Strona 1 z 1

1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 14 października 2006, 16:13
przez PAWEL20VT4
Cześć

Zakładam oddzielny temat bedę tutaj starał się opisać modyfikacje leona, decyzja o modyfikacj zapadła :-)

Modyfikacje powinny objąć

Zakucie motoru
układ paliwowy
Sprzeglo
komputer
turbina
i mase innych pierdułek
zawieszenie

Jeżeli ktoś ma jakieś propozycje to zapraszam do dyskusji

Paweł

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 14 października 2006, 16:21
przez Streat
PAWEL20VT4, a tym razem kto bedzie to robil :?:

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 14 października 2006, 16:59
przez Fawor
GEKO + DTA?

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 14 października 2006, 18:08
przez Grześ
Czy bedziesz probowal wystroic auto bez SA tylko na seryjnym ECU bo widzielm ze EX w twoim temacie na streetracingu sie udzielal i twierdził ze sie da ?

Myslales nad honowaniu diamentem bloku silnika ?

Fawor napisał(a):GEKO + DTA?

mozesz rozwinać

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 14 października 2006, 18:38
przez Fawor
pierwszy człon - poznańska firma tuningwa, jakąs szybką Corsę mają, albo cuś :wink:
drugi: SA, ktorego strojeniem zajmuje się własnie geko
A sam zwrot byl pytaniem do Pawła na co się zdecydował :)

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 14 października 2006, 19:03
przez Grześ
Fawor napisał(a):jakąs szybką Corsę mają, albo cuś

a tak zeczywiscie cos tam na cwiartke sie toczy :mrgreen:

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 15 października 2006, 12:51
przez PAWEL20VT4
Jeszcze nie wiem kto w grę wchodzi Tomson i Geko, na korzyść tego pierwszego przemawia że zrobili już nie jeden 1,8 T, a Geko jest w Poznaniu.

SA- bedzie chba DTA ten wyższy model
Tak blk bedzie tuejowany i honowany :)

Na razie zstanawiam sie nad turbiną do wyboru mam

GT2071R lub GT3070 WG.

Paweł

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 15 października 2006, 20:45
przez Artur20vt
nie bawilbym sie w 2871 bo moim zdaniem turbina nie jest trafiona. Duza czapka zimna a zbyt mala goraca. Szedlbym raczej w 3071. Kwestia zastanowienia tylko czy wewnetrzny WG czy zewnetrzny.....

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 15 października 2006, 20:57
przez Fawor
czy wewnętrzny wastegate ma jakąs przewagę nad zewnętrznym?

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 15 października 2006, 22:24
przez PAWEL20VT4
Zewetrzny podobno lepszy tylko trzeba mieć gdzie go upchnąć :-(

Paweł

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 15 października 2006, 22:31
przez Fawor
No mi tez się tak wydaje. Dzieki wydajnosci mozna sterować turbiną we wiekszych zakresach no i pewnie stabilniejszy tez. Pytanko: czy długosc "odnogi" od kolektora, na ktorej instaluje sie WG ma jakies znaczenie?

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 16 października 2006, 09:56
przez Artur20vt
WG zewnetrzny jest dobry jesli turbina nie posiada wewnetrznego. Kiedys u kolegi porownywalismy zachowanie auta na zewnetrznym WG przy 2871. Roznic wiekszych nie bylo...

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 16 października 2006, 10:43
przez PAWEL20VT4
No właśnie, takie dośwaidczenia są najlepsze, bo teoretycznie to można dużo liczy sie praktyka :) Myśle że przewagą zewnętrzengo moze być to, że nie musi być tak blisko turbiny wiec nie jest narazony na wysokie temp, z drugiej strony to kolejne połączenie, które może sie rozszczelnic i dodakowa masa :)

Paweł

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 16 października 2006, 14:40
przez Fawor
A jak jest z tą odnogą od WG? Ma to jakies znaczenie jakiej jest ona długosci?

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 18 października 2006, 18:13
przez Grześ
Fawor, wydaje mi sie ze im dłuzsza odnoga tym gozej bo bedzie przekierowywala (dzielila) strumien gazow ktory bedzie z opuznieniem i z mniejsza sila wpadal na lopatki wiatraka

PAWEL20VT4, moze kolektor z atp bedzie natyle maly zeby zmiescic wiatrak i wg zewnetrzny

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VVWM

a tu drugi link z przedmiotem o ktora pytales na SN moze pomoze

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fidanza- ... dZViewItem

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

PostNapisane: 18 października 2006, 21:11
przez PAWEL20VT4
Witam

Dzieki za linki, taki kolektor miałem już kiedyś :-( niestety do 4x4 on nie podchodzi.

Chyba tak zrobie koło jedno masowe plus docisk by Radzikowski.


Paweł

[ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 ]
Cześć

Poniżej link do poogladania z stanu modyfikacji niebieskiego :)


http://galerie.tomson.com.pl/album29

Paweł

[ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 ]
Grześ napisał(a):Fawor, wydaje mi sie ze im dłuzsza odnoga tym gozej bo bedzie przekierowywala (dzielila) strumien gazow ktory bedzie z opuznieniem i z mniejsza sila wpadal na lopatki wiatraka

PAWEL20VT4, moze kolektor z atp bedzie natyle maly zeby zmiescic wiatrak i wg zewnetrzny

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VVWM

a tu drugi link z przedmiotem o ktora pytales na SN moze pomoze

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fidanza- ... dZViewItem


Wybarałem cały zestaw spec