Strona 1 z 1
Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
27 czerwca 2013, 11:35
przez cupra18t
Witam mam taki problem rozkręcając turbine do czyszczenia okazało sie ze jest pęknięta obudowa żeliwna i mam taki problem ze nigdzie nie moge tego znaleźć i prosił bym o pomoc i prośbę czy by ktoś takowej części nie miał lub firmę która by mi w tym pomogła
pozdrawiam i z góry dziękuje
Re: Turbina do Leona 1.8t 210 koni oznaczenie ślinika AMK

Napisane:
27 czerwca 2013, 12:06
przez sebastianss1
to jest częsta wada tubo doładowanych aut . Musisz kupić nowa .Cena żeliwa przeracza koszt turbo .Możesz też kupić używke po regeneracji koszt od 1200 -1600 . Sa zamieniki nowe po 1500 -1800 trzeba poszukać , lub nowe turbo od 3000-3700 .
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
27 czerwca 2013, 13:17
przez cupra18t
ale chodzi ze auto jest na sprzedaż i nie chce w to pakować tyle pieniędzy i szukam jakieś moze jakiejś firmy co by to zrobiła
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
27 czerwca 2013, 13:19
przez sebastianss1
nikt tego ci nie zrobi . A żeliwo kosztuje koło 2600 nowe plus robocizna xxx
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
27 czerwca 2013, 19:51
przez cupra18t
Dobra a nie znasz gościa co zajmuje się samymi turbinami i kupić jakaś regenerowana w dobrych pieniądzach i tez nie jakąś chińszczyznę zeby się to nie rozsypało za szybko
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
28 czerwca 2013, 06:51
przez sebastianss1
trza poczytać co pisza nie ma 100 pewności kto jest dobry .Kiedys słyszalem gdzies w strone za warszawa sa kozaki ale juz nie pamietam gdzie napewno byli drożsi niz inni ale ponoć super robota .Co do chińczuków każdy jest inny i nie można powiedziec że sie rozsypie w polsce polowa aut dobrze pomodzonych lata na turbinach chinczyka ( potocznie chinczyk bo nie garret ,itp ) tylko replika i one maja po 500km i lataja te auta .Wiec jak nie wiesz za dużo to nie piszz ze sie rozsypie bo ktos tam wydukał taka bajeczke żeby sobie drogie sprzedawać .Tak samo z intercoolerami mozna powiedziec że 98% aut ma chinczyka i wszyscy na nich lataja od cienkich do grubych projektow tak samo i tu . bO ORI INTERCOOLER DOBREJ FIRMY FORGE KOSZTUJE 1000 funtów .każdy lata na chinczyku .gzie koszt z montaże to polowa tego .
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
8 sierpnia 2013, 17:51
przez gregor10
Co do turba to przy k04 jest faktycznie ciezko ze strona gorącą , ale idzie dostac, za to do k03 /s nie ma zadnego problemu idzie chinski zeliwko dostac grubo ponizej 1000zl , k04 mysle ze tez ponizej 1kzl . jest taka firma z wroclawia , kozaki ktorzy wywazaja na 180tys rpm turbawke symulujac normalna prace po chipie , wtedy jest pewnosc ze jest git, ja u nich robilem k03s i poki co jest kosmos. turbo dmucha jak szalone, zobaczymy co dalej.
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
8 sierpnia 2013, 20:40
przez sebastianss1
k04 żeliwo kosztuje 2600 zl pytałem sie .Dzowniłem jedyna firma tomason mogła ogarnąć ją w ciągu tygodnia . bezsensu wałkować temat jak do kkk 04 żeliwo kosztuje prawie tyle co nowe turbo takie są ceny . 90% Turbin używek maja wysra.. już żeliwo bo to jest wada tych turbin .Jedynie nowka albo jakis dobry chinczyk lub wymiana na wieksza turbine end .
-- 8 sierpnia 2013, 21:39 --
gregor10 napisał(a):ja u nich robilem k03s i poki co jest kosmos. turbo dmucha jak szalone, zobaczymy co dalej.
po 2 latach zdechnie albo wysr... się żeliwo ot .
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
9 sierpnia 2013, 09:56
przez gregor10
sebastianss1 - nie masz racji , takie chinskie żeliwo jezdzi w AUQ octavi już 3rok i nic nie pęka, a ujeżdzane sporo.
A dwa czytaj ze zrozumieniem, turbawka przejechała 200tys km i jakos oryginalne zeliwo nie popekalo , wiec nie wiem dlaczego mialo by pęknąć po 2 latach ?
przyczyny pekania zelliwa w 1.8T są z deka inne niż te powtarzane na wszelkich forach - że pękaja bo są gówniane , nie prawda, przyczyną są duże wachania egt na seryjnym programie gdy mamy niesprawny osprzet , dwa niesprawne uklady chlodzenia , co jest nagminna sprawa w 1.8t, do tego dochodzi niedostateczne chlodzenie i efekt jest jaki jest.
A Co powiesz na doladowanie 1.25bara na k03 ?
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
9 sierpnia 2013, 11:31
przez sebastianss1
nie wiem niezagłebiałem siue na k03 ale wiem jak jest w k04 bo taka mam . i wszsycy co moja auto po programach itp to żeliwo peka tylko kwestia czasu . ja u siebie mam 1.5 1.6 bara mi delikatnie juz poszlo żeliwo bo tak to bym wogole mial dużo wiekszą moc wiec ten temat bardzo mnie interesuje ale w k04 . Co do k03 nie wiem wiec sie nie wypowiem na 100 .ale napewno jak bedzie na maksa zaladowane k03 to wczesniej czy puzniej padnie turbina bo juz nie raz rozmawiałem ludzmi co zajmuja sie turbinami . Sam teraz myslalem nad chinczykiem k04 i zmienić wirnik od r6 i skalibrować by moglo dawać do 320km takie turbo . Lub inne wyjście wsadzić gt28 lub td05 z evo i mieć po temacie dożywotnio .
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
9 sierpnia 2013, 13:35
przez gregor10
320km na k04 hybrydzie to watpie bardzo , potrzebujesz jeszcze kolektor , seria ograniczy Cie do 300 na k04 hybrid
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
9 sierpnia 2013, 15:22
przez sebastianss1
nie wiem skad ma te info na seryjnym KLS 309 KM na chybrydzie mani wrocka 320 km ktoś tam wlsnie robił hybryde . Troche się tym intersuje bo nie wiem co robić . Nie wiem czy czasem też composty takiej turbiny nie mieli czy ktoś inny ale spokojne 320 na hybrydzie robia i to nie jest żadna ameryka .
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
9 sierpnia 2013, 23:16
przez gregor10
sebek niby nie ameryka , a pokaż mi choć jeden wykres na ponad 300km W POLSCE na k04 hybryda.
kls robic robil ,zapytaj teraz czy Ci zrobią teraz ponad 300 tylko takie co wypluje te ponad 300 na maha a nie na dynomecie.
a jak chcesz wiedziec jak działa hybryda z klsu k04 to pisz na priv , bo mam do czynienia z taka turbawka z klsu
ponad 300km jest realne ale nie na hybrydzie k04-023 a na serii k03-530 z tfsi.
no chyba ze znasz jakies k04 hybryda k04-023 gdzie wyplulo ponad 300km w pl to chetnie bym zobaczył
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
10 sierpnia 2013, 08:49
przez sebastianss1
nie musze ci mowić że wlaśnie dupy pekaja żeliwo . I jeśli jest calutkie zdrowe żeliwo , pompa ok i wsio porobione to te 300koni peknie spokojnie tylko fakt po 1-2 latach pierdo... żeliwo i konie bedą uciekać .Ja mam okazje kupić nowa hybryde ale sie zastanawiam bo chcieli za 3700 nówke a to nie są male pln a nie wiadomo jaki efekt ( nikt ic nie da gwarancji że to bedzie super latało ) . Sa pewne hybrydy ze stanów czy z de ale one też maja wyjki cenowe od 1200 euro . Jest gdzieś na rancingu co wypluło 320 km i śą wykresy hybryda many zrobił 60 tys i nic sie nie dzieje . RoBią te hybrydy niektórzy dobre ale cena jest nie wspołmierna a nie wiadomo czy coś się nie zesra . a na pewno w okolicach 4000 koła można kupić td05 z evo z wyspawanym baranem i ma sie zapas po temacie . Chociaż ja bym wolal gt28 do siebie
Co do turbin z kls TO nie wiem . Ale np auta dobrze ograniaja z tego co wiem i się nie boja to oni chyba bez zakucia 370 mieli w 1.8 t . Znimi gadałem np śrób nie trzeba ori z bam wymieniać do 450km na apr bo ori są tak wytrzymałe a ( połowa by nas naciągneła albo by sie obsrała zę coś tam sie stanie ) .Oni maja 450 km tylko zakutym dołem Nie boja się i robią .Turbiny nie są wszystkich domeną słyszałem że niedaleko wawy gdzies są dobrzy turbiarze . Turbiarze turbiarzą też nie równi jedyni robia super inni nie jak ze wszystkim .Milem w dislu turbo regenerowane tak mi many zregenerował że wybuchło kazałem oddać kase i dałęm gdzie indziej .Auto lata do dzisiaj i nic mu nie jest .
Co do hybryd k04 są dobre i daja 320 ale zachodu . Stany ,de ,anglia ale ceny są bardzo wysokie .
Taniej wychodzi kupić TD05 wyspawać barana i wsadzić lub gt28 dlatego u nas tego nie ma . W polsce z tym jestesmy narazie do tyłu nie wszystko nam wychodzi super .
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
11 sierpnia 2013, 10:53
przez gregor10
No wlasnie czyli potwierdziles to co piszę , w polsce nikt nie robi wiecej niż 300km na k04-023 ani nie ma wykresów.
Co do manego nie znam , pokaż wykres albo chociaż logi bo nie wierzę że tyle jest. Widziałem nie jedne k04 hybrid i kazdy mowil ze ma ponad 300 , jak shamowano lub zlogowano wyszlo ze jest 280-290 i tyle.. niestety tak jak piszesz jestesmy pod tym wzgledem do tylu.
Oczywiscie da sie zrobić ponad 300ps na hybrydzie , ale jakos w polsce nie udaję się z tego co zaobserwowałem.
No i tak jak piszesz pierwsze mowia ze bedzie mocniejsza od zwylkej k04 a potem mowia ze nikt nie da gwarancji ze wydmucha ponad 300ps.
Mozna kupic hybryde ze stanow lub lepiej eliminatora za 1700$ i masz ponad 300km bez problemu ale cene spora.
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
22 sierpnia 2013, 13:04
przez adii100
Nie bede zakładać nowego wątku jaka firme polecacie na zregenerowanie turbo lub zrobienie-kupienie hybrydy do 1.8T
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
22 sierpnia 2013, 13:44
przez seb_jag ARL
adii100 napisał(a):Nie bede zakładać nowego wątku jaka firme polecacie na zregenerowanie turbo lub zrobienie-kupienie hybrydy do 1.8T
adii100 - pogadaj z Gruchą z Bartpolu, ja robiłem u niego turbo do ARL i jest ok, a wiadomo, że do ARL jest problem z regeneracją

on współpracuję z jakąś firmą, która regeneruje dobrze turbiny
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
22 sierpnia 2013, 16:34
przez sebastianss1
ale co wy piszecie za glupoty jak zregenerować żeliwo z turbiny . Tu trzeba kupić nowe które napisałem ile kosztuje . Mu sie nie zjebało turbo wirniki to co tu regnerować cała muszle trzeba kupić i wstawić . To wogóle inna sprawa najtańsza obcja kupić turbo używane za 900 -1500 i po temacie .
tO turbo co masz to do smietnika wyalić a nie żadne hybrydy . lub jezdzić na tym co tam jest . Żeby robić hybryde musi być turbina czyli obudowa żeliwo idealne a jak jest pekniete tego nie da sie już naprawić - trzeba nowe które napisałem ile kosztuje . zrobienie hybrydy to jest wstawienie wiekszych wirników od rs6 plus kalibracja . koszt od 500 - 1900zl samej przeróbki plus dobre turbo zdrowe .
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
22 sierpnia 2013, 20:46
przez adii100
Nodobra to twierdzisz ze jak puszcza olej to jest popekane zeliwo?
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
23 sierpnia 2013, 09:22
przez seb_jag ARL
adii100 nie stresuj się, on chyba myli 2 różne wypowiedzi w jednym wątku...

zadzwoń do Gruchy i z nim pogadaj
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
23 sierpnia 2013, 16:01
przez sebastianss1
nie nie twierdze faktycznie sie troche rozpędziłem bo mi z tym żeliwem chodziło . ale to nie zmienia faktu że zrobienie hybrydy tyle kosztuje .W twojej może wystarczy dać nowe wirniki i uszczeliki skalibrować i bedzie jak nowe to pewnie koszt od 600 -1000 regeneracja zalezy od firmy .
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
25 sierpnia 2013, 11:07
przez adii100
tak ale ja mam zwykla k03 a chcialbym np k03s albopytalem o hybryde tylko opinie hybryd nie za ciekawe;]
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
25 sierpnia 2013, 12:02
przez sebastianss1
Opinie hybrydy sa nie zaciekawe bo mało kto to umie dobrze zrobić a ten co umie to sobie spiewa dużo pln. Sa też gotowce dobrze zrobione z de czy uk ale one bardzo są drogie i jak policzysz to nagle okazuje się że taniej bedzie kupić np używke td04 lub td05 dorobic baranka i masz zapas lub kupić gt28 i też jest zapas .2 obcja kupić zamienik chinola i go przerboić i też jest taniej dlatego mało kto kupuje hybryde i jest znikoma wiedza na ten temat w polsce. Jedyny plus z hybrydzie że nie masz rzezby z weżami olejowymi z barankiem itp bo jest p&p .Musisz sobie koszta policzyć co lepiej bo 1 lub 2 obcji koszta beda duże . Min od 4000 tys +
1 Obcja turbo np td05 plus baranek 4000 tys plus 1000 wtryski , plus pompa nowa paliwa 300-700 plus regulator paliwa 300, wiekszy IC nowy wydech min od 2.5 cala . ( sprzęgło bo pewnie po jakims czasie padnie od 1000-2700) plus weże jakieś uszczeliki duperele 1000 zl. Nie liczylem IC bo to zależy czy sam czy jak ale od 800 -2200 , wydech od 2300 - do nawet 4000tyś plus program od 1000 -1500 wołaja
2 to IC ,wydech , turbo hybryda plus kręcenie do końca ile sie da .Można dać wieksze wtryski jak np masz k03 to możesz dać wtryski od bam 380 to pewnie można kupić za 400zl , pompa 300-700 regulator 300, (sprzegło w zależności ) program od 1000-1500 .
Na twoje turbinie k03 dochodza do 250 . Oczywiście ,IC, tip , wydech cały od początku do końca ,plus program . I sprawdzić ile wyskoczy .
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
5 grudnia 2013, 10:33
przez gregor10
ja mam goscia co robi hybrydy do 1.8t i zero prolemu , wstaja z dolu jak szalone

k04 1.5bara @2700rpm

Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
22 maja 2014, 18:52
przez dario818
Witajcie podczepiam temat bo jest zblizony z racji popekanej turbiny K03-026 musze wymienic strone goraca
czy jest jakas roznica pomiedzy zwykla k03 k03s lub k04
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
23 maja 2014, 22:03
przez adii100
tak jest jak masz k03 to najlepiej ja wymien na k03s -052,053 lepiej dmucha

a pasuje jak k03-026 ,a k04 to juz wieksze mody wymiania roznych rzeczy itp...
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
1 czerwca 2014, 17:20
przez dario818
mowicie ze lepiej dmucha chodzi wam o cisnienie czy czas reakcji moja pompuje tak od 2200 ale 0,9 mam przy okolo 2800rmph
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
18 grudnia 2015, 15:05
przez kamil2114
Panowie co ma być w miejscu zaznaczonym czerwonym kółkiem?

Wczoraj jadąc do domu przy dodaniu gazu coś zaczęło "pierdzieć". Otworzyłem maskę i z tamtad uciekalo powietrze i wydawało to pierdzenie. Wkrecilem taki korek na imbus i przestało. Co tam ma być wkrecone?
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
18 grudnia 2015, 23:32
przez Grabarz
sonda EGT
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
19 grudnia 2015, 15:19
przez kamil2114
Tylko że wcześniej nie przypominam sobie żebym miał tam sondę. Od czego ona jest? Co reguluje? Potrzebna?
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
19 grudnia 2015, 16:14
przez Grabarz
potrzebna, przy wysokim egt, komputer dolewa paliwa.
Jesli masz AMK to musiałeś ją mieć.
Re: Pęknięty korpus turbiny - 1.8t 210 KM AMK

Napisane:
19 grudnia 2015, 16:23
przez kamil2114
Mam AMK ale naprawdę nie widziałem jej tam nigdy... Gdzie ma być do niej wtyczka, Elektronika?