Strona 1 z 1

EGR

PostNapisane: 6 lipca 2016, 20:22
przez Kr3c1k
Witam.

Pisalem juz o swoim problemie moderator zamknal temat ale wkoncu doszlem co sie stalo. Spojrzalem na przepustnice byla czysta. Wiec odpialem kostke od EGR wrazie czego zaizolowalem tasma i rundka do pracy. Przestalo falowac i jakby wieksza moc dostal. Pytanie mam czy moge tak jezdzic czy lepiej wymienic EGR?

Re: EGR

PostNapisane: 7 lipca 2016, 06:12
przez marcin7x5
Jak nie będzie ci przeszkadzał check na desce to jeździj. Tylko dziwne że odpięcie wtyczki uszczelniło zawór. Możesz pobawić się w jego czyszczenie i adaptację.

Re: EGR

PostNapisane: 7 lipca 2016, 20:02
przez Kr3c1k
Pomysle w week. Troche poczytalem na forum ze jak sie odlacza to dobrze pogazowac zeby sie zamknal. Mi sie udalo bez tego a tylko wtyczke odpialem. Mieszkam w UK wiec lepiej kupic uzywany EGT ze szrotu czy przeczyscic?

Re: EGR

PostNapisane: 7 lipca 2016, 22:06
przez marcin7x5
Zawsze lepiej reanimować swój.