Strona 1 z 1

1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

PostNapisane: 17 lipca 2015, 22:25
przez LuisLeon
Witam jak wszyscy albo niektórzy wiecie dążę dalej do celu (projekt marzenie) Swap udany wszystko ładnie śmiga. Teraz czas przyszedł na mody, tak dla wyglądu, dźwięku a przede wszystkim MOCY! :p A więc tak pacjent to 1,8t AUQ. Zakupione już mam i czeka na montaż DP, FMIC TiP (kiedyś pewnie wpadnie z kwasówki) Przejdę do sedna. Czytałem dużo na temat zaworów upustowych typu blow off, mam podzielone zdanie dlatego mi doradźcie czy montować go czy zostać przy seryjnym DV? Kolejne pytanie odnośnie stożka. Wiem że on potrafi nawet nieźle sapać przy seryjnym DV. Jaka firmę byście mi polecili? Jaka jest średnica montażowa filtra? Auto będę stroił w rzeszowie w RS Motorsport. Seria wyszła mi 181 koni i 248 Nm (mierzone na hamowni w Leżajsku) Co więcej byście mi doradzili? Dzięki wielkie Pozdrawiam :)

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

PostNapisane: 20 lipca 2015, 06:48
przez bartoszstce
Moim zdaniem blow off nie jest tu jeszcze potrzebny, chyba że chcesz mieć efekcik dla słuchu ;) A zamiast stożka polecam dobrą wkładkę w ori puszkę :)

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

PostNapisane: 20 lipca 2015, 21:28
przez LuisLeon
Chodzi mi o to żeby to w miarę sapało, bez strat na mocy i bez błędów w ecu... Zastanawiam się nad stożkiem K&N

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

PostNapisane: 21 lipca 2015, 09:38
przez Sebool2006
Jak już masz zamiar modzić to jest sens zakładać stożek by zbierał więcej syfu w dolot ?
Na twoim miejscu wolałbym dozbierać kilka $$ i zrobić to raz a porządnie niż później skomleć,że coś jest nie tak z silnikiem.

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

PostNapisane: 21 lipca 2015, 21:09
przez hornet15re1
Pierwsze co to zrób sobie program na 1bar i zamontuj FMIC(kolejność nie ma znaczenia) i powinno Ci wystarczyć,na DownPipe szkoda kasy,jak i na stożek,bo to straszna wioska i narobisz sobie problemów,a co do BlowOff to ja mam zamontowany hybrydowy od Properfekta i żadnych problemów nie mam,a jak chcesz jeszcze wydać troche kasy to zamontuj In-pipe z sylikonu i będzie git,a jesli masz ori wydech od 1.8T to go nie ruszaj,bo nie uzyskasz wiele a koszta ogromne.

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

PostNapisane: 21 lipca 2015, 21:52
przez LuisLeon
To stożek odradzacie? Na razie zostanę przy seryjnym DV. hornet15re1 Fmic, DP i TIP już mam czeka na montaż (wrzesień) Czyli przelot też odpada? Sebool2006 co masz na myśli "dozbierać kilka $$ i zrobić to raz a porządnie niż później skomleć,że coś jest nie tak z silnikiem" Co jeszcze mogę dokupić? Śmiało rozważę propozycje :P

-- 21 lipca 2015, 21:52 --

A chciałem "kałena" K&N kupować :D

Re: 1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

PostNapisane: 18 sierpnia 2015, 06:08
przez Mok
Weź chopie sobie wkładkie kałena kup i byndzisz zadowolony, defałki nie ruszaj. Blow off nie ma sensu w 1.8T, więc odpuść tema... albo nie, chcesz kupić DV ode mnie? Zajebiaszczy i bajerancki? puff puff :) :twisted: