Modyfikacje 1,6

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez PAWEL20VT4 » 12 sierpnia 2004, 23:16

Cześć

Pospiech, wiesz ja tydzień temu widziałem jak w golfie 1.6 16V przybyło 16 KM przez dodanie powerury i filtra stozkowego :shock: , pomiar przed robotą na hamowni i po robocie wiec duze zdziwienie mnie złapało.

Robota była w auto liderze wiec wykresy są do wgladu, ale byłem bardzo zdziwiony takim duzym przyrostem.
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Reklama

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez krzew » 13 sierpnia 2004, 00:18

Uuuuaaaa... ladny przyrost!! Myslalem ze gora 2-4 KM przybedzie z filtra i spadek momentu... a tu prosze :shock:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 13 sierpnia 2004, 07:03

No nie ma na co czekać pośpiech - jedz i zakładaj.

krzew, w 1.6 16v jest jakas specjalna zwezka na dolocie i może jej usuniecie daje takie efekty bo fakt ze stożka to jakies 2-5 KM nie wiecej.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 13 sierpnia 2004, 10:05

Tonny S, sie wie :) Tylko jak po takim modzie moje 1,6 miałoby palić tyle co 1,8T to gra jest nie warta świeczki. Wolę pojeździć na razie tym co mam (a nie narzekam) i potem zafundować sobie najmocniejszy (seryjnie) silnik, którego będę sobie modyfikował na różne sposoby.
Jak w nowym Leonie będzie 2,0T to kto wie :)
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez ali » 13 sierpnia 2004, 10:43

Pośpiech napisał(a):Tonny S, sie wie :) Tylko jak po takim modzie moje 1,6 miałoby palić tyle co 1,8T to gra jest nie warta świeczki. Wolę pojeździć na razie tym co mam (a nie narzekam) i potem zafundować sobie najmocniejszy (seryjnie) silnik, którego będę sobie modyfikował na różne sposoby.
Jak w nowym Leonie będzie 2,0T to kto wie :)


czy rzeczywiście spalanie wzrasta? o ile%?
lubie leona, nawet bardzo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ali
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 20 kwietnia 2004, 17:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon BCB

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez krzew » 13 sierpnia 2004, 12:20

Ze spalaniem to moze byc roznie, ale watpie zeby znacznie wzroslo...

Ja bym byl chetny na taki zabiegi do tego na strojenie... jestem ciekaw jaki by byl przyrost mocy.... hmmm...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 13 sierpnia 2004, 13:20

po zdjeciu zwezki dolotu przyrost mocy moze byc nawet o 20 km ale spalanie tez wzrosnie o ok 1-2l na 100km rozmawialem na ten temat z Exa podczas wirusowania
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi jest biale kombi w Tdi
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Audi A4
silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez PAWEL20VT4 » 13 sierpnia 2004, 22:33

Nie wiem ja jest z spalaniem, ale pewnie duzo zależy od stylu jazdy, ale chyba warto :?:
Moment też ładnie sie zwiekszył. Dane do wgladu w Auto Liderze.
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 13 sierpnia 2004, 23:31

na pewno warto kwestia tylko ceny :roll:
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi jest biale kombi w Tdi
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Audi A4
silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez krzew » 14 sierpnia 2004, 12:11

Pawel, mam pytanie, czy dalo by sie zamiescic ten wykres na forum, bo niektorzy nie maja sposobnosci podjechac do Auto Lidera, a chetnie by zobaczyli jak to wszystko wyglada. :)

P.S. Pamietasz moze jaki byl koszt tego?

Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Coogar » 14 sierpnia 2004, 12:25

rozumiem ze to sie wszystko tyczy 16V. :?

czy wlasiciele 8V tez maja podobna alternatywe zwiekszenia poweru? :roll:
Zobacz Profil
Coogar
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 14 sierpnia 2004, 12:41

8V maja inny dolot ale podejzewam ze jest to mozliwe takze w tym silniku tylko trzeba to zrobic w inny sposob :roll:
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi jest biale kombi w Tdi
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Audi A4
silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez krzew » 14 sierpnia 2004, 12:46

Przydalo by sie troche wiecej konkretow co i jak i za ile... 8) :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 14 sierpnia 2004, 14:19

powiem tak rozwiazanie dolotu jest zalezne od rodzaju silnika nie tylko 8 czy 16 V u mine wystarczy prawdopodobnie wyciagnac zwezke w dolocie i moc moze wzrosnac nawet do 20 km ale nie bedzie mozliwosci zmierzenia tego na hamowni a koszt praktycznie zaden na razie sie w to jednak nie bawie bo nie chce przez przypadek stracic gwarancji :roll:
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi jest biale kombi w Tdi
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Audi A4
silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez krzew » 14 sierpnia 2004, 14:24

