Strona 1 z 1

odcina pod obciążeniem ???

PostNapisane: 5 października 2012, 21:13
przez Krisu
witam to mój pierwszy wątek szukałem tutaj jakiejś przyczyny ale nie dogrzebałem się niczego może ktoś z was miał taki przypadek a więc tak jadąc jak gwałtownie wcisnę pedał gazu odcina tak jakby turbo na 3 sekundy mignie cała choinka na liczniku i sygnał dźwiękowy wszystko gaśnie i dalej jedzie normalnie i tak w kółko żadnych błędów niema czasami jak mocniej depnę to potrafi się radio rozkodować jakby jakieś zwarcie robiło przy delikatnym przyspieszaniu można jeździć normalnie ale co to za jazda z kolei na luzie można garować i nic tylko pod obciążeniem może poradzicie czego szukać bo nie mam zielonego pojęcia ??

Re: odcina pod obciążeniem ???

PostNapisane: 6 października 2012, 13:55
przez leo2002
nie wiem czy Ci tym pomoge ale na Twoim miejscu zaczolbym od sprawdzenia akumulatora... u mnie tak sie dzialo i okazalo sie ze akus do wymiany. po wymianie wszystkie objawy ustaly. pzdr

Re: odcina pod obciążeniem ???

PostNapisane: 6 października 2012, 18:17
przez Krisu
odstawiam teraz do mechanika w poniedziałek ma tam wszystko po kolei sprawdzić i zobaczymy do czego dojdzie :-|

Re: odcina pod obciążeniem ???

PostNapisane: 7 października 2012, 22:14
przez Axee
Krisu, sprawdz alternator, akumulator, klemy, grube kable zasilajace masowe i plusowe, dokrecenie srub (nakretek) pod tablica przekaznikow pod kierownica i w skrzynce bezp. nad akumulatorem.

Re: odcina pod obciążeniem ???

PostNapisane: 14 października 2012, 21:59
przez Krisu
Axee napisał(a):Krisu, sprawdz alternator, akumulator, klemy, grube kable zasilajace masowe i plusowe, dokrecenie srub (nakretek) pod tablica przekaznikow pod kierownica i w skrzynce bezp. nad akumulatorem.


dokładnie o to chodziło odcina zasilanie pod obciążeniem teraz tylko czekać aż mechanik znajdzie gdzie to może być :?

-- 10 października 2012, 19:45 --

więc usterka usunięta co i jak było to napisze w weekend bo dopiero w piątek odbiorę samochód :-D

-- 14 października 2012, 22:59 --

była to wina kabla który obijał się o reduktor jak już izolacja się zdarła to pod wpływem ruchów silnika robiło zwarcie :wink: