Strona 1 z 1

błąd 17939 i 17511 i mokre gniazda wtryskow 1,8t

PostNapisane: 30 lipca 2016, 21:33
przez 8rafal4
witajcie!
17939 - camshaft timing adjustment open circuit
czy to jest błąd czujnika walka rozrządu czy zaworu N205?czytałem w necie i już zgupialem co mi padło.możecie doradzić co ma sprawdzić by dokładnie wiedzieć co jest grane.Auto jedzie normalnie nie szarpie nie zamula,odpala normalnie.
17511 - oxygen (lambda) sensor heating b1 s1 performance too low
mam wydech przelotowy i wcześniej tego błędu nie miałem tam chyba jest sonda szerokopasmowa poprzednik mi mówił.jak mam sprawdzić co tam padło jakiś opornik czy jak to zbadać?
mokre gniazda wtrysków wyczytałem ze o ringi trzeba wymienić to będzie powodem przepuszczania?
035906149A
06A906149 ma wtryski z bam myślę ze może oba ornigi odrazu wymienić.

-- 24 lipca 2016, 23:16 --

zawór n205 był wymieniany z 15tys temu z lanuchem z allegro niby oryg.i całkiem inny błąd wtedy był
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 002 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)- Intermittent

-- 24 lipca 2016, 23:16 --

zawór n205 był wymieniany z 15tys temu z lanuchem z allegro niby oryg.i całkiem inny błąd wtedy był
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 002 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)- Intermittent

-- 24 lipca 2016, 23:18 --

zawór n205 był wymieniany z 15tys temu z lanuchem z allegro niby oryg.i całkiem inny błąd wtedy był
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 002 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)- Intermittent

-- 30 lipca 2016, 22:33 --

witajcie!
mam mokre gniazda wtrysku chciałem wymienić i nie mogę ich odkręcić.jest jakiś sposób na odkręcenie ich bez odkręcania kolokatora ssącego??

Re: błąd 17939 i 17511 i mokre gniazda wtryskow 1,8t

PostNapisane: 30 lipca 2016, 21:46
przez marcin7x5
Powinny być wykręcane razem z całą listwą.

Re: błąd 17939 i 17511 i mokre gniazda wtryskow 1,8t

PostNapisane: 31 lipca 2016, 08:54
przez 8rafal4
Ale gniazda wtryskow sa plastikowe i wkrecane w kolektor ssacy.jak próbuje mocniej odkrecic to gniazdo zaczyna lekko pekac a nie odkrecac:(

Re: błąd 17939 i 17511 i mokre gniazda wtryskow 1,8t

PostNapisane: 31 lipca 2016, 10:58
przez marcin7x5
Ale to cieknie ci gniazdo wtryskiwacza w kolektorze ssącym? Może to wina oringu na wtryskiwaczu.

Re: błąd 17939 i 17511 i mokre gniazda wtryskow 1,8t

PostNapisane: 1 sierpnia 2016, 16:54
przez 8rafal4
dzięki za zainteresowanie.Cieknie mi z gniazda oring są ok ale przy okazji kupiłem tez oringi by wymienić naraz jak grzebie tam.Odkręcałem powoli i pękły niestety 2 gniazda jednak musiałem wyjąc kolektor ssący by nie wpadły resztki do silnika.uszczelkę muszę jeszcze zamówić od kolektor i te śruby co trzymają kolektor są na klej do gwintów? bo takie zielony gwint j te gniazda wtrysków widać ze tez były jakaś posmarowane ale jak dzwoniłem na serwis niby nic nie ma ale wole zapytać was

Re: błąd 17939 i 17511 i mokre gniazda wtryskow 1,8t

PostNapisane: 1 sierpnia 2016, 19:27
przez marcin7x5
Nowe oringi należy przesmarować czystym olejem silnikowym przed montażem.

Re: błąd 17939 i 17511 i mokre gniazda wtryskow 1,8t

PostNapisane: 4 sierpnia 2016, 15:07
przez 8rafal4
chodziło mi o gniazda wtrysku te plastikowe bo jak odkręcałem to było czymś przesmarowane

-- 3 sierpnia 2016, 22:39 --

Witajcie gniazda ogarniete:)dzieki

-- 4 sierpnia 2016, 16:07 --

no i nie nacieszyłem się długo wyskoczył chack
1 Fault Found:
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
Readiness: 0010 0000
17544 - rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system "za ubogi"
tylko auto normalnie jedzie nie dusi,obroty nie falują gniazda,wtryski suche znowu czeka mnie dłubanie( wczoraj jeździłem było ok dziś podjechałem do sklepu wracam odpalam i świeci kontrolka na kompie nie dało się skasować

Re: błąd 17939 i 17511 i mokre gniazda wtryskow 1,8t

PostNapisane: 4 sierpnia 2016, 20:28
przez marcin7x5
Sprawdź czy nie łapie fałszywego powietrza tam gdzie grzebałeś. Popsikaj czymś łatwopalnym na te wtrysku i gniazda i będzie słychać czy auto wchodzi na inne obroty. Tylko nie rób tego na mocno nagrzanym silniku bo się zapali.

Re: błąd 17939 i 17511 i mokre gniazda wtryskow 1,8t

PostNapisane: 5 września 2016, 13:00
przez 8rafal4
potrzebny jest nastawnik łańcucha na walkach w ARY czy coś daje?

wymieniałem rok temu napinacz i łańcuch oryg niby z allegro za 700zl od niedawno znowu blad 17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open P1531 - 35-10 - - - Intermittent.
gadałem z pewna firma która przerabia auta i mowie ze ma taki problem z przestawiaczem łańcucha na walkach i mówił ze on tylko jest do zmian faz dla katalizatora by szybciej się niby grzał ekologia tylko a na wpływ silnika wcale mam ARY silnik.Racje ma?może zastąpić mechanicznym bez sterowania elektr. i w komie pozmienia i już będzie na zawsze spokój.Ma nastawiacz wpływ na osiągi przestawiacz bo co rok wymieniać tragedia

-- 27 sierpnia 2016, 12:55 --

jakie powinno być ciśnienie oleju na zimnym i na ciepłym

-- 30 sierpnia 2016, 17:56 --

miałem mierzone ciśnienie oleju na zimnym na luzie 4,2/4,5 na ciepłym na luzie 2 a przy 3tys obr. 4,5 co sadzicie dobrze jest??

-- 3 września 2016, 10:31 --

nikt nic nie wie

-- 5 września 2016, 14:00 --

olej wymieniałem olej 500 km temu leje olej LIQUI MOLY 5/40 tez robiłem płukankę i wymieniam co 9tys oliwę.u mnie wychodzi ze cewka padła bo zero oporności jest i na vagu cały czas off prad dochodzi do cewki czy sama cewkę da się naprawić albo z innego modelu nastawnika przełożyć ktoś już tak robił z was??znalazłem zamienniki nastawnika z firmy SWAG I FEBI kosztują 1400zl.wymieniał ktoś bo bylem w znanej firmie tuningowej i mówią ze najlepiej oryg tylko cena zabija 2500