Strona 1 z 1

[problem] 1,6 akl powered by lpg

PostNapisane: 31 sierpnia 2006, 09:51
przez KRISTOF
mam pewien problem moze wiecie co to moze byc pojechalem w trase moim samochodzikiem po ok 400km nastapil wystrzal gazu i od tej pory dzieje sie cos dziwnego tzn spada temperatura ( jadac w trasie wacha sie od 90 2 kreski nizej i pozniej wraca i tak sie dzieje raz na jakis czas) a druga sprawa to samochod stracil moc zaczyna sie dlawic tak przy 3 tys obrotow. Autko wrocilo z powrotem te 400km o wlasnych silach.

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

PostNapisane: 31 sierpnia 2006, 10:19
przez Kozak
prawdopodobnie wystrzał uszkodził Ci przepływomierz

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

PostNapisane: 31 sierpnia 2006, 15:25
przez Cichy
witam wszystkich
ja mam podobny problem ze swoim leonkiem choć przepływomierz wymieniłem i jest sprawny w 100%

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

PostNapisane: 31 sierpnia 2006, 19:08
przez leem
michał kozak napisał(a):prawdopodobnie wystrzał uszkodził Ci przepływomierz

moim zdaniem też przepływka :?

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

PostNapisane: 4 września 2006, 13:38
przez AxeD
a komputer nic Ci nie pokazuje ? Bo mozliwe jest jeszcze, ze jesli masz sekwencyjny gaz, to kolektor dolotowy mogl sie rozszczelnic

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

PostNapisane: 18 września 2006, 11:55
przez THOMAS_PL
AxeD napisał(a):a komputer nic Ci nie pokazuje ? Bo mozliwe jest jeszcze, ze jesli masz sekwencyjny gaz, to kolektor dolotowy mogl sie rozszczelnic


na sekwencji nie maprawa strzelac chyba że zostałazałożona w stodole...
KRISTOF podaj więcej info....

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

PostNapisane: 20 września 2006, 08:48
przez AxeD
THOMAS_PL proponuje uwazniej czytac. KRISTOF napisal, ze mial strzal i ma teraz klopoty. Co ciekwe nie koniecznie musi byc w stodole zakladane bo wystarczy, ze mapper ma cos nie "teges" i poda duzo gazu - problemy gotowe. Ja napisalem o roszczelnieniu - czytaj falszywe powietrze. Ja mialem takie jaja, wiec staram sie cos podpowiedzec koledze.

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

PostNapisane: 3 października 2006, 18:52
przez Gawloss
KRISTOF napisał(a):mam pewien problem moze wiecie co to moze byc pojechalem w trase moim samochodzikiem po ok 400km nastapil wystrzal gazu i od tej pory dzieje sie cos dziwnego tzn spada temperatura ( jadac w trasie wacha sie od 90 2 kreski nizej i pozniej wraca i tak sie dzieje raz na jakis czas) a druga sprawa to samochod stracil moc zaczyna sie dlawic tak przy 3 tys obrotow. Autko wrocilo z powrotem te 400km o wlasnych silach.



sekwencja moze strzelic zalezy to od zalozenia i od komputera sterujacego przewaznie montowane sa polskie sekwencje z komputerem "stag" bolaczka tych sekwencji j komputer ma ustalona pewna srednia i nie jest on ekonomiczny nie kozna nim sterowac i przelaczaqc na tryby jak w innych kompach tego typu ;wiekszosc monterów nie demontuje kolektorow wtryskowych tylko sie w wierca w nie jak sa na silniku a opilki moga niezle pozniej namotac; spadajaca temperatura moze byc spowodowana zlym umiejscowieniem parownika a nie masz wyciekow nigdzie plynu po montarzu i czy masz szczelne przewody doprowadzajace plyn chlodniczy do parwnika ostatnie pytanie parownik podlaczony masz pod przewod głowny czy do przewodow nagrzewnicy jesli nagrzewnicy co wiekszsc monterow to robi w zime sa problemy z nagrzewaniem kabiny
jesli cos pomotalem poprawcie mnie

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

PostNapisane: 3 października 2006, 20:36
przez Cichy
witam
w leonie 1.6 parownik mozna podłączyć pod przewody podłączone pod ogrzewacz filtra oleju i jest wszystko ok ja do swojego zamontowałem BRC bardzo dobra firma niema zadnych problemów z gazem jezdze na orginalnych świecach, przewodach i nic zrobiłem juz 60 tyś na gazie w rok i nic tylko podobno sonda szybciej padnie