A to wszystko na Seryjnym filtrze??? Tylko zdjec ta zwezke??
A co do gwary, to ja sie cos zdielo to zawsze to mozna spowrotem zamontowac ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez PAWEL20VT4 » 14 sierpnia 2004, 15:18

krzew napisał(a):A to wszystko na Seryjnym filtrze??? Tylko zdjec ta zwezke??
A co do gwary, to ja sie cos zdielo to zawsze to mozna spowrotem zamontowac ;)


Czesc

Dzisiaj pytałem, koszt tej modyfikacji z to 500 PLN, w tym jest filtr stozkowy i rura.

Zapytam Roberta czy ma te wykresy.
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 14 sierpnia 2004, 16:13

tak wystarczy zdjac ta zwezke a idealnie bylo by jeszcze doprowadzic zimne powietrze do silnika bo z tym jest tragedia...
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi jest biale kombi w Tdi
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Audi A4
silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez ali » 15 sierpnia 2004, 16:07

saszi,

a zastanawiałeś się może kiedyś nad kratką ale w masce silnika?? no oczywiście już po gwaransji.
lubie leona, nawet bardzo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ali
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 20 kwietnia 2004, 17:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon BCB

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 15 sierpnia 2004, 21:00

raczej nie bardzo bo i tak nie zrobie "rakiety" z mego Leonka a chcialbym go jeszcze sprzedac za rozsadny pieniadz :wink: a u nas ze sprzedaza tuningowanych aut jest roznie ale raczej trudniej sprzedac niz latwiej :x
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi jest biale kombi w Tdi
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Audi A4
silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 16 sierpnia 2004, 09:07

Jak tylko ktoś wrzuci wykres to się zastanowię nad taką modyfikacją :)
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 16 sierpnia 2004, 09:14

A gdzie robia takie bajery ? bo to brzmi calkiem sesnownie tylko jeszcze wlasnie ten wykresik by sie przedal :).

[ Dodano: Pon 16 Sie, 2004 ]
Jak tak dalej pojedzie to powstanie nam jakas leonowska Super 1600 :-D
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez krzew » 17 sierpnia 2004, 09:25

Fakt przydal by sie wykres, ale bardziej by mnie interesowala opinia wlasciciala o tym jak sie jezdzi i czy czuc roznice....

Troszeczke jestem sceptycznie nastawiony do tego przyrostu rzedu 20KM... tto jest przyrost godny 1.8T a nie 1.6... no ale zobaczymy ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 17 sierpnia 2004, 10:03

Krzew tez bylem zdziwiony chociazby chipem :shock:
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi jest biale kombi w Tdi
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Audi A4
silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 17 sierpnia 2004, 16:40

Kij wie jak to jest do konca z tym zatkanym dolotem bo jesli jest zatkany faktycznie to moze byc tak jak sie ma gaz zamontowany w acie z reduktorem wtedy w niektorych autach spada moc o ok 15%
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez olin » 17 sierpnia 2004, 17:57

krzew mi tez sie wierzyc nie chce ale za 20KM dalbym sporo $ jesli to prawda i zobacze wykresik :twisted:
Only one mandarynka :>
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olin
Sport
Sport
 
Posty: 559
Dołączył(a): 30 marca 2004, 07:42
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 17 sierpnia 2004, 18:54

z odedkaniem dolotu jest o tyle problem ze nie bedzie to mierzalne na hamowni ale przygladal sie temu Ex i stwierdzil ze bylby nawet mozliwy przyrost o te 20km a koszt praktycznie zerowy z tym ze u Olina wyglada to zupelnie inaczej niz u mnie...
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi jest biale kombi w Tdi
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Audi A4
silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 17 sierpnia 2004, 19:11

olin, taka modyfikacja to około 1500zł (zmiana dolotu + sofcik), więc nie jest to stosunkowo dużo.
Z tym, że tak jak pisał Saszi - u Ciebie Olin to mogłoby wyglądać nieco inaczej.
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez MW » 17 sierpnia 2004, 21:33

A u mnie jak by to wygladało :-D

A nie bedzie sie psuła jakas "przepływka" bo co chwila ktos o tym gada
Zobacz Profil
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1703
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 18 sierpnia 2004, 06:31

mw1978, problem przepływki tyczy sie w większości diesla i turbo doładowanych silników - wolnossące nie potrzebują az tak dokładnej elektroniki w postaci przepływki mierzacej mase przepływu powietrza :wink: fakt jak sie wysypie też bedzie słabszy ale nie bedzie takich roznic jak w turbo - wiec sie nie przejmuj ta pierdołą.

[ Dodano: Sro 18 Sie, 2004 07:38 ]
W 8V napewno nie bedzie takich przyrostów tam dolot jest poprowadzony standartowo max jakies 4 KM po zastosowaniu profi dolotu + zimne powietrze.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez olin » 18 sierpnia 2004, 08:26

Tonny_S rozne opinie czytalem ze niby w 8V dolocik (puszka rezonansowa dokladnie) moze dac kolo 10KM koszt 600pln nawet bez softu nie wiadomo ile w tym prawdy :?
Only one mandarynka :>
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olin
Sport
Sport
 
Posty: 559
Dołączył(a): 30 marca 2004, 07:42
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Coogar » 18 sierpnia 2004, 08:43

szesc stow za 10 KM fajna sprawa ale jakby jakis profi to potwiedzil to by bylo dobrze bo "na sucho" faktycznie srednio wiarygodnie brzmi :roll:
Zobacz Profil
Coogar
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 18 sierpnia 2004, 08:59

olin napisał(a):Tonny_S rozne opinie czytalem ze niby w 8V dolocik (puszka rezonansowa dokladnie) moze dac kolo 10KM koszt 600pln nawet bez softu nie wiadomo ile w tym prawdy :?
Pierdol... o szopenie - nie wierz w takie bzdury bo to jest mało prawdopodobne zwłaszcza ze producent sam nie umiescił jakiś ograniczeń w dolecie co ma miejsce w 16V - w 8V dolot jest taki sam jak w TDI i 1.8VT (w tym przypadko nie bedzie nawet tych 10 KM - no może po zastosowaniu BMC w kabronowej obudowie ale tu koszt to ok 1000 zł)

Chcecie sie przekonać ile wyjdzie koni - to zróbcie ten dolot to się przekonacie inaczej temat zamknie sie na 20 stronie i nic nie wniesie poza domysłami - koszta nie są duze - do dzieła.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 18 sierpnia 2004, 10:37

A czy ktos z obecnych juz kombinowal cos z 1.6 16v i otrzmmal jakies wymierne efekty?
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez krzew » 18 sierpnia 2004, 11:02

Powiedzcie mi w ktorym miejscu jest ta zwezka na dolocie to moze cos pokombinuje, jak samo jej zdjecie niby cos daje :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 18 sierpnia 2004, 11:34

b0g0b0jny napisał(a):A czy ktos z obecnych juz kombinowal cos z 1.6 16v i otrzmmal jakies wymierne efekty?
Saszi zrobił program w Unitronic - przyrosty nie sa duze wrecz małe ale autko szybsze od 1.8 20V i mniej pali.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez MW » 18 sierpnia 2004, 13:05

ostatnio pisałem sobie z chłopakiem z SR który robił u EX'a IBI z takim silniczkiem jak mój i dostał po sofcie 5KM i 20Nm momentu. Czy nie przesadził z tymi niutkami?
Zobacz Profil
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1703
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 18 sierpnia 2004, 13:10

mw1978, a wykres ten koleś może pokazać?
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez MW » 18 sierpnia 2004, 13:15

nie pytałem go o to ale jak robił u EX'a to napewno go ma!
Zobacz Profil
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1703
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 18 sierpnia 2004, 13:28

mw1978, to popros o wykres ale te 20Nm to naprawde dużo - robi sie inne autko.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 18 sierpnia 2004, 14:19

Tonny S napisał(a):
b0g0b0jny napisał(a):A czy ktos z obecnych juz kombinowal cos z 1.6 16v i otrzmmal jakies wymierne efekty?
Saszi zrobił program w Unitronic - przyrosty nie sa duze wrecz małe ale autko szybsze od 1.8 20V i mniej pali.


A nie wiesz ile taki bajer kosztuje? a male tzn 5-10km ? i tyle samo nm?
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Coogar » 18 sierpnia 2004, 14:31

hmm 20 Nm do 1.4, 10 KM do 1.6 8V... :shock: jakbym mial teraz kase to bym zrobil ten dolot bo az mi sie wierzyc nie chce w takie przyrosty ale jak pisalem wczesniej jesli bym byl ich pewien na 100% to na pewno bym hajs w to zainwestowal. jakby nie chwalic 1.6 to nie ma co kryc ze slaby jest i kazda zmiana nawet o pare koni bedzie odczuwalna. a spalanie walic, na litrze czy dwoch wiecej na 100 km i tak sie niewiele straci :-P
Zobacz Profil
Coogar
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 18 sierpnia 2004, 14:58

b0g0b0jny napisał(a):
Tonny S napisał(a):
b0g0b0jny napisał(a):A czy ktos z obecnych juz kombinowal cos z 1.6 16v i otrzmmal jakies wymierne efekty?
Saszi zrobił program w Unitronic - przyrosty nie sa duze wrecz małe ale autko szybsze od 1.8 20V i mniej pali.


A nie wiesz ile taki bajer kosztuje? a male tzn 5-10km ? i tyle samo nm?
Wiem ile kosztuje - club ma rabat - wejdz na prywatne i poczytaj, a przyrosty mniejsze niz podales jest wykres na forum.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 18 sierpnia 2004, 17:16

b0g0b0jny moj wykres jest juz na forum poszukaj a zobaczysz jak to wyglada a tak przy okazji Pospiech moze powiedziec najlepiej jak to wyglada w praktyce :-D
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi jest biale kombi w Tdi
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Audi A4
silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 18 sierpnia 2004, 17:44

Potwierdzam - ścigaliśmy się z Saszim w różnych konfiguracjach, tzn. najpierw on swoim i ja swoim, a potem zamiana. W obydwu przypadkach Leon Sasziego był o tyle samo szybszy - tak około długość samochodu na 400m, a to już sporo, bo dla przykładu Leon swoim 1,9TDI (jeszcze bez softu) wziął mnie tylko o pół długości (katalogowo TDI jest na przyspieszeniu lepszy niż 1,6 16V).

BTW to ściganko z Saszim mieliśmy tez na dłuższym dystansie niż 400m i różnica między nami ciągle się powiększała (na korzyść Sasziego afkors).
Czuć było, ze jego auto się lepiej na obroty wkręca i jest przez to bardziej żwawe.
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 18 sierpnia 2004, 20:35

Ok THX zaraz oblookam.
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez krzew » 18 sierpnia 2004, 20:45

Pośpiech napisał(a):Potwierdzam - ścigaliśmy się z Saszim w różnych konfiguracjach, tzn. najpierw on swoim i ja swoim, a potem zamiana. W obydwu przypadkach Leon Sasziego był o tyle samo szybszy - tak około długość samochodu na 400m, a to już sporo, bo dla przykładu Leon swoim 1,9TDI (jeszcze bez softu) wziął mnie tylko o pół długości (katalogowo TDI jest na przyspieszeniu lepszy niż 1,6 16V).

BTW to ściganko z Saszim mieliśmy tez na dłuższym dystansie niż 400m i różnica między nami ciągle się powiększała (na korzyść Sasziego afkors).
Czuć było, ze jego auto się lepiej na obroty wkręca i jest przez to bardziej żwawe.


No to bardzo fajnie musze powiedziec :)

Szkoda tylko ze nie mam nic do zalatwienia w Wawce bo wpadl bym do Ex`a, a tak bez niczego to nie chce mi sie tam jechac ;)
Ale we wrzesniu jade do Szczecina a podobno tam jest oddzial Unitronic`a?? Czy sie myle??
I pytanie czy by zrobili tak dobrze jak sam Ex to robi ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 18 sierpnia 2004, 20:47

ZA 900 to calkiem fajnie szczegolnie ze wrazenia sa pozytywne chyba sie skusze na taki bajer np we wrzesniu albo w pazdzierniku bo narazie mam dziure w koncie.
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez ali » 18 sierpnia 2004, 22:21

b0g0b0jny,
Tonny napisał ci gdzie znaleźć cenę a nie pisał o tym aby ją napisać, prawda?
lubie leona, nawet bardzo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ali
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 20 kwietnia 2004, 17:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon BCB

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez PAWEL20VT4 » 19 sierpnia 2004, 00:42

Golf IV 16 V
Załączniki
golfstoz.JPG
To jest hamowanie przed modyfikacja i po modzie
golfstoz.JPG (83.19 KiB) Przeglądane 14949 razy
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez krzew » 19 sierpnia 2004, 02:17

Pawel dzieki za wykres!

@ bogobojny...nie no ja wszystko rozumiem ale po co publicznie podawac cene?????????????????????????????????????????????????????????????????
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krzew
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 30 marca 2004, 23:46
Lokalizacja: ...
Auto: ...

Następna strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości