Strona 1 z 1

1.8t BAM cofa zapłon 2 i 4

PostNapisane: 4 stycznia 2019, 19:30
przez Tedi509
Witam

Mam problem z leonem, mianowicie cofa mi zapłon, i to tylko na 2 i 4 cylindrze. Zamieniałem cewki miejscami, wymieniłem swiece, dv, n75 i zero poprawy. Dziwne jest to ze nie ma zadnej zmiany czy to pb czy lpg. Na pb troche go podlałem paliwem i nic to nie daje. Wgrałem serie i dalej to samo cofki na 2 i 4. Auto ma moc nie odczuwam jakichś spadków ale wolał bym widzieć tam same zera. Ciśnienie 12,5 na kazdym, rok temu silnik robiony. Obecnie brak katów, dp3" dalej 2,5" na jednym tłumiku, tip 3" i regulator 4bar. Ma ktoś pomysł? Dziwne jest to ze czasem robiąc logi są same 0 a czasem cofki zaczynaja sie juz 0d 2800 - 3000tys.

https://log.malonetuning.com/chart/2444 ... AAAA%3D%3D

https://log.malonetuning.com/chart/2444 ... AAAA%3D%3D

pierwszy log na lpg drugi pb.

Re: 1.8t BAM cofa zapłon 2 i 4

PostNapisane: 5 stycznia 2019, 13:48
przez marcin7x5
Pewnie ECU silnika odczytuje zbyt duże różnice w mocy z danych cylindrów i dlatego koryguje. Czasy wtrysku też są inne dla tych cylindrów?

Re: 1.8t BAM cofa zapłon 2 i 4

PostNapisane: 6 stycznia 2019, 21:37
przez Tedi509
Czasy wtryskow jednakowe. To co mowisz swiadczylo by o jakichs roznicach w sprezaniu i wtedy mogl by cos korygowac czy cus a tu 4 jednakowe...

Re: 1.8t BAM cofa zapłon 2 i 4

PostNapisane: 10 stycznia 2019, 18:38
przez marcin7x5
Moc oddana z cylindra to nie tylko kompresja. To ilość wtryśniętego paliwa, to ilość zassanego powietrza no i sam proces spalania.

Re: 1.8t BAM cofa zapłon 2 i 4

PostNapisane: 3 lutego 2019, 20:25
przez Tedi509
Spróbuję zamienić cewki miejscami i zobacze czy to cos da. Swiece zmienilem z pfr7q na beru dedykowane do bama i dalej to samo. Czy moge sonde lsu swobodnie zamieniac czy to 4.2 czy 4.9?

-- 3 lutego 2019, 20:25 --

Cewki zmienione dalej to samo...