1,8T 20V- kilka pytań odnosnie modów

Witam jak wszyscy albo niektórzy wiecie dążę dalej do celu (projekt marzenie) Swap udany wszystko ładnie śmiga. Teraz czas przyszedł na mody, tak dla wyglądu, dźwięku a przede wszystkim MOCY! :p A więc tak pacjent to 1,8t AUQ. Zakupione już mam i czeka na montaż DP, FMIC TiP (kiedyś pewnie wpadnie z kwasówki) Przejdę do sedna. Czytałem dużo na temat zaworów upustowych typu blow off, mam podzielone zdanie dlatego mi doradźcie czy montować go czy zostać przy seryjnym DV? Kolejne pytanie odnośnie stożka. Wiem że on potrafi nawet nieźle sapać przy seryjnym DV. Jaka firmę byście mi polecili? Jaka jest średnica montażowa filtra? Auto będę stroił w rzeszowie w RS Motorsport. Seria wyszła mi 181 koni i 248 Nm (mierzone na hamowni w Leżajsku) Co więcej byście mi doradzili? Dzięki wielkie Pozdrawiam 