Strona 1 z 1

Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 12 stycznia 2007, 23:06
przez Dżoyo
W GT nr11 (95) opisane są przez firmę VTG kolejne etapy modyfikacji 1,8T. Zalecają oni przy wzroście mocy powyżej 250KM "zakucie" silnika. Obecnie mam 195KM czy zatem przy instalacji podtlenku azotu firmy NX mogę zapodać końcówki wtryskiwaczy o przyroście mocy +50KM. Czy seryjne wtryskiwacze od wersji 180KM wytrzymają taki chwilowy przyrost mocy do 245KM??

Re: Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 12 stycznia 2007, 23:14
przez Marcin_TDI
yy wtryskiwacze czemu maja nie wytrzymac ?? nie wytrzymac moze korbowod lub np tloki.... wtryskiwacze do N2o chyba sa wogole inne ?? :shock:

Re: Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 12 stycznia 2007, 23:27
przez AdamTower
Dżoyo napisał(a):W GT nr11 (95) opisane są przez firmę VTG kolejne etapy modyfikacji 1,8T. Zalecają oni przy wzroście mocy powyżej 250KM "zakucie" silnika. Obecnie mam 195KM czy zatem przy instalacji podtlenku azotu firmy NX mogę zapodać końcówki wtryskiwaczy o przyroście mocy +50KM. Czy seryjne wtryskiwacze od wersji 180KM wytrzymają taki chwilowy przyrost mocy do 245KM??


nie lepiej iść w profi modyfikacje, niż zakładać "gówna" typu NX ?? moim zdaniem to szkoda kasy na NX'a - lepiej zainwestować w turbo k04 itd.

Re: Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 13 stycznia 2007, 16:23
przez Tonny S
Byl jeden co strzelal przy sofcie i niby k04 75 KM a z zakutym silnikiem 150 KM przy ponad 300 KM tylko zapomnial mowic ile razy poplnely tloki ;-)

Szkoda kasy na to.

Re: Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 13 stycznia 2007, 19:47
przez PAWEL20VT4
Cześć

1.8 T nie lubi NX, szczególnie seryjny były różne pomysły ale do tego potrzebna jest zaawansowana instalacja do dozowania strzału a to już są spore koszta.

Paweł

Re: Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 14 stycznia 2007, 01:47
przez Dżoyo
W grę wchodzi oryginalny NX Stage One z dyszami do strzału od 35 - 150KM + dodatkowo kocyk grzewczy z zaworem NX do podtrzymania stałego ciśnienia w butli co jest niezbędne w naszych warunkach pogodowych oraz ciśnieniomierz gazu. Cena sklepowa to 4255zł. Ja mam okazję kupić to za 2400pln.
Czy za 2400pln będę miał dodatkowych 50KM?? Za tą kwotę to co najwyżej K04-01 + strojenie do około 210-215KM (oczywiście bez wymiany wtrysków).
P.S.
wiem, że zestaw ma dodatkowy solenoid na Pb sorky, faktycznie chodziło mi o pompę paliwa. Miałem kiedyś w poprzednim aucie org. zestaw N2O ale nie skończyło się to za dobrze dla auta, ale była to moja wina, bo przesadziłem z końcówkami :mrgreen: (doszedł jeszcze wiek auta) ale to już inna opowieść :D

Re: Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 14 stycznia 2007, 10:05
przez nixu
Dżoyo, jezeli masz zamiar zamontowac to i jezdzic tym autem na codzien to zapomnij - jest to nielegalne. Jezeli jest to auto na zawody to zainwestuj lepiej w kucie silnika..

Re: Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 14 stycznia 2007, 10:59
przez AdamTower
Dżoyo napisał(a): Za tą kwotę to co najwyżej K04-01 + strojenie do około 210-215KM

ale te konie masz cały czas. Dalej uważam za kompletny bezsens zakładanie NX'a

Re: Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 14 stycznia 2007, 12:31
przez Dżoyo
No dobra, teraz to już przyznaje, że mi namieszaliście w głowie i mam mieszane uczucia, ale czy któryś z was jeździł kiedyś autem wyposażonym w taką instalacje, wiecie co to za frajda ?? :-D

Re: Jaki strzał N2O wytrzyma seryjny silnik 1,8T 180KM

PostNapisane: 14 stycznia 2007, 14:15
przez Tonny S
Ja smigalem tym potworem co opisywalem i pewnie kilka osob na tym forum tez :-) i poza podjarka nx i sykiem wtrysku wrazen z dupohamowni praktycznie zadnych.

Tak jak radza koledzy zainwestuj lepiej w turbo lub FMIC albo razem i ciesz sie ze stalej mocy.