 2001 roku na liczniku mam 127 tys km, ja przejechałem 31 tys km i wymieniam tylko olej i leje benzynkę, silnik 1.8T AUQ mod na 200ps chodzi jak burza! Nie wiem gdzie był robiony program i wydech.
2. Czy wszystkie z tych elementów mając kabel na COM mógłbym odczytać?
3. Czy z kabelkiem z Polskiego VAG'a mogę korzystać z VAG-COM'a? (próbowałem z 3 wersjami 5.xx 7.xx i VCDS 8.xx wersja beta bez efektów, może jest na to jakiś patent) ?
4. Może ktoś ma jakieś doświadczenie z blokami danych, ściągnąłem info z ABC Diagnozowania dla 1.8T które zamieszczone są przez Masters'a ale jakoś nie bardzo wiem od czego zacząć.
Zapraszam do dyskusji