Jako ze zamontowalem sobie GFB, a nie posiadam do niego zadnej instrukcji [na oficjalnej stronie nie znalazlem, na Vortex'ie tez nie] nastawien itp. mam male pytanie.
Jak powinna wygladac jego regulacja - jesli chodzi twardosc.
Regulacja upuszczanego powietrza to sprawa wzgledna - u kazdego dziala inaczej, ale nie o ta regulacje pytam.
Czy jest moze jakas tabela, na ktorej jest wyraznie napisane ze np. dla cisnienia doladowania 0,6bar pokretlo nalezy ustawic tak czy tak ?
Mam Leona 1.8T serie. GFB w tej chwili ustawiony na 3 x 360* w kierunku + [plusa] od maksymalnej wartosci - [minus].
Pytam o to wszystko bo mam inny problem. Po wymianie seryjnego DV na GFB... gdy paluje samochod, to po zmianie np. z 2. biegu na 3. jest czasem chwilowy [doslownie sekundowy] lag. Jakby chwila zastanowienia, po czym zaczyna normalnie samochod ciagnac. Dzieje sie to dokladnie po wpieciu wyzszego biegu z bardzo wysokich obrotow [np. ~7400]
Nie bylo tego wczesniej.
Czy moze to oznaczac, ze GFB jest ustawiony za miekko ?