toledo 1,6 16V silnik AUS 2001

Witam serdecznie
Jestem w posiadaniu seata Toledo II 1,6 16V z silniek AUS z kwietnia 2001r. czyli z filrem powietrza za silnikiem. Kilka dni temu po odpaleniu auta zaczely wariować obroty silnika tzn tak jak normalnie na zimnym silniku ma okolo 1000obr to nagle zaczely spadac to znowu wzrastac a silnikiem strasznie trzeslo. Wyłaczyłem zapłon i odpalilem auto znowu - pracowalo regularnie ale zaswiecila sie kontrolka silnika. Z racji tego ze brakowalo czasu na podpiecie VAG-a pod kompa bylem zmuszony jezdzic ze "swiecaca kontrolką silnika". Wczoraj znowu podobna sytuacja z obrotami, podpiałem VAG-a i otrzymałem coś takiego:
17589 - LINEAR O2 SENSOR
REFERENCE VOLTAGE: OPEN CIRCUIT
P1181-35-10---INTERMITTENT
Nie wiem w czym problem - przepływomierz?? ale nie bardzo wiem gdzie on jest i jak wyglada bo na drodze az do przepustnicy nie ma niczego co mialoby jakies przewody. Natomiast sama przepustnica byla czyszczona jakies 5000 km temu.
Prosze o rady co w tej sytuacji robic i w czym upatrywac problemu bo po skasowaniu bledów i uruchomieniu silnika pojawiaja sie znowu. Dodam jeszcze ze pomiedzy tymi zdarzeniami z obrotami z wczoraj z przed kilku dni wymienione zostało zlacze elastyczne tzw portki.
Pozdrawiam i prosze o rady
siepan
Jestem w posiadaniu seata Toledo II 1,6 16V z silniek AUS z kwietnia 2001r. czyli z filrem powietrza za silnikiem. Kilka dni temu po odpaleniu auta zaczely wariować obroty silnika tzn tak jak normalnie na zimnym silniku ma okolo 1000obr to nagle zaczely spadac to znowu wzrastac a silnikiem strasznie trzeslo. Wyłaczyłem zapłon i odpalilem auto znowu - pracowalo regularnie ale zaswiecila sie kontrolka silnika. Z racji tego ze brakowalo czasu na podpiecie VAG-a pod kompa bylem zmuszony jezdzic ze "swiecaca kontrolką silnika". Wczoraj znowu podobna sytuacja z obrotami, podpiałem VAG-a i otrzymałem coś takiego:
17589 - LINEAR O2 SENSOR
REFERENCE VOLTAGE: OPEN CIRCUIT
P1181-35-10---INTERMITTENT
Nie wiem w czym problem - przepływomierz?? ale nie bardzo wiem gdzie on jest i jak wyglada bo na drodze az do przepustnicy nie ma niczego co mialoby jakies przewody. Natomiast sama przepustnica byla czyszczona jakies 5000 km temu.
Prosze o rady co w tej sytuacji robic i w czym upatrywac problemu bo po skasowaniu bledów i uruchomieniu silnika pojawiaja sie znowu. Dodam jeszcze ze pomiedzy tymi zdarzeniami z obrotami z wczoraj z przed kilku dni wymienione zostało zlacze elastyczne tzw portki.
Pozdrawiam i prosze o rady
siepan