Potrzebuje waszej pomocy...
Mianowicie jestem posiadaczem cupry R 1.8T bam po kilku modach :
Turbo hybryda k04
Większe wtryski
pompa paliwa walbro 255l/h
intercooler centralny
Zrobiona mapa na 272 KM
Przechodząc do konkretów
W ostatnim czasie padło turbo, mianowicie odpadła klapka, i pokrzywiło koło kompresji, była delikatnie popękana muszla, turbo oddałem zrobili, poskładałem wszystko do "kupy" założyłem n75 z końcówką F a jeździłem wcześniej na E, samochód przeładowywało przy połowie gazu dmuchnął 1,5 bara, zamieniłem na n75 z końcówką E (bałem się, że łopatki wylecą przez wydech) na której jeździłem przed zrobieniem turbo.
Wszystko było ok boost 1,3 bara (mapa zrobiona na takie doładowanie) auto wstawało od 2,5 .
Przejechałem jakieś 3 km, dokręciłem go do końca, strzał (twarde odcięcie Popcorn) i coś się stało, turbo wstaje od 4 tysięcy i osiąga maksymalnie bara...
Spalanie na biegu jałowym po tej akcji 2,4 l, przy spokojnej jeździe auto zjadło dzisiaj 22 L

Ręce opadają nie mam już kompletnie pomysłów...
Proszę was o POMOC !
N75 sprawdzone
przewody, podciśnienia Ok