Strona 1 z 1

Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 30 lipca 2006, 22:25
przez Cichy
Ma ktoś moze jakieś zdięcia jak powinien wyglądać odpowiednio załozony stozek w 1.6 v8?
Potrzebuje jakiś informacii na ten temat

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 31 lipca 2006, 07:13
przez Tonny S
W tym silniku nie ma sensu nic robic.

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 31 lipca 2006, 07:15
przez Cichy
czemu niema co robić?

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 31 lipca 2006, 07:24
przez Tonny S
Bo nie przynosi to praktycznie jakichkolwiek efektów wiekszych niz statystyczny błąd pomiaru na hamowni. Brak restrykcyjnego ori dolotu tak jak w 1.6 16V - jak wystarczy ci dzwiek to zakładaj.

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 31 lipca 2006, 07:28
przez Cichy
ale to tylko zmieni dzwięk nic pozatym
nawet deko mocy ? :beksa:

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 17:58
przez Mrozio
Ja mam u siebie zamontowany stozek bezposrednio na przeplywce bez doprowadzonego zimnego powietrza i na seryjnej rurze :
-Dzwiek? nie w tym silniku. Jest ciekawy swist,ale nie ma ryku zreszta nie wiem jak chodzi na zwyklym filtrze.
-silnik na wolnych obrotach kiepsko chodzi !
-w czasie jazdy czuc wyrazny spadek mocy po nagrzaniu silnika

Nie polecam !!!

W planach mam rure policzna pod walek z uwzglednieniem pojemnosci i dl.kolektora, zrobiona na wzor V2 oraz obudowe typu Twister (ala MG, Green) zdam relacje jak to zaloze.

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 18:03
przez Tonny S
Mrozio, a co ty masz za silnik ?? chodzi o Golf MK2 ??

BTW przeczytaj temat od poczatku a dowiesz sie co sie dzieje po zamontowaniu poprawnie dolotu w 1.6 16V 105 KM

Mrozio napisał(a):Dzwiek? nie w tym silniku.
To chyba nie wiesz o czym piszesz.

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 20:44
przez Cichy
Chciałem załozyć stozek do 1.6 v8 ale mi się coś zkszaniło i nawet na zwykłym filtrze niechce chodzić jakoś się muli strasznie podczas wyprzedzania tira jest tragedia.
pomocy co się mogło zwalić

z góry dzięki

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 21:34
przez Kozak
Cichy, najpierw zacznij od wymiany filtra powietrza

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 00:40
przez Cichy
filtry powymieniane świece a tu nić mułi tyle
tylko niezawsze poniewarz nieraz idzie bardzo ładnie przejezdzam pare świateł jest ok a za moment muł
dzięki

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 06:20
przez Tonny S
Cichy, VAG i diagnozowac telepatycznie bez bledów nikt nie zdiagnozuje przyczyny.

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 12:25
przez Cichy
VAG zrobiłem diagnoze w serwisie i nic niedało tylko tyle ze 140 zł lzei w kieszeni
jakiś typ wyjechał na jazde próbną i powiedział ze na ten silnik to i tak chodzi bardzo dobrze jak ja widze ze chodzi kiepsko.
jade dziś do prywaciarza niech mi podłączy jeszcze raz i zobacze co on powie
a jak by padły przewody to tez moze się kszanić?
Dzięki

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 12:33
przez Tonny S
a jak by padły przewody to tez moze się kszanić?
Przewaznie wtedy nierowno pracuje na jakims cylindrze - jak jest zamulony to silnik rowno pracuje na wolnych obrotach ??

140 zł za podłączenie VAG-a ??? chyba im się powaliło coś w głowach !! 80 zł to max ile mozna za to zapłacić !! zwłaszcza, ze nic nie wykryli !!

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 12:53
przez Cichy
ale tak wzieli na połczynskiej

[ Dodano: Pią 04 Sie, 2006 ]
dali mi jakiś wydruk z kompa na którym nić niewidać i tyle
niewiem jak z tymi przewodami czy to moze być przez nie?

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 12:57
przez Grześ
Polskka to kraj ludzi bogatych co to jest 140 zł w koncu podlaczenie i sprawdzenie to z 10 min trwało :evil: szkoda gadac

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 12:59
przez Cichy
i 10 min jazdy po mieście

[ Dodano: Pią 04 Sie, 2006 ]
wykrył ze mam opony do wymiany

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 13:04
przez Grześ
Cichy napisał(a):wykrył ze mam opony do wymiany

no tak to zdecydowanie zalatwi problem

tam w Szymczyku to strasznie zdziertaja szkoda gadac ludzie z wawy polecaja Marana na wrocławskiej podobno najkompetentniejszy serwis w wawie

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 13:10
przez Cichy
ale co tam jest serwis seata czy jakiś warsztat
i jakiś adres
Dzięki

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 13:41
przez Tonny S
Cichy, u Szymczka parcuje na salonie nasz Clubowicz Pabi, trzeba bylo mówić, ze tam jedziesz.

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 16:22
przez oczkolek
Cichy napisał(a):ale co tam jest serwis seata czy jakiś warsztat
i jakiś adres
Dzięki


Serwis Seata między Renaultem a Mitsubishi.

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 17:08
przez Mrozio
Sorka,ze tak pozno odpisuje.
Tonny S, Czytalem od poczatu i dokladnie wiem o czym pisze w temacie jest 8V :!: Opisalem swoj przyklad - wlasne doswiadczenia.
Odnosnie mojego silnika to przepraszam ze nie napisalem mam AKS/AFT (zgodnie z opisem) z kpl. kolektorem dolotowym od AKL . Dzwieku tj.w 1.6 16V nie usyskacie w 1.6 8V.Dzwiek zalezy od konstrukcji gowicy i kolektora dolotowego.
Pozdrawiam

p.s. w golfie 2 calkiem fajnie chodzi :]

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 19:21
przez Tonny S
Mrozio napisał(a):w temacie jest 8V
Myslalem ze o 16V chodzi - proponuje przy najblizszej okazji posluchac - instruktorzy ze Szkola Jazdy Subaru sami stwierdzili, ze chodzi jak Subarynka - bardzo charakterystyczny dzwiek.

Mrozio napisał(a):Dzwieku tj.w 1.6 16V nie usyskacie w 1.6 8V

To wiemy, ani dzwieku ani przyrostu mocy, ktora uzyskuje sie poprzez usuniecie zwezki w dolocie 16V + odpowienio dobrany dolot.

Mrozio napisał(a):Dzwiek zalezy od konstrukcji gowicy i kolektora dolotowego.
W tym wypadku to o dziwo plastik :roll:


Mrozio napisał(a):p.s. w golfie 2 calkiem fajnie chodzi :]
Mowa o 1.6 8V 75 KM z kolektorem od SR-a ?? Nie znam tych silnikow dlatego pytam.

Rozwin temat moze przedstaw projekt.

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 21:03
przez Mrozio
AKS i AFT to blizniacze silniki o mocy 100KM i 140Nm ich mlodsi bracia to AKL,AHL... maja 101KM i 145Nm kolektor plastikowy (wieksza srednica wew.w porownaniu do zeliwnego kol.AFT) inna przepustnica (o dziwo mniejsza) i sterowanie simos 2 oraz inne wtryski (inne ozn. odnosnie wydajnosci to nie wiem) najmlodsze silniki z serii 1.6 8v to BFQ,BFS... maja 102KM i 148Nm -inne tloki inny walek i korbowody (tzn. maja one oznaczenia, odnosnie wygladu to nie wnikalem az tak bardzo).To tak w skrocie na temat 1.6 ok 100KM
1.6 16V zdazylem juz poznac wraz ze slynna zwezka w dolocie. Faktycznie dzwiek ze stozkiem jest ... si ponoc ladniejszy z VW jest tylko 1.8 KR ze stozkiem,ale to tylko pogloski nie mialem okazji porownywac jednego i drugiego razem.
Odnosnie mojego golfa mam w nim tjuning z takimi kwiatkami jak:
-wlasnie ten nieszczesny stozek, ktory nadal uwazam ze w tym silniku jako zamiennik papierowego filtra to kiepski pomysl - obniza moc i moment
-wydech z kawasu Bastuck A grupowy - przekozaczylem bo ma on 56 mm wew.srednicy,ale na koncu jest 2x35mm!!! to przesada !! nie ma zwezenia i to rowniez powoduje spadek mocy i momentu przy seryjnym silniku
Narazie to tyle co popsulem i z czystym sumieniem moge wszystkim odradzic. To co zmienie a da pozytywny skutek opisze.

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 21:33
przez Cichy
Ja mam seata z silnikem 1.6 AKL tego 103km 2002rok 74 kw przynajmniej tak jest w świadectwie homologacii
dzięki
pozdrawiam cichy

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 5 sierpnia 2006, 14:41
przez baku
Cichy napisał(a):Ja mam seata z silnikem 1.6 AKL tego 103km


To chyba jakiś bonus dostałeś :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Ulepszanie 1.6 8V

PostNapisane: 5 sierpnia 2006, 17:30
przez Cichy
pomyłka 100 km
sory