Strona 1 z 1

Ogromna ilość błędów

PostNapisane: 4 lutego 2017, 13:52
przez igor94
Witam wszystkich :-D
Nastał moment kiedy Leoś rzygnął dosłownie błędami, a deska zrobiła się istną choinką... zdarza się, że w trakcie jazdy auto zaczyna pikać włącza się ABS, kontrola oleju jak i wykrzyknik (oczywiście płyny sprawdziłem).

VAG pokazał:
P0401Zawór EGR - wykryty mały przepływ
P0134Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
P1649CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
P1650CAN data bus > oprzyrządowanie. przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
P1636CAN data bus, SRS - brak sygnału > przewody, SRS, rezystor w ECM
P1570Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
P0138 Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - wysokie napięcie
P1602Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
P0501Czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwód
P1648CAN data bus - wadliwe działanie

odnośne Lambdy wiem o co chodzi, imo sprawdzę na drugim kluczu, chociaż nigdy nie miałem problemu z odpaleniem itp, niskie napięcie myślę, że może być, z racji tego, że samochód stał teraz tydzień, zaś błędy can, tok myślenia prowadzi na licznik, co sądzicie ?

Re: Ogromna ilość błędów

PostNapisane: 4 lutego 2017, 17:12
przez marcin7x5
Duży rozrzut w błędach może być przyczyną uszkodzonego sterownika lub problemami z zasilaniem.

Re: Ogromna ilość błędów

PostNapisane: 4 lutego 2017, 20:05
przez Tracer2
Klemy na aku oczyść. Masę silnika sprawdż.

Re: Ogromna ilość błędów

PostNapisane: 5 lutego 2017, 09:10
przez black-dimon
Aku tez warto sprawdzić, mam na myśli, ze może byc oberwana cela.

Re: Ogromna ilość błędów

PostNapisane: 5 lutego 2017, 11:35
przez igor94
Właśnie teraz zaczął mnie intrygować ten akumulator, bo sondy np 1 mam nowa, a drugiej jest założony emulator, a jak jadę wieczorem, zauważyłem, że jak otwieram szybę, to przygasają światła

Re: Ogromna ilość błędów

PostNapisane: 5 lutego 2017, 11:57
przez marcin7x5
Tu nie chodzi o sam aku co o przyłącza kabli od niego odchodzących. Sprawdź w tej puszce nad akumulatorem oraz w listwie z przekaźnikami.

Re: Ogromna ilość błędów

PostNapisane: 5 lutego 2017, 14:09
przez igor94
Kable wyglądają ok. Droga kieruje teraz na na alternator albo regulator napięcia, chociaż ten akumulator nie daje mi spokoju, bo po przesiadce z diesla, trochę martwi mnie akumulator 45ah czy nie jest za słaby?

Re: Ogromna ilość błędów

PostNapisane: 5 lutego 2017, 18:32
przez marcin7x5
Ja w swoim 1,6 jeździłem na takim i był za słaby. Teraz mam 61Ah i jest ok i taki zalecany jest wg etki. Do 1,4 jak nie ma bajerów to powinien wystarczyć.