Strona 1 z 1

Wypadanie zapłonu cylinder 2

PostNapisane: 29 lipca 2017, 16:10
przez Makar997
Jak w temacie wypadanie zaplonu cylinder 2. Cewki nowe , swiece nowe , ecu wymienione , przewody sprawdzone , silnik po remencie... Dalej wypadanie zapłonu cylinder 2 . jakieś pomysły ??

-- 29 lipca 2017, 16:10 --

Zapomnialem dodac ze silnik 1.6 16v azd

Re: Wypadanie zapłonu cylinder 2

PostNapisane: 29 lipca 2017, 19:15
przez marcin7x5
Wtryskiwacz paliwa sprawny? Przełóż go na inny cylinder i zobacz czy wypadanie się też przeniesie. Może być też wiązka elektryczna od tego wtryskiwacza lub sama kostka uszkodzona. W tych silnikach iskra idzie na 2 cylindry jednocześnie wiec układ zapłonu raczej wykluczyć można.

Re: Wypadanie zapłonu cylinder 2

PostNapisane: 29 lipca 2017, 20:04
przez Makar997
Wtryski ok . mozna np. Skumplowac kable z innej kostki ?? Chyba z 4 mozna ????

Re: Wypadanie zapłonu cylinder 2

PostNapisane: 30 lipca 2017, 13:19
przez marcin7x5
Chcesz podpiąć wtrysk kablami od innego wtrysku??? Nic to nie da bo każdy wtrysk sterowany jest osobno przez ecu. A jak sprawdzałeś wtrysk że wiesz że jest ok?.

Re: Wypadanie zapłonu cylinder 2

PostNapisane: 30 lipca 2017, 17:21
przez Makar997
Zamienilem wtryski miejscami i dalej wypadanie na 2

Re: Wypadanie zapłonu cylinder 2

PostNapisane: 30 lipca 2017, 19:47
przez marcin7x5
No albo elektryka od tego wtrysku albo elektryka od zapłonu na tym cylindrze albo brak kompresji...

Re: Wypadanie zapłonu cylinder 2

PostNapisane: 31 lipca 2017, 07:30
przez Makar997
Mozna to jakos zmierzyc ??

Re: Wypadanie zapłonu cylinder 2

PostNapisane: 31 lipca 2017, 18:04
przez marcin7x5
Można. Elektrykę od zapłonu mierzysz diodą lub miernikiem czy miga podczas kręcenia rozrusznikiem. Jak nie miga to miernikiem sprawdź czy dochodzi masa i napięcie w kostce. Kompresję silnika mierzysz specjalnym przyrządem. Szczelność zaworów można sprawdzić w przypadku pomiaru kompresji z próbą olejową. Wtrysk mierzysz omomierzem ok 14 ohm powinno być a wiązkę elektryczną sprawdź też diodą czy podaje impulsy do wtyczki. Jak nie to omomierz i sprawdzasz opór kabelków od wtyczki aż do ecu oraz czy nie ma zwarcia pomiędzy nimi